Ekv niet met elkaar eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom doe je dan niet dit jaar een wedstrijd?

Voel je nou niet zo aangevallen, juust jij weet hoe ik over bn denk en hoe ik het bedoel toch?
    Gus moet niet zo miepen over een woord.
    nogmaals respect wat velen bereikt hebben maar ik zie weinig podiumwaardige fysieken..das toch niet erg.

Ik zie bij het woord bodybuilder een podiumgast, waarmee ik niet zeg dat alles daaronder minder is en dat probeert gus mij nu in de mond te leggen.

Comment

• Ach, 'wat bereikt hebben'is relatief natuurlijk.
      Niet om Maarten te dissen, maar ik vind dat ik zeker net zoveel bereikt heb als hem.
      Uiteraard niet in daadwerkelijke massa ,verhoudingen en definitie, maar ik ben redelijk tevreden hoe ik er nu uitzie en met wat ik bereikt heb.
      Ook al is dat niet te vergelijken met Maarten zijn fysiek, het is niet iedereen zijn streven om eruit te zien als een bodybuilder.

Ik heb zeker zwaar respect voor bodybuilders en wat ze ervoor over hebben, maar ik zou het zelf niet willen of er zo uit willen zien.

Dan maar een beachboy.
      Last edited by rain; 12-05-2014, 20:16.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Jah laat ook maar wordt totaal verkeerd begrepen.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          Waarom doe je dan niet dit jaar een wedstrijd?

Voel je nou niet zo aangevallen, juust jij weet hoe ik over bn denk en hoe ik het bedoel toch?
          Gus moet niet zo miepen over een woord.
          nogmaals respect wat velen bereikt hebben maar ik zie weinig podiumwaardige fysieken..das toch niet erg.

Ik zie bij het woord bodybuilder een podiumgast, waarmee ik niet zeg dat alles daaronder minder is en dat probeert gus mij nu in de mond te leggen.
          was sarcatisch, ik hou nog steeds van je hoor

Originally posted by quibus View Post
          Jah laat ook maar wordt totaal verkeerd begrepen.
          I get your point.
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Srry moet nog effe reageren.
            laat ik het anders stellen..vind je dat je net zo dedicated als hem bent? Denk dat dat een beter woord id..sta jij om vijf uur op voor cardio..eet jij dag in dag uit exact afgepast zonder cheat etc. Nee toch en dat doet bijna niemand.
            hoe kun je dan zeggen dat je hetzelfde hebt bereikt?
            Je hebt niet net zoveel bereikt nog niet de helft.

please dont be offended en lees alles

het geeft ook geen moer, niet iedereen heeft dat doel, de wil, de tijd, etc om dat te doen.
            ik heb dat ook niet bereikt, ik heb ook niet half de inzet getoond die hij heeft gedaan.
            Maar ik zeg toch ook niet ik heb hetzelfde bereikt als mr o want ik heb me doel bereikt.

hoop dat je het zo begrijpt al zal dit ook wel weer shitload kritiek opleveren.

Originally posted by rainman View Post
            Ach, 'wat bereikt hebben'is relatief natuurlijk.
            Niet om Maarten te dissen, maar ik vind dat ik zeker net zoveel bereikt heb als hem.
            Uiteraard niet in daadwerkelijke massa ,verhoudingen en definitie, maar ik ben redelijk tevreden hoe ik er nu uitzie en met wat ik bereikt heb.
            Ook al is dat niet te vergelijken met Maarten zijn fysiek, het is niet iedereen zijn streven om eruit te zien als een bodybuilder.

Ik heb zeker zwaar respect voor bodybuilders en wat ze ervoor over hebben, maar ik zou het zelf niet willen of er zo uit willen zien.

Dan maar een beachboy.

Comment

• Zijn instelling en motivatie heb ik absoluut niet en daar ben ik jaloers op.
              Maar niet iedereen heeft toch hetzelfde streeffysiek?
              Wat ik bedoel is dat ik voor mezelf bereikt heb wat ik wilde bereiken.
              'Iets bereiken'vind ik relatief.

Daarom zette ik ook neer dat ik niet hezelfde bereikt heb qua spiermassa, progressie etc.
              Maar dat hoeft voor mij ook niet.
              Ook al zwakte je je woorden later wat af, het ging mij puur om wat je zelf wilt bereiken en wanneer je tevreden bent.

Enne… niet zo negatief op mijn verjaardag notabeme he!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik zie het verschil .

Q bedoelt: In absolute zin wat je bereikt kan hebben en niet zozeer wat je wilt bereiken

Rain bedoelt: Bereikt hebben wat jij in je gedachte hebt als einddoel.

Tada!

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                  Ik zie het verschil .

Q bedoelt: In absolute zin wat je bereikt kan hebben en niet zozeer wat je wilt bereiken

Rain bedoelt: Bereikt hebben wat jij in je gedachte hebt als einddoel.

Tada!
                  Precies!

Jij verwoordt het goed.
                  Het was ook geen persoonlijke aanval op de mening, maar meer mijn idee van 'iets bereikt hebben'.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Pff ok dan zijn we eruit..nogmaals ik bedoel het ABSOLUUT niet negatief.
                    enne gefeliciteerd ouwe dibbes

Comment

• gefeliciteerd
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Bedankt mannen, net als in mijn log.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Slim van je hoor, net doen alsof je jarig bent om het zeik topic een positieve draai te geven.

Well played, Sir Rainmain, well played.

(not srs)

Dit is overigens geen vrijbrief om verder te gaan lopen zeiken voor de rest hoor
                          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post

Het is alleen zo dat een of andere slimmerik er het naampje IIFYM op heeft geplakt, waardoor figuren met minder discipline nu een excuus hebben om junk te vreten. Als het maar in hun macro's past. En figuren die zogenaamd natty zijn zoals bijvoorbeeld Matt Ogus kunnen lekker stoer doen op youtube en beweren dat zij ripped zijn ondanks vele bezoekjes aan de Mac. Allemaal dankzij IIFYM.

Hahaha, geweldig. Dat is precies hoe ik het altijd zeg.

En jammer dat Mvos geband is, dat vind ik een goeie gast.
                            Maar die komt er ook wel zonder BN.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Hoe bevalt het wielrennen Beaudien?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                                Hahaha, geweldig. Dat is precies hoe ik het altijd zeg.
                                Hier ben ik het ook mee eens:

Originally posted by talalelh15 View Post
                                10-20% junkfood is ook niet erg, dat iedereen hier. Storend is de naam die eraan geplakt wordt. We streven allemaal altijd zo veel mogelijke zwart-wit informatie, dat er overal een begrip bij moet komen. En dit begrip/ benaming moet een x aantal volgers hebben, waarin een x aantal EXTREME VOLGERS en dan wordt er een website bijgebouwd inclusief bijbehorende guru.

De grap is... we hebben niks nieuws nodig. Het werkt allemaal en het verbeteren wat werkt en niet werkt ligt persoonlijk. Dat koollhydraten beter worden opgenomen als je depleted bent is logische en dat glucose het best wordt opgenomen ook. En dat omdat je zo depleted bent, je het ook in het begin ook suikers kan halen, is ook logisch. Maar waarom iffym of interment fasting? Waarom noemen het niet gewoon feed the muscle..burn the fat?
                                En jammer dat Mvos geband is, dat vind ik een goeie gast.
                                Maar die komt er ook wel zonder BN.
                                Het is maar een korte, tijdelijke ban dus die is zeer binnenkort weer terug. Net als pescatore en akito.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X