Het is aan de onderkant waar het uitsteekt. Als ik in de spiegel kijk vanuit mijn zijkant dan zie ik gewoon een uitstekend buikje ipv mooi plat.
Teveel koolhydraten
Collapse
X
-
Originally posted by Nord View PostHet is aan de onderkant waar het uitsteekt. Als ik in de spiegel kijk vanuit mijn zijkant dan zie ik gewoon een uitstekend buikje ipv mooi plat.
Comment
-
Originally posted by Nord View PostHet is aan de onderkant waar het uitsteekt. Als ik in de spiegel kijk vanuit mijn zijkant dan zie ik gewoon een uitstekend buikje ipv mooi plat.
Sorry, ik kan geen serieuze reactie meer geven.. Ik zie het al voor me.. Sta je voor de spiegel vanaf de zijkant, zie je een puntje uitsteken onder je navel.
Gewoon VP verlagen?..
Comment
-
Originally posted by Broes View PostSorry, ik kan geen serieuze reactie meer geven.. Ik zie het al voor me.. Sta je voor de spiegel vanaf de zijkant, zie je een puntje uitsteken onder je navel.
Gewoon VP verlagen?..
Comment
-
Nieck01 @ Vette pens heb ik niet gelukkig haha, het is enkel mijn buik die een beetje uitsteekt. Ik denk dat het misschien door teveel brood komt of dergelijke. Ik ben bezig om vet te verbranden rondom mijn buik, maar het wil maar niet lukken, raak alles dan kwijt. Tips??
Comment
-
-
Originally posted by NickP View Postgoogle eens anterior pelvic tilt, heb zelf ook een uitstekende buik. Volgens mij niks met brood ofzo te maken, toen ik nog op een lager vetpercentage zat stak mijn buik ook uit ondanks een sixpack.
5 Simple Exercises for Correcting Anterior Pelvic Tilt
Nog iemand hier bekend mee?
Comment
-
Heb ik zeker geprobeerd, schijnt ook dat je dan dominerende quadriceps en nog een spiergroep kan hebben. En misschien zou kunnen verhelpen door je buik en je hamstrings te versterken. tijdje geprobeerd, evenals verschillende stretches maar niks mocht baten.
Loop voortdurend met een stijve onderrug en dit belemmerd mij ook in oefeningen. Verder heb ik altijd een uitstekende buik en als ik dan ook nog veel eet of een beetje vet op mijn buik heb lijk ik wel zwanger of een dikzak.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment