Ekv niet met elkaar eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rainman View Post
    Hoe bevalt het wielrennen Beaudien?
    Wielrennen??? IK heb nog nooit op mijn leven op zo'n fiets gezeten.
    Heb je een vrouw zien fietsen die op mij leek ofzo?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
      Het is maar een korte, tijdelijke ban dus die is zeer binnenkort weer terug. Net als pescatore en akito.
      Akito ken ik nauwelijks en pescatore vind ik eng mannetje die op mijn negeerlijst staat dus ik wist niet eens dat hij hier nog actief was.
      Zover mijn update over BNers, whahahaha.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Nee hoor, je nieuwe profielfoto.
        Een gipskorset met bruine armen=wielrennerstenue.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Let maar niet op Rainman, Beaudien. Ik kreeg ook al het verwijt dat ik aan wielrennen deed
          "Straight outta gym"

Comment

• [QUOTE=Iron Mind;12169week let maar niet op Rainman, Beaudien. Ik kreeg ook al het verwijt dat ik aan wielrennen deed [/QUOTE]

Misschien een ideetje om rondje met Beaudien te fietsen Iron Mind?
            Tsja, als ik zeg 'Opel Manta-rijder',slaat mijn grapje helemaal dood.
            Oh nee, door New Kids weten de jongeren het ook nu.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
              Akito ken ik nauwelijks en pescatore vind ik eng mannetje die op mijn negeerlijst staat dus ik wist niet eens dat hij hier nog actief was.
              Zover mijn update over BNers, whahahaha.
              ff on topic: over koolhydraten gesproken, ben je nog steeds van mening dat brood junkfood is?
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                Let maar niet op Rainman, Beaudien. Ik kreeg ook al het verwijt dat ik aan wielrennen deed
                Maar hoe komt hij daar dan bij?

Originally posted by rainman View Post
                Nee hoor, je nieuwe profielfoto.
                Een gipskorset met bruine armen=wielrennerstenue.
                Ik ben blond en ik begrijp je dus echt niet.
                Gipskorset.............zwart shirt? Bruine armen? Nah, nog niet eigenlijk.
                Last edited by Beaudien; 15-05-2014, 06:15.

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                  ff on topic: over koolhydraten gesproken, ben je nog steeds van mening dat brood junkfood is?
                  ja, althans in die zin dat ik het niet eet behalve soms op junkdag.
                  Maar wat voor de éen werkt, werkt voor de ander vaak niet.
                  Ik hou vocht vast van brood en dat vind ik niet mooi en voelt niet prettig.

Comment

• Oh oh oh, wat jammer van dit topic. Er worden meerdere punten aangehaald die potentie hebben tot een hele mooi discussie, maar dat wordt altijd weer door dezelfde gasten verpest.

Er was een tijd dat je bij BN moest zijn, als je diepgaande kennis wou hebben. Toen werden onderwerpen tot op de bodem uitgeplozen, en had iedereen maar 1 doel: samen tot een antwoord komen.
                    Maar BN is nu al tijden een forum voor onzekere morraalridders die koste-wat-het-kost een aai over de bol willen hebben. Bij discussies worden tot in den treure dezelfde argumenten uitgekauwd, en voelen een paar E-hero's zich bijzonder snel persoonlijk aangevallen. Want als er gezegd wordt dat iemand het ergens niet mee eens is, dan kan diegene (qua reacties die erop komen) net zo goed gelijk roepen dat de ander oerdom is, het al jaren fout doet, en een belabberd fysiek heeft.
                    Het gaat bijna alleen nog maar over gelijk krijgen. De ene gaat daarvoor heel ver, en moet de poep bijna tussen zijn tanden hebben.

Zonde.
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• True story.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Duidelijke taal, ik probeer zoveel mogelijk de info die ik kan gebruiken eruit te filteren.
                        The expert in anything was once a beginner..

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
                          Oh oh oh, wat jammer van dit topic. Er worden meerdere punten aangehaald die potentie hebben tot een hele mooi discussie, maar dat wordt altijd weer door dezelfde gasten verpest.

Er was een tijd dat je bij BN moest zijn, als je diepgaande kennis wou hebben. Toen werden onderwerpen tot op de bodem uitgeplozen, en had iedereen maar 1 doel: samen tot een antwoord komen.
                          Maar BN is nu al tijden een forum voor onzekere morraalridders die koste-wat-het-kost een aai over de bol willen hebben. Bij discussies worden tot in den treure dezelfde argumenten uitgekauwd, en voelen een paar E-hero's zich bijzonder snel persoonlijk aangevallen. Want als er gezegd wordt dat iemand het ergens niet mee eens is, dan kan diegene (qua reacties die erop komen) net zo goed gelijk roepen dat de ander oerdom is, het al jaren fout doet, en een belabberd fysiek heeft.
                          Het gaat bijna alleen nog maar over gelijk krijgen. De ene gaat daarvoor heel ver, en moet de poep bijna tussen zijn tanden hebben.

Zonde.
                          Het grootste probleem is naar mijn mening dat men gelooft wat ze willen geloven. Ze staan niet open voor andere ideeën, vaak net zo sterk als dat je een gelovige probeert te overtuigen dat god niet bestaat; objectiviteit is ver te zoeken. Men vergist zijn mening vaak voor een feit en als ze dan ook nog eens persoonlijk gaan worden zonder ergens inhoudelijk op in te gaan, dan krijg je een hele kinderachtige discussie.

Als we face to face rond de tafel zouden zitten, dan zal het er vast heel anders aan toegaan. Zoals iemand ooit zei "vrijwel alle informatie is tegenwoordig beschikbaar in onze handpalm, maar wij kijken liever naar grappig foto's van poezen en gaan nietszeggende discussies aan met wildvreemden".

Comment

• Originally posted by Dynamix View Post
                            Het grootste probleem is naar mijn mening dat men gelooft wat ze willen geloven.
                            Leg dan eens even haarfijn uit wat "men" wil geloven.

Ze staan niet open voor andere ideeën
                            Leg ook maar gelijkt uit wat deze andere ideeën zijn.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Leg dan eens even haarfijn uit wat "men" wil geloven.

Leg ook maar gelijkt uit wat deze andere ideeën zijn.
                              Bijv. dat clean eten de enige manier is en dat junkfood niet thuishoort in een dieet, een mening die vooral gebaseerd is op wat 'men' zelf wilt geloven omdat het buiten hun comfort zone ligt. Niet openstaan voor het feit dat dit misschien wel een plek kan hebben in een dieet, niet vragen om argumentatie hierover, niet vragen om onderzoeken, niet komen met feiten die dit onderuit haalt en persoonlijk gaan worden vanwege gebrek aan argumentatie.

Maar laten we hier niet weer de zoveelste discussie van maken. We kunnen het ook eens zijn om het oneens te zijn met elkaar.

Comment

• Originally posted by Dynamix View Post
                                Bijv. dat clean eten de enige manier is en dat junkfood niet thuishoort in een dieet, een mening die vooral gebaseerd is op wat 'men' zelf wilt geloven omdat het buiten hun comfort zone ligt. Niet openstaan voor het feit dat dit misschien wel een plek kan hebben in een dieet, niet vragen om argumentatie hierover, niet vragen om onderzoeken, niet komen met feiten die dit onderuit haalt en persoonlijk gaan worden vanwege gebrek aan argumentatie.

Maar laten we hier niet weer de zoveelste discussie van maken. We kunnen het ook eens zijn om het oneens te zijn met elkaar.
                                Ik denk niet dat iemand hier keihard heeft beweerd dat clean eten de enige manier is. Toon dat maar eens aan. En enige manier om wat precies te bereiken bedoel jij trouwens? Een podium fysiek? Een gezonder lichaam?

Waar men het over heeft is dat junkfood andere negatieve gevolgen voor de gezondheid kan hebben. En dit is onder andere door dynobet netjes uitgelegd. En af en toe wat junk daar ga je niet dood van, dat lijkt mij meer dan duidelijk. Maar noodzakelijk is het niet.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X