Teveel koolhydraten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is aan de onderkant waar het uitsteekt. Als ik in de spiegel kijk vanuit mijn zijkant dan zie ik gewoon een uitstekend buikje ipv mooi plat.

Comment

Originally posted by Nord View Post
      Het is aan de onderkant waar het uitsteekt. Als ik in de spiegel kijk vanuit mijn zijkant dan zie ik gewoon een uitstekend buikje ipv mooi plat.
      Denk toch dat een foto wanneer het dan lukt wel zal helpen voor de mensen hier. Het is nu gewoon lastig. Drink je bier kan een bierbuikje zijn ?

Comment

VP verlagen

Comment

Originally posted by Protasius View Post
          VP verlagen
          Nee toch, het komt vast door het brood :P

Comment

Sorry, ik kan geen serieuze reactie meer geven.. Ik zie het al voor me.. Sta je voor de spiegel vanaf de zijkant, zie je een puntje uitsteken onder je navel.

Gewoon VP verlagen?..

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
              Denk toch dat een foto wanneer het dan lukt wel zal helpen voor de mensen hier. Het is nu gewoon lastig. Drink je bier kan een bierbuikje zijn ?
              Alcohol? nooit in aanraking mee geweest.

Comment

Originally posted by Broes View Post
                Sorry, ik kan geen serieuze reactie meer geven.. Ik zie het al voor me.. Sta je voor de spiegel vanaf de zijkant, zie je een puntje uitsteken onder je navel.

Gewoon VP verlagen?..
                Inderdaad de onderkant ja, onder mijn navel. VP verlagen, hoe? Ik wil geen massa verliezen bij mijn armen, e.d.

Comment

Massa behouden doe je door je kracht hetzelfde te houden.

Vetpercentage verliezen doe je door middel van voeding.

Ga op zoek naar informatie over beide en je zal slagen.

Comment

met 1,71 en 67kg kan je haast toch geen vette pens hebben :P?
                    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                    Doel eind 2015: 100kg
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Nieck01 @ Vette pens heb ik niet gelukkig haha, het is enkel mijn buik die een beetje uitsteekt. Ik denk dat het misschien door teveel brood komt of dergelijke. Ik ben bezig om vet te verbranden rondom mijn buik, maar het wil maar niet lukken, raak alles dan kwijt. Tips??

Comment

Ik ben bezig om vet te verbranden rondom mijn buik, maar het wil maar niet lukken, raak alles dan kwijt. Tips??
                        Specifiek op 1 plek vet verbranden bestaat niet man. Ik sluit me bij de rest aan en denk dat je gewoon je vp moet verlagen..

Comment

google eens anterior pelvic tilt, heb zelf ook een uitstekende buik. Volgens mij niks met brood ofzo te maken, toen ik nog op een lager vetpercentage zat stak mijn buik ook uit ondanks een sixpack.

Comment

Originally posted by kedamn View Post
                            Specifiek op 1 plek vet verbranden bestaat niet man. Ik sluit me bij de rest aan en denk dat je gewoon je vp moet verlagen..
                            ik ook, wat is je advies dan? hoe kan ik het het beste aanpakken?

Comment

Originally posted by NickP View Post
                              google eens anterior pelvic tilt, heb zelf ook een uitstekende buik. Volgens mij niks met brood ofzo te maken, toen ik nog op een lager vetpercentage zat stak mijn buik ook uit ondanks een sixpack.
                              Herkenbaar. Heb je er ooit wat aan proberen te doen om het te verbeteren? Wanneer ik het google kom ik wel wat oefeningen tegen.

5 Simple Exercises for Correcting Anterior Pelvic Tilt

Nog iemand hier bekend mee?

Comment

Heb ik zeker geprobeerd, schijnt ook dat je dan dominerende quadriceps en nog een spiergroep kan hebben. En misschien zou kunnen verhelpen door je buik en je hamstrings te versterken. tijdje geprobeerd, evenals verschillende stretches maar niks mocht baten.
                                Loop voortdurend met een stijve onderrug en dit belemmerd mij ook in oefeningen. Verder heb ik altijd een uitstekende buik en als ik dan ook nog veel eet of een beetje vet op mijn buik heb lijk ik wel zwanger of een dikzak.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X