Bulken opbouwen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    whahahha, die Ruhll.....
    Shots fired bro...


    @GI, Dynamix heeft er op theoretische basis behoorlijk verstand van dacht ik, ik denk dat je dit gewoon moet koesteren, hij geeft advies waar hij denkt nodig te zijn, de vraagsteller kan hier zelf mee doen wat hij wil toch?
    Er staan veel interessante stukjes door hem op het forum waar je gewoon iets uit kunt halen om zelf een plan te maken.

    My 2 cents..
    In between obsessed periods

    Comment


    • #47
      Originally posted by mdejonge View Post
      whahahha, die Ruhll.....
      Shots fired bro...


      @GI, Dynamix heeft er op theoretische basis behoorlijk verstand van dacht ik, ik denk dat je dit gewoon moet koesteren, hij geeft advies waar hij denkt nodig te zijn, de vraagsteller kan hier zelf mee doen wat hij wil toch?
      Er staan veel interessante stukjes door hem op het forum waar je gewoon iets uit kunt halen om zelf een plan te maken.

      My 2 cents..
      Ik snap ook wel dat hij het goed bedoelt en hij geeft ook vaker goede adviezen. Dit waardeer ik ook van hem.
      Maar er is ook iets wat ik totaal niet van hem waardeer: Zichzelf voordoen als iemand die al jaren in het vak zit en zichzelf durven te bestempelen als personal trainer (tegenwoordig gewichtsconsulent) Daar zakt mijn broek af en toe toch wel van af.. en dat laat ik merken. Sorry, maar ik vind hem wat dat betreft gewoon een clown.

      Comment


      • #48
        Originally posted by generation_iron View Post
        Ik snap ook wel dat hij het goed bedoelt en hij geeft ook vaker goede adviezen. Dit waardeer ik ook van hem.
        Maar er is ook iets wat ik totaal niet van hem waardeer: Zichzelf voordoen als iemand die al jaren in het vak zit en zichzelf durven te bestempelen als personal trainer (tegenwoordig gewichtsconsulent) Daar zakt mijn broek af en toe toch wel van af.. en dat laat ik merken. Sorry, maar ik vind hem wat dat betreft gewoon een clown.
        Op welke manier doe ik mij voor als iemand die al jaren in het vak zit?

        Ik durf te beweren dat ik verstand van zaken heb, met name over afvallen, en ja, ik begeleid daar mensen bij die daar ook tevreden over zijn, anders sturen ze geen mensen door naar mij.

        Comment


        • #49
          Originally posted by adon1s View Post
          Ik besef wat ik hier neerzet heel goed. Hormonen in een staat waardoor vetopslag zeer waarschijnlijk is? Wat een flauwekul man.

          Wanneer vul je glycogeen aan? Na je training een beetje en na het cutten heel veel als je leeg bent. Misschien heb jij tijdens jouw ervaring wel de verkeerde dingen gegeten, dat kan heel goed en is iedereen weleens overkomen.

          Ik ken ook andere gewichtsconsulenten die het ook niet snappen. Dat je de discussie aan wilt gaan prima, alleen als je zelf net te weinig weet kan je dat beter niet doen en vooral veel lezen en nog veel meer proberen. Veel te kort door de bocht om te zeggen dat je geheid vet aanzet.

          Mijn ervaring met mijn methode is dat ik binnen twee weken weer gewichten gebruik die ik tijdens het bulken ook gebruikte en m'n spieren goed vollopen, juist zonder vet aanzet. Vooral belangrijk is het moment na deze twee weken, als je dan de trend doorzet wordt je welrvet. Je moet op dat moment juist een stap terug doen en opnieuw opbouwen. Het zijn vaak veel kleine dingetjes bij elkaar die de grote verschillen maken.
          Flauwekul? Eens zien wat onze grote vriend Lyle McDonald daarover te zeggen heeft..

          ggg.png

          Stel dat je begint met een onderhoud van 3000. Na gewichtsverlies is die wellicht gezakt naar 2700. Haal daar nog eens een metabolische vertraging vanaf en je komt ergens uit tussen een nieuw onderhoud van 2400-2500.
          Als je in dat geval na je cut gaat eten op je 'onderhoud' van 3000 kcal, dan zullen bovenstaande hormonen heel blij zijn om elke dag 500-600 kcal te deponeren op plaatsen waar je het liever niet hebt. Succes ermee.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Dynamix View Post
            Op welke manier doe ik mij voor als iemand die al jaren in het vak zit?

            Ik durf te beweren dat ik verstand van zaken heb, met name over afvallen, en ja, ik begeleid daar mensen bij die daar ook tevreden over zijn, anders sturen ze geen mensen door naar mij.
            Als jij jezelf personal trainer en gewichtsconsulent durft te noemen dan doe jij je voor als iemand die al jaren in het vak zit. Ik weet verder ook heel zeker dat jij aardig wat kennis hebt opgedaan in de maanden die jij traint, daar doe je ook veel moeite voor en dat hoor jij mij ook niet zeggen. Alleen vind ik dat je het wat te hoog in je bol hebt zitten omdat je wat mensen enkele procentjes hebt laten afvallen. Je zegt dat je 30 maanden traint en geeft aan dat je veel ervaring hebt met afvallen. Hoe kan dat nou in 30 maanden? Hoe vaak heb je het dan wel niet uit de hand laten lopen, of heb je er vaker de brui aan gegeven? Naar welk percentage heb je gecut? Wat heb je overgehouden, hoe vaak heb je gecut en op welke manieren? Ik denk dat je amper iets uitgeprobeerd hebt, en dat hoop ik ook voor je.. anders ben je toch echt verkeerd bezig.

            @ TS: sorry voor het hijacken van je topic maar je laatste comment is wel even geleden.. denk niet dat het je veel uit maakt

            Comment


            • #51
              Dynamix bron dat je vetcellen creert dmv teveel eten?
              Bij mijn weten creeer je na je 18de geen nieuwe vetcrllen meer namelijk.
              Mbt topic bulken op 14% vind ik echt niet wijs, met 14% heb je geen lijn pp je lichaam zichtbaar tussen de 10/14 % is meer dan genoeg.
              verder ben ik het met adonis eens en aan zijn fysiek/gewichtrn te zien werkt het
              dyna laatst zei je ergens onder de 10% te staan maar je cut is klaar in april? Geloof niet dat er ooit foto's van jou komrn eerlijk gezegd.

              Comment


              • #52
                Originally posted by Dynamix View Post
                Flauwekul? Eens zien wat onze grote vriend Lyle McDonald daarover te zeggen heeft..

                Stel dat je begint met een onderhoud van 3000. Na gewichtsverlies is die wellicht gezakt naar 2700. Haal daar nog eens een metabolische vertraging vanaf en je komt ergens uit tussen een nieuw onderhoud van 2400-2500.
                Als je in dat geval na je cut gaat eten op je 'onderhoud' van 3000 kcal, dan zullen bovenstaande hormonen heel blij zijn om elke dag 500-600 kcal te deponeren op plaatsen waar je het liever niet hebt. Succes ermee.
                Ik schrijf vaak over mensen die bang zijn om genoeg te eten. Als je dit werkelijk meent kan je jezelf onder die mensen scharen. Mensen die niet durven te eten zijn de mensen die klein zullen blijven (kijk eens om je heen in de sportschool).

                Je gaat ook totaal niet op wat ik in m'n vorige post type. Dat je een korte periode meer kan eten na een schrale periode (qua hoeveelheid voer) is iedereen bekend. Dat hebben we zelfs de term 'carb cyclen' genoemd als we vooral met de carbs spelen. Vervolgens zeg ik dat je het na de cut ook toe kan passen. Ik heb heb over een high carb periode. Van één cheatmeal in de week wordt je ook niet vet, van twee weken goed vreten na een cut ook niet. Snap je het nu eindelijk?
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

                If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by generation_iron View Post
                  @ TS: sorry voor het hijacken van je topic maar je laatste comment is wel even geleden.. denk niet dat het je veel uit maakt
                  :-). Ik ben rustig aan het opbouwen om te kijken hoe me dat bevalt. En ik probeer van de diverse meningen soep te koken.
                  Soms is het allemaal wel wat onduidelijk. Laatste tijd word je weer doodgegooid met carb backloading, of juist vooral vet en zeker geen carbs eten etc. etc.

                  Ik begrijp dat bv. sommigen schrijven: ga na 14% nog even door met cutten. Maar ik was rustig aan bezig vanaf begin zomer. Ik ben van boven de 20 (ik dacht 22%) naar 14% gegaan en was ook niet van plan direct heel zwaar te gaan bulken, maar dit rustig op te bouwen. Zoals Tibbers ergens schreef, ik ben nooit al te stevig gebouwd geweest en wil ook weer geen skinny worden. Daarbij zijn mijn doelen wellicht anders dan de meesten. Ik wil nl vooral fit blijven, uiteraard spier blijven opbouwen, maar niet zwaar PR's en dat soort zaken halen.
                  Mijn fysiek is, door wat aangeboren shit, daar gewoon niet top voor en ik merk dat ik bepaalde zware inspanning (helaas, helaas want ik baal daar ontzettend van) soms beter even niet kan doen. Dit deed ik vroeger wel, maar met 2 kids wil ik liever wat langer meegaan.

                  Ik deed mijn cut op, uiteindelijk, 1900 kcal en heb dat heel strikt volgehouden. Dat is, voor langere tijd, voor iemand van mijn lengte en gewicht (187 en 83 kg) vrij weinig en ik was dat nu wel even beu. Ik zit nu nog maar op 2300 op trainingsdagen en 1900 op niet-trainingsdagen. Ik wil dit 2 weken doen en kijken hoe dit bevalt. Dan wsl weer verhogen en kijken hoe het uitpakt etc. etc.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by quibus View Post
                    Dynamix bron dat je vetcellen creert dmv teveel eten?
                    Bij mijn weten creeer je na je 18de geen nieuwe vetcrllen meer namelijk.
                    Mbt topic bulken op 14% vind ik echt niet wijs, met 14% heb je geen lijn pp je lichaam zichtbaar tussen de 10/14 % is meer dan genoeg.
                    verder ben ik het met adonis eens en aan zijn fysiek/gewichtrn te zien werkt het
                    dyna laatst zei je ergens onder de 10% te staan maar je cut is klaar in april? Geloof niet dat er ooit foto's van jou komrn eerlijk gezegd.
                    Adipocyte - Wikipedia, the free encyclopedia

                    Stukje bij Cell turnover: "Even after marked weight loss, the body never loses adipocytes. As a rule, to facilitate changes in weight, the adipocytes in the body merely gain or lose fat content. However, if the adipocytes in the body reach their maximum capacity of fat, they may replicate to allow additional fat storage."
                    Ik doe een gok

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by generation_iron View Post
                      Als jij jezelf personal trainer en gewichtsconsulent durft te noemen dan doe jij je voor als iemand die al jaren in het vak zit. Ik weet verder ook heel zeker dat jij aardig wat kennis hebt opgedaan in de maanden die jij traint, daar doe je ook veel moeite voor en dat hoor jij mij ook niet zeggen. Alleen vind ik dat je het wat te hoog in je bol hebt zitten omdat je wat mensen enkele procentjes hebt laten afvallen. Je zegt dat je 30 maanden traint en geeft aan dat je veel ervaring hebt met afvallen. Hoe kan dat nou in 30 maanden? Hoe vaak heb je het dan wel niet uit de hand laten lopen, of heb je er vaker de brui aan gegeven? Naar welk percentage heb je gecut? Wat heb je overgehouden, hoe vaak heb je gecut en op welke manieren? Ik denk dat je amper iets uitgeprobeerd hebt, en dat hoop ik ook voor je.. anders ben je toch echt verkeerd bezig.

                      @ TS: sorry voor het hijacken van je topic maar je laatste comment is wel even geleden.. denk niet dat het je veel uit maakt
                      Iedereen mag zich personal trainer en gewichtsconsulent noemen, net als dat iedereen die een liedje opzet dj is. Dat ik mijzelf die titel geef maakt mij niet per definitie geloofwaardig, maar ik meen dat ik wel serieus genomen kan worden door de kennis die ik hier deel. Ik leer op Bodynet immers nagenoeg niets meer; ik spendeer hier enkel tijd om anderen te helpen zodat zij niet dezelfde fouten zullen begaan als dat ik doe. De titel personal trainer heb ik weggehaald omdat ik toch nog niet overtuigd ben dat ik anderen op een veel hoger niveau kan helpen; bovendien ligt mijn interesse daar minder.

                      Jij impliceert dat je jaren in een vak moet zitten om jezelf een bepaalde titel te mogen geven, waarom? Je kunt gecertificeerd personal trainer én gewichtsconsulent worden in slechts maanden. Moet je de gecertificeerden dan ook niet serieus nemen, tenzij ze het een aantal jaar uithouden in hun beroep? Zo'n getal zegt helemaal niets. Een getal dat wel iets zegt zijn de honderden uren die ik heb besteed aan het lezen van boeken, (wetenschappelijke) artikelen en volledige websites, en het luisteren naar talloze podcasts en youtube-filmpjes van 'experts'.

                      Dat is nog slechts de theorie. In die +-30 maanden dat ik train heb ik zo'n beetje elke fout gemaakt die je kunt maken. Ik heb met -500 gecut op een theoretisch onderhoud dat niet m'n werkelijke onderhoud was. Ik wist niet dat je 'onderhoud' verandert gedurende je cut door gewichtsafname en metabolische vertraging. Ik wist niet hoe je moest trainen tijdens het cutten. Ik ging na het cutten direct naar mijn oude 'theoretische onderhoud' en deed daar nog eens 500 kcal bij voor de bro-bulk, wat leidde tot een mooie toename van minimaal 1kg vet per week en zo kan ik nog even doorgaan.

                      Weet je wat niet werkt? 40 uur lang niks eten (alleen bcaa's) en daarna 32 uur veel eten en trainen, om gemiddeld nog op -900 kcal per dag uit te komen. Dat was een experiment van mij dat ik 7 keer heb gedaan en niet ga herhalen. Ik kan dus stellen dat ik wel wat ervaring heb op het gebied van cutten. Omdat je het graag wilt weten; voor de kerst zat ik op 13% vet. Ik ben in 3 maanden 12,5kg afgevallen. Inmiddels zit ik op 15% en ga ik morgen voor het eerst met UD2.0 beginnen waardoor ik hopelijk in twee maanden op 7-8% zit.

                      Je hoeft me niet serieus te nemen, maar kijk naar de inhoud van wat ik schrijf en ga niet op de persoon af. Als de inhoud niet klopt, dan hoor ik het al te graag, maar daar hoor ik haast nooit iemand over klagen.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by quibus View Post
                        Dynamix bron dat je vetcellen creert dmv teveel eten?
                        Bij mijn weten creeer je na je 18de geen nieuwe vetcrllen meer namelijk.
                        Mbt topic bulken op 14% vind ik echt niet wijs, met 14% heb je geen lijn pp je lichaam zichtbaar tussen de 10/14 % is meer dan genoeg.
                        verder ben ik het met adonis eens en aan zijn fysiek/gewichtrn te zien werkt het
                        dyna laatst zei je ergens onder de 10% te staan maar je cut is klaar in april? Geloof niet dat er ooit foto's van jou komrn eerlijk gezegd.
                        Zie reactie van Pren over die vetcellen. Via google kun je tal van plekken vinden waar je die informatie vindt.

                        Zie mijn bovenstaande reactie over mijn vetpercentage, aangezien dat hier belangrijker lijkt te zijn dan kennis.

                        Waarom ben je het met Adonis eens? En wat heeft die methode volgens jou direct te maken met zijn fysiek/gewichten? Misschien zit hij wel zwaar aan de anabolen. Misschien heeft hij zijn onderhoud niet goed berekend. Misschien heeft hij zijn vetpercentage niet goed bepaald.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by adon1s View Post
                          Ik schrijf vaak over mensen die bang zijn om genoeg te eten. Als je dit werkelijk meent kan je jezelf onder die mensen scharen. Mensen die niet durven te eten zijn de mensen die klein zullen blijven (kijk eens om je heen in de sportschool).

                          Je gaat ook totaal niet op wat ik in m'n vorige post type. Dat je een korte periode meer kan eten na een schrale periode (qua hoeveelheid voer) is iedereen bekend. Dat hebben we zelfs de term 'carb cyclen' genoemd als we vooral met de carbs spelen. Vervolgens zeg ik dat je het na de cut ook toe kan passen. Ik heb heb over een high carb periode. Van één cheatmeal in de week wordt je ook niet vet, van twee weken goed vreten na een cut ook niet. Snap je het nu eindelijk?
                          Hoe kom je erbij dat ik niet 'durf' te eten? Ik at in mn vorige bulk 5000 kcal per dag op sommige dagen, en dat in twee maaltijden! Ik moest mezelf dwingen om junkfood naar binnen te stouwen om aan die kcal te komen.

                          Waarop moet ik ingaan? Je post inhoudelijk niets; je zegt alleen wat jij doet. Waar baseer je dat allemaal op? Je begint over dat ik wellicht de 'verkeerde' dingen heb gegeten toen ik klaar was met cutten en dat de reden kan zijn van mijn falen?! Als je dat nog gelooft dan ga ik de discussie geeneens met je aan want dan weet je totaal niet waar je het over hebt.

                          Nee, ik snap het nog steeds niet. Leg me het nog eens uit. Als je mijn reactie twee plaatsen hierboven leest, dan begrijp je misschien dat je niet twee weken 'goed' kunt vreten. Blijkbaar weet jij meer dan Layne Norton en Lyle McDonald.

                          Carb cyclen is het (meestal) dagelijks cyclen van je inname carbs, dat is heel wat anders dan na een cut meer carbs en dus ook meer kcal eten. Tuurlijk is er ruimte voor glycogeenopslag, maar je hebt lang niet genoeg ruimte om twee weken te overfeeden. Je kunt er in een dag al overheen zitten als je het goed doet. Ik kon na 1e kerstdag al overduidelijk zien dat ik een boel vet heb aangezet, in één dag! En wat denk je dat je lichaam met vet uit voeding doet als je ineens een carb load hebt? Juist.. opslaan als lichaamsvet.

                          Comment


                          • #58
                            Ik vind het ook redelijk kort door de bocht om een goed fysiek te noemen als graadmeter voor kennis of goede trainingen.
                            Arnold S had een meer dan aardig fysiek en adviseerde 7 oefeningen biceps per keer.

                            Wel ben ik ervan overtuigd dat de praktijk af kan wijken van wat in theorie perfect is.

                            Lekker blijven posten Bynatwix, want ondanks dat ik het niet altijd met je eens ben, ontstaan er wel leuke en leerzame discussies.
                            DIVIDE ET IMPERA

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by rain View Post
                              Ik vind het ook redelijk kort door de bocht om een goed fysiek te noemen als graadmeter voor kennis of goede trainingen.
                              Arnold S had een meer dan aardig fysiek en adviseerde 7 oefeningen biceps per keer.

                              Wel ben ik ervan overtuigd dat de praktijk af kan wijken van wat in theorie perfect is.

                              Lekker blijven posten Bynatwix, want ondanks dat ik het niet altijd met je eens ben, ontstaan er wel leuke en leerzame discussies.
                              Alright Stain

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Dynamix View Post
                                Ik kon na 1e kerstdag al overduidelijk zien dat ik een boel vet heb aangezet, in één dag! En wat denk je dat je lichaam met vet uit voeding doet als je ineens een carb load hebt? Juist.. opslaan als lichaamsvet.
                                Dat moet een goed maaltje in huize Dynamix geweest zijn :-)
                                Last edited by Sjaaksimonse; 06-01-2015, 06:24.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X