Voedingschema (teveel zuivel?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Flabbert View Post
    er bestaat niet iets als teveel pindakaas op brood! heerlijk is het
    Originally posted by Mvos View Post
    Als ik 1 ding miste in mijn prep was het brood met pindakaas wel.
    Koning onder de voeding
    Haha, inderdaad mannen. Kan volgens mij zelfs zo wel een pot opvreten, er gaat niks boven een broodje pindakaas, en dit blijft er dan ook zo lang mogelijk in

Btw @ Gainz house, je geeft rare adviezen. Laatst ook al een kuur advies aan een man die net kanker overleeft heeft..... My god. Ga eerst een half jaartje lezen.
    In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
      Haha, inderdaad mannen. Kan volgens mij zelfs zo wel een pot opvreten, er gaat niks boven een broodje pindakaas, en dit blijft er dan ook zo lang mogelijk in

Btw @ Gainz house, je geeft rare adviezen. Laatst ook al een kuur advies aan een man die net kanker overleeft heeft..... My god. Ga eerst een half jaartje lezen.

Of een eca stack en t5 aan een beginner aanraden -.- gozer is heel raar bezig op t forum

Comment

Originally posted by kedamn View Post
        Of een eca stack en t5 aan een beginner aanraden -.- gozer is heel raar bezig op t forum
        Indeed, niemand anders die er wat van zegt, helaas.

Comment

ik had het voorheen ook, hoefde mijn eiwitten maar iets op te hogen dmv kwark o.i.d en mn hele kop zat al vol.
          meestal na een weekje of 2 a 3 leek mijn lichaam het te accepteren en trokken ze langzaam weer weg
          Wat je kan proberen is melk vervangen voor soja melk , en kwark eruit tiefen en vervangen voor een shake.
          Ik zeg niet dat dit helpt maar het is iets wat je kan proberen.

Comment

Om even op TS te reageren.
            Ik ben net 1,5 week bezig met mijn cut schema, heb hierbij alle zuivel verbannen.
            De zuivel wat ik nam was maar: 450ml melk en 500gr kwark.
            Ik kreeg pest veel pukkels, benen en gezicht etc.
            Nu water ipv melk, en casein ipv kwark. nog geen pukkeltje weer gehad

Dus het kan daar best aan liggen idd.

Comment

Wat is er mis met rijst en kip?

Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Ah dat woord zocht ik Mdejonge, casseine :P (TS dat bedoel ik met ''shake'' ipv kwark)

Comment

hm oke, ik ga nu een week proberen zonder melk en kwark, Dus soja melk of amandelmelk ipv melk en casseïne ipv de kwark. alleen mis ik nu behoorlijk wat calorieën dus dan moet ik meer brood eten of wat raden jullie aan. dat brood komt me wel de strot uit na 12 op een dag haha

Comment

noten? fruit?

Comment

Mis je nu behoorlijk wat calorieën?
                      550 gram kwark en 250 ml melk, dat is toch niks?
                      Da's nog geen 500 kcal totaal.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Pren View Post
                        Wat lul jij allemaal voor onzin? Er is niks mis met spek en ook niet met vet eten. Dextrose na je training is ook prima. Toegegeven, fruit ook, maar dextrose is cheaper. En er is ook niks mis met 'veel' pindakaas. Overigens zou ik geen 300 ml en 50 gr brinta in de blender gooien. Dat wordt een dikke drab die je er vrij moeilijk uit zal krijgen.

Het is wel raadzaam om fruit (en groente) toe te voegen. Over de macro's kunnen we natuurlijk niks zeggen op deze manier.
                        Oke ga jij maar lekker dextrose pakken ik pak liever iets natuurlijks. Een stuk fruit. Ben benieuwd naar jou schema dan Zeg ook niet dat vet eten slecht is maar spek? Komop man dan neem ik je niet serieus.... Ik zelf doe 600ml melk, 120g brinta en 25g whey en 5g pindakaas in de blender en dan is het een fluff substantie. Heerlijk weg te eten met een lepel

Comment

ja gainz house ik weet niet wat voor strict dieet aanhoud en wat jouw doelen zijn maar mijn doel is groeien en daarom moet ik vreten wat al 100x tegen me gezegt is in oudere topics dus dat doe ik ook en 1 boterham met spek kan heus geen kwaad, t kan net zo goed boterhamworst zijn.. en die 500kcal scheelt toch aardig wat? dat zijn 5 boterhammen pindakaas

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
                            er bestaat niet iets als teveel pindakaas op brood! heerlijk is het
                            Zeg alleen dat je al snel flink meer wat grammen erop smeert dan je denkt. Als je het exact afweegt om netjes binnen je macro's te blijven is zomaar wat erop smeren niet aan te raden. Ben zelf ook een pindakaas fan. Vooral de met nootjes erin (Calve geel)

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                              ja gainz house ik weet niet wat voor strict dieet aanhoud en wat jouw doelen zijn maar mijn doel is groeien en daarom moet ik vreten wat al 100x tegen me gezegt is in oudere topics dus dat doe ik ook en 1 boterham met spek kan heus geen kwaad, t kan net zo goed boterhamworst zijn.. en die 500kcal scheelt toch aardig wat? dat zijn 5 boterhammen pindakaas
                              Groeien willen we allemaal. Macro's zijn er niet voor niks. Houd het op 1-1,2g vet / 2-2,5g eiwit per kg en de rest carbs. En dan liefst zoveel mogelijk onverzadigde vetten (pindakaas, noten) Of je gaat IIFM doen, waar ik totaal geen fan van ben. Als jij 700 kcal boven je onderhoud gaat zitten bijv. zal je teveel vet gaan aanzetten. Als je 350-500kcal boven je onderhoud gaan zitten en netjes aan je macro's zult houden zal je weinig vet gaan aanzetten.

Comment

We have a bro in the building

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X