Nee dat kan niet, de trollhunters moeten wel blijven bestaan
Teveel koolhydraten
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostNee dit is geen troll, hij weet er gewoon niet zoveel van.
1. Je stelling klopt niet en is niet accuraat en gebaseerd op onzin
2. Jij weet niet wat shakes zijn en wat de werking ervan is
3. Je wilt maximale resultaten, zonder maximale inzet (voeding)
Comment
-
Originally posted by rain View PostEven ontopic dan;
Als je wel serieus genomen wilt worden-wat ik betwijfel omdat het trollgehalte redelijk hoog is bij al jouw vragen/reacties-,zou ik als ik jou was de stickies voeding+training eens op je gemak doorlezen.
Succes!
Comment
-
volgens mij is jouw doel om iets te bereiken zonder er de nodige inspanning voor te leveren. advies aan je vrienden, die hebben blijkbaar het antwoord op jouw vragen. shakie er in en het gaat vanzelfWinners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
-
Originally posted by Nord View PostDuidelijk. En wat adviseer je mij wat betreft shakes en voeding en mijn doel?
Shakes zijn enkel nodig als je niet voldoende eiwitten kan binnen krijgen.
Comment
-
Originally posted by Nord View PostDit is geen troll of dergelijke. Dit is een kenmerk van een beginner die streeft naar een doel doormiddel van exact, correct advies. Daarnaast bedankt voor je opmerking.
Vandaar dat ik ook advies gaf om de stickies te lezen als je serieus bent.
Mijn reactie was ook niet alleen n.a.v deze post, maar ook je andere post mbt 'een buikje'.
Toen je zei dat je last had met lopen omdat je een beetje een buikje hebt, kreeg ik mijn twijfels.
Ben je wel serieus, dan mijn excuses.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostKan ik helaas niet direct zeggen. Ik raad je aan om even de sticky's te lezen en een kleine opzet te maken. Persoonlijk werk ik nooit met een vast schema, maar een flexibel voedingsschema. Maar daar moet je wel ''verstand'' voor hebben en die mist nog bij je.
Shakes zijn enkel nodig als je niet voldoende eiwitten kan binnen krijgen.
Exact volgens een voedingsschema leven gaat mij gewoon niet lukken, hoe graag ik het ook zou willen, sowieso ben ik nog studerend, dus zit ik niet op een vaste plek, financieel gezien gaat het mij ook niet lukken. Geregeld een shake bakkie kopen zal natuurlijk geen probleem zijn. Momenteel gebruik ik helemaal geen shakes, eigenlijk nooit gebruikt, misschien 5 bidons in totaal, maar kreeg bijwerkingen (B&F shop eiwitten), maar dat terzijde. Graag zou ik willen weten wat ik eigenlijk minimaal op een dag binnen moet krijgen. Ik ben best droog en gespierd, maar wil droger worden, naar de 9% en iets meer massa aankomen, super veel moeite hoef ik niet te doen, maar wél moeite en ik ben bereid om genoeg inspanning te verrichten hiervoor.
@Rain: Elke dag vogel ik uit wat gezond is om te eten en wat niet. Ik weet en voel ook dat de meeste denken dat ik niet serieus ben, omdat het blijkt uit mijn vorige reacties, maar ik ben bloedserieus, anders zou ik niet eens reageren, want dit berichtje typen kost ook moeite en tijd.
Maar ik begrijp je. Excuses aanvaard!
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostDat zal je voor jezelf moeten uitpluizen, hoe moeten wij nu weten hoe jouw lichaam reageert?
Dus dat word testen, ga op een x-aantal kcals zitten en kijk wat het doet.
''Zelf uitpluizen'', wat bedoel je daarmee? Alles eten wat los en vast zit en wat niet goed is wegwerpen terwijl het misschien wel goed is. Ik ben hier, omdat ik dat dus niet weet. Gelieve onnodige reacties besparen.
Comment
-
Onnodige reactie? Dit was gewoon een goed advies hoor. Dat jij alles op een presenteerblaadje wilt..dat gaat het gewoon niet worden. Het zelf uitpluizen houdt in dat je op een x aantal kcals moet gaan zitten om te kijken wat het met je lichaam doet. Ik heb verder nergens gezegd dat je alles moet eten wat los en vast zit. Neem even een kijkje in de voedingsectie, de sticky's. Ik weet zeker dat je hiermee al een heel eind op weg komt. Lukt het je dan alsnog niet om voor jezelf op een rijtje te krijgen wat je aan voeding binnen moet krijgen dan raad ik je aan om contact op te nemen met Dynobet. Voor een prikkie maakt hij voor jou een voedingschema op maat. Succes.
Comment
-
Om te zeggen dat je student bent en daarom niet aan een voedingsschema kan gaan houden vind ik een beetje een zwak excuus.
Ik ben zelf ook student en vele andere met mij hier. Wij redden het ook gewoon prima om aan ons schema te houden en daarbij ook nog geld over te houden voor andere dingen. Is een kwestie van goede producten kiezen en slim boodschappen doen.
Havermout/brinta/rijst/kwark/brood/tonijn/kipfilet etc kost niet zoveel. Waar een wil is, is een weg!Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by Nord View PostSticky’s zal ik uiteraard even doornemen. Maar waarvan leef je dan? Noem is bijvoorbeeld een aantal producten die je dagelijks eet, zo kan ik ook beeld schetsen van hoe het allemaal in elkaar zit. Ik zal niet 1,2,3 alles overnemen, enkel om een beeld te schetsen.
Exact volgens een voedingsschema leven gaat mij gewoon niet lukken, hoe graag ik het ook zou willen, sowieso ben ik nog studerend, dus zit ik niet op een vaste plek, financieel gezien gaat het mij ook niet lukken. Geregeld een shake bakkie kopen zal natuurlijk geen probleem zijn. Momenteel gebruik ik helemaal geen shakes, eigenlijk nooit gebruikt, misschien 5 bidons in totaal, maar kreeg bijwerkingen (B&F shop eiwitten), maar dat terzijde. Graag zou ik willen weten wat ik eigenlijk minimaal op een dag binnen moet krijgen. Ik ben best droog en gespierd, maar wil droger worden, naar de 9% en iets meer massa aankomen, super veel moeite hoef ik niet te doen, maar wél moeite en ik ben bereid om genoeg inspanning te verrichten hiervoor.
Het is niet interresant om te weten wat ik qua producten eet, aangezien het niet alleen maar de producten zijn die je droogmaken. De hoeveelheden van producten is nog altijd leidend als het gaat om vet verliezen, zonder vraag naar energie is er geen vraag naar vet verlies.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostJe geeft nu aan dat je de stickys uiteraard zal doornemen. Heb je dat gedaan en ben je er al wijzer op geworden?
Het is niet interresant om te weten wat ik qua producten eet, aangezien het niet alleen maar de producten zijn die je droogmaken. De hoeveelheden van producten is nog altijd leidend als het gaat om vet verliezen, zonder vraag naar energie is er geen vraag naar vet verlies.
Eigenlijk heb ik hier niet de informatie uit kunnen halen die ik graag wil lezen. Eigenlijk wil ik weten welke producten juist zijn om te eten voor mij en om mijn doel te kunnen bereiken. Ik heb geen schema nodig, maar enkel info betreft de benodigde voedingsmiddelen/producten.
Comment
-
Originally posted by emielos View PostOm te zeggen dat je student bent en daarom niet aan een voedingsschema kan gaan houden vind ik een beetje een zwak excuus.
Ik ben zelf ook student en vele andere met mij hier. Wij redden het ook gewoon prima om aan ons schema te houden en daarbij ook nog geld over te houden voor andere dingen. Is een kwestie van goede producten kiezen en slim boodschappen doen.
Havermout/brinta/rijst/kwark/brood/tonijn/kipfilet etc kost niet zoveel. Waar een wil is, is een weg!
In principe wil ik weten welke voeding ik o.a. direct kan halen bij een supermarkt en naar binnen kan werken zoals kwark e.d.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
21 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment