Chocomel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chocomel

Hi!

Ik drink al tijden een halve liter chocomel na mijn training. Ik wil nu beginnen met cutten, en vraag me af of het nog steeds raadzaam is om dit nog steeds te nemen. Mijn onderhoud is 2566kcal, en consumeer op een trainigsdag 2625kcal, dus creeër ik dankzij de training wel een tekort, dus volgens mij kan ik het gewoon nemen om mijn glycogeen aan te vullen. Verder zit redelijk hoog in eiwit en vet.

Eiwit: 217gr
    KH: 310gr
    Vet: 87gr
    Gewicht: 81kg

Dank!
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Oeps, verkeerde forum. Deze moet worden verplaatst!

Comment

Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar om je onderhoud te berekenen zijn ook je trainingen meegerekend dmv je activiteitsfactor.
      Dus je training zorgt niet voor een kcaltekort die dag.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vind een onderhoud van 2500 kcal ook maar laag voor iemand van 81kg?

Weeg niet veel meer dan jij maar m'n onderhoud ligt bijna 1000 kcals hoger..
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Chocomelk is voor dikke power lifters

Suiker bende.

echte mannen drinken water. Wait.....what?
          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Ik dacht dat het mijn gemiddelde behoefte was van een rustdag en een trainingsdag.
            Maar dan neem ik gewoon 300ml chocomel, scheelt kom ik uit op 2467kcal.

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
              Vind een onderhoud van 2500 kcal ook maar laag voor iemand van 81kg?

Weeg niet veel meer dan jij maar m'n onderhoud ligt bijna 1000 kcals hoger..

Met Katch-McArdle is mijn onderhouds niveau 2566kcal. Activiteitsfator 1,375, dus wellicht zit daar het verschil.

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
                Ik dacht dat het mijn gemiddelde behoefte was van een rustdag en een trainingsdag.
                Dat is het ook.
                Maar doordat je je krachttraining al meeneemt in de voedingsbehoefte berekening,kan je geen kcal tekort creeren door je standaard krachttraining.
                Dit zou wel kunnen als je dus extra krachttraining of cardio zou doen.
                Zou je je dagelijkse behoefte uitrekenen zonder je krachttraining,dan gaat het ook op uiteraard.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X