Hallo allemaal,
mijn vraag gaat over droogtrainen.
momenteel ben ik bezig met een upper,lowerbody split 4x in de week.
ik heb mijn voedingsschema afgesteld op cutten, voor mijn dagelijkse onderhoud moet ik aan ongeveer 2700 calorieen komen. In de cut moet ik rond de 2400 calorieen eten dat doe ik nu ook
ik weeg momenteel 78 kg ben 1,77 lang met een vetpercentage van 19%
zou graag na een vet percentage willen van 12 % zonder dat ik al teveel spiermassa ga verliezen.
train op maandag en donderdag bovenlichaam en op dinsdag en vrijdag benen buik, kuiten en onderrug.
doe voor de borst,rug, en benen3 oefeningen, 3 sets per oefening
voor biceps en triceps 1 oefening , 3 sets
doe momenteel 15 herhalingen per set, maar nu lees ik hier op de site dat je beter gewoon tussen de 8 en 12 herhalingen kunt doen en meer cardio.
ik doe op dit moment na iedere krachttraining een kwartier cardio.
alle info is zeer welkom
mvg klaas
mijn vraag gaat over droogtrainen.
momenteel ben ik bezig met een upper,lowerbody split 4x in de week.
ik heb mijn voedingsschema afgesteld op cutten, voor mijn dagelijkse onderhoud moet ik aan ongeveer 2700 calorieen komen. In de cut moet ik rond de 2400 calorieen eten dat doe ik nu ook
ik weeg momenteel 78 kg ben 1,77 lang met een vetpercentage van 19%
zou graag na een vet percentage willen van 12 % zonder dat ik al teveel spiermassa ga verliezen.
train op maandag en donderdag bovenlichaam en op dinsdag en vrijdag benen buik, kuiten en onderrug.
doe voor de borst,rug, en benen3 oefeningen, 3 sets per oefening
voor biceps en triceps 1 oefening , 3 sets
doe momenteel 15 herhalingen per set, maar nu lees ik hier op de site dat je beter gewoon tussen de 8 en 12 herhalingen kunt doen en meer cardio.
ik doe op dit moment na iedere krachttraining een kwartier cardio.
alle info is zeer welkom
mvg klaas
Comment