wat na laat avond training eten ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat na laat avond training eten ?

door mijn werk kan ik maar 's avonds trainen rond 20u30 of 21u
    na 1 u trainen : 1 koffie lepel honing
    1 banaan
    1 koffie lepel bcaa
    1 whey proteïne shake

2u na de training ga ik meestal slapen

wat zou ik best nog eten voor het slapen gaan?

Magere kwark met, als je nog wat vetten kunt gebruiken in je schema, 25 gram noten.
    In between obsessed periods

Comment

Uurtje na je training gewoon een volledige maaltijd van rijst/pasta met vlees of vis.
      17 jaar
      DL: 170 x 1 --> SQ: 160 x 1 --> BP: 105 x 1

Comment

Originally posted by Marcusje View Post
        Uurtje na je training gewoon een volledige maaltijd van rijst/pasta met vlees of vis.

Lees: hij zegt 1 u na de training al wat te nemen.
        In between obsessed periods

Comment

Ipv die banaan en whey enzo direct na je training volledige meal.

Dan voor slapen kan INdd bv kwark
          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

eens je lichaam heeft voeding nodig. EN helemaal na training. Je lichaam is de eerste uren na (zware) inspanning het best in staat voedingsstoffen te gebruiken voor herstel. Je glycogeen zal aangevuld moeten worden, koolhydraten daar hoef je niet bang voor te zijn. Lekker een goede maaltijd met langzame koolhydraten uit bruine rijst of volkoren pasta of brood, met eiwitten uit vlees, eieren, vis. Wees ook niet bang voor vet, onmisbaar voor veel processen in je lichaam. Na de training altijd, snelle koolhydraten (honing is perfect) en eiwitten. Als je hard traint moet je niet bang zijn om te eten. Als je te weinig eet gaat je lichaam juist vet vasthouden, die denkt dat je een slechte jager bent. Terwijl als jij hard heb getraind en daarna eet als een overwinnaar dan denkt je lichaam dat die spieren van jouw nodig zijn voor succes. Moet je niet de volgende dag met een zak chips en een kratje voor de buis zitten en vervolgens klagen dat je vetter word.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X