Teveel koolhydraten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Teveel koolhydraten

Hoi,

Ik ben aan het droogtrainen, maar heb regelmatig last (dagelijks) van een opgezette/uitstekende buik. Volgens iemand komt het door teveel brood eten. Hoe krijg ik zo'n platte buik? De rest is eigenlijk wel droog, buikspieren zijn wel te zien als ik ze aanspan, maar als ik het ontspan steekt het een beetje uit.

Wie weet hoe dit komt en/of heeft er ervaring mee?

dank.

Ik ben 20, 67 kg, 1.71. Ik ben tevreden met mijn lichaam, alleen mag mijn buik wat platter. Het loopt overigens niet eens lekker, zo'n uitgestoken buik.

Comment

Geen reacties?

Comment

Als je buik uitsteekt en je je buikspieren niet ziet, is je vetpercentage te hoog. Als je buik is opgezet na het eten is het je maag/darmen die is uitgezet.

Comment

Heb je ook buikpijn?
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Menstrueer je ook niet meer?

Nee zonder dollen, we moeten serieus zijn :|

Wat kline zegt. Tuurlijk wordt je 'zwanger' na een dag heavy eten. Dit moet je maar voor lief nemen om te groeien.
            In between obsessed periods

Comment

Heb je gewoon te veel vet? Of heb je echt een uitstekende buik? Het kan ook aan je postuur liggen. Als je bijvoorbeeld korte heupflexoren hebt oftewel 'anterior pelvic tilt' dan kan je buik ook naar voren staan. In dat geval zal je je postuur moeten verbeteren.

Wat je ook kan proberen is de vacuüm oefening. Dit is ooit bedacht door Vince Gironda, de trainer van Arnold.

En anders aan je vp werken.
              -

Comment

kan van gluten komen, heb ik ook. ook veel ruften 's avondss?
                Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                Doel eind 2015: 100kg
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                  kan van gluten komen, heb ik ook. ook veel ruften 's avondss?
                  Indd, vroeger toen ik alleen rotzooi at zonder groenten en fruit etc had ik ook vaak een opgezette buik xd

Comment

Uitstekend buikje

Ot: zoals bovengenoemd, vp te hoog of last van gluten, dan zou ik je aanraden even langs doc te gaan.
                    One Love, One Game, One Desire.
                    BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

Wat betreft glutenallergie die heb ik niet, heb het laten onderzoeken bij de dokter. Geen gluten en lactose allergie. Volgens de huisarts kan een opgezette buik ook komen door teveel denken en zorgen maken over de klacht , want je hersenen hebben een hechte band met je darmen begreep ik.

Ruften? Ja. Vaak ontlasten (beetjes)? Ja. Ik word er gek van soms.

Ik heb vooral een uitstekende onderkant. Boven valt het nog wel mee, meer onderbuik.

Comment

Kauw je kauwgom? Ik heb zoiets wel eens gehad van sorbitol. Als ik dat at, kreeg ik binnen no time een buik alsof ik zwanger was, compleet gevuld met lucht. Kan het nog steeds niet eten.
                        Ik doe een gok

Comment

Nee, nooit eigenlijk.

Comment

Originally posted by Nord View Post
                            Ik ben 20, 67 kg, 1.71. Ik ben tevreden met mijn lichaam, alleen mag mijn buik wat platter. Het loopt overigens niet eens lekker, zo'n uitgestoken buik.
                            Post eens een foto van je buik. Want 67kg en een opgezette buik klinkt heel raar. En echt advies word wat lastig ik kan mezelf geen andere buik voor de geest halen dan van een hongerig Afrikaantje. Dit is geen belediging maar zo komt het nu over geen foto en statts die niet wijze op een opgezette buik

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                              Post eens een foto van je buik. Want 67kg en een opgezette buik klinkt heel raar. En echt advies word wat lastig ik kan mezelf geen andere buik voor de geest halen dan van een hongerig Afrikaantje. Dit is geen belediging maar zo komt het nu over geen foto en statts die niet wijze op een opgezette buik
                              Posten zal vandaag lastig worden. Ja eigenlijk zo'n buikje, maar niet hongerig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X