Ekv niet met elkaar eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als jij kostte wat kost een gelovige wilt overtuigen dat god niet bestaat, geef je dus zelf aan dat je 100% zeker weet dat hij niet bestaat en sta jezelf dus niet open voor het feit dat hij misschien wel bestaat.
    Daarbij hebben wij vaak zat om onderzoeken gevraagd en het gaat idd niet puur om afvallen/groeien maar om het gezondheidsplaatje.
    40% uit junkfood goed voor je heb ik nog steeds geen onderzoek van gezien.

Comment

• Originally posted by Dynamix View Post
      Het grootste probleem is naar mijn mening dat men gelooft wat ze willen geloven. Ze staan niet open voor andere ideeën, vaak net zo sterk als dat je een gelovige probeert te overtuigen dat god niet bestaat; objectiviteit is ver te zoeken. Men vergist zijn mening vaak voor een feit en als ze dan ook nog eens persoonlijk gaan worden zonder ergens inhoudelijk op in te gaan, dan krijg je een hele kinderachtige discussie.

Als we face to face rond de tafel zouden zitten, dan zal het er vast heel anders aan toegaan. Zoals iemand ooit zei "vrijwel alle informatie is tegenwoordig beschikbaar in onze handpalm, maar wij kijken liever naar grappig foto's van poezen en gaan nietszeggende discussies aan met wildvreemden".
      Ironisch dat uitgerekend jij dat zegt

Originally posted by quibus View Post
      Daarbij hebben wij vaak zat om onderzoeken gevraagd en het gaat idd niet puur om afvallen/groeien maar om het gezondheidsplaatje.
      40% uit junkfood goed voor je heb ik nog steeds geen onderzoek van gezien.
      Haha ik denk ook niet dat die bestaan.
      Dat IIFYM werkt als je extreem onder- of overgewicht hebt, dat geloof ik wel. Maar dat het niet in je nadeel werkt voor je sportprestaties, tjah, dat geloof ik niet. Maarja, er is ook geen onderzoeker die dat objectief uitpluist voor bodybuilders.

Maar als IIFYM zo goed is, dan verbaast het me wel, dat er niets objectiefs te vinden is in de atletiek.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Hoe langer ik nadenk over IIFYM hoe meer ik inzie dat het gewoon iets is wat een of ander fancy naampje heeft gekregen dat eigenlijk niks zegt. Niks zegt in de zin van dat het iets speciaals is. Iedereen eet eigenlijk zo. Toch zijn er lui die het gebruiken om hun liefde voor junkfood te rechtvaardigen. Dat moet je zelf weten natuurlijk.

Dat "Half natty" gasten met dikke ondersteuning claimen dat zij shredded as fuck worden door IIFYM. Klopt, werkt vast prima. Om nog maar te zwijgen over die lui die het altijd over IIFYM hebben en 9/10 clean eten.

Tuurlijk maakt het niet uit of jij een stuk taart elke dag in je schema zet. Als jij je daar happy bijvoelt, prima. Maar ga anderen lui die daarvoor niet kiezen wegzetten als onnodig dedicated en dat zij die noodzaak baseren op gebakken lucht. Je moet een manier kiezen die te handhaven is. Consequent zijn in trainen, eten etc. is veel belangrijker dan de keuze om bijv. weinig alcohol of junkfood of whatever de fuck te eten.

Ik eet zo "dedicated", omdat ik mij daar beter door voel. Ik voel mij fitter, gezonder, prettiger etc. Ik heb daar geen onderzoek voor nodig om dat uitgezocht te hebben.

Je moet dusdanig eten dat je je daar goed door voelt en of dat nou met droge rijst en kip is of een triple cheeseburger van de Burger King, who gives a fuck..

Uiteindelijk eten we allemaal wel eens junkfood, maar bodybuilding draait niet enkel om gains maken qua fysiek, maar ook qua gezondheid. Het gezondheidsaspect van roids even buiten beschouwing gelaten, hoewel clean, gezond eten daar ook zeker aan bijdraagt dat je niet extra onnodige schade toebrengt aan je lichaam.

Het belangrijkste is dus gewoon dat je je goed voelt bij wat je doet en daar vrede mee hebt.
        Last edited by Iron Mind; 16-05-2014, 10:14.
        "Straight outta gym"

Comment

• Iifym is toch ook alleen voor gebruikers en recreanten.ik ken geen nattys die iifym doen met een fysiek zoals jou of maarten.en laten jullie nou net heel dedicated eten.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
            Ik denk niet dat iemand hier keihard heeft beweerd dat clean eten de enige manier is. .
            Ik heb in deze discussie niet meegedaan, maar ergens vind ik dat gewoon inderdaad wél.
            Junkfood is in mijn ogen nergens goed voor, of het nou binnen je kcals past of niet.
            Net dat verschil tussen vulling en voeding.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
              Dat IIFYM werkt als je extreem onder- of overgewicht hebt, dat geloof ik wel. Maar dat het niet in je nadeel werkt voor je sportprestaties, tjah, dat geloof ik niet. Maarja, er is ook geen onderzoeker die dat objectief uitpluist voor bodybuilders.
              Nou, precies. Dit dus.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X