Teveel koolhydraten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

volgens mij heeft emielos al wat voorbeelden genoemd

wat jij naar binnen wilt proppen moet je natuurlijk zelf weten, waar je op zou kunnen letten is op complexiteit, dus weinig suikers en voornamelijk onverzadigde vetten. Verzadigde vetten zijn ook geen probleem maar met mate.

ik zal je nog meer helpen:

rijst
    pasta
    aardappelen
    groente
    kwark
    vis
    vlees
    fruit
    noten
    melk
    rijstwafels
    brinta
    havermout
    speltbrood
    volkoren brood
    bambix
    rijstwafels
    pindakaas
    cottage cheese
    olijfolie
    lijnzaad

als je nou nog niet geholpen bent dan zal ik serieus overwegen om een andere hobby te kiezen.

Comment

Originally posted by Nord View Post
      Geld overhouden? Ik denk juist dat je meer geld gaat uitgeven aangezien men ook aan de shakes gaat. Probleem is dat je je voeding niet overal mee kan nemen, ik ga niet als een reiziger met een tasje rondlopen als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zit niet de hele dag op een stoel.
      In principe wil ik weten welke voeding ik o.a. direct kan halen bij een supermarkt en naar binnen kan werken zoals kwark e.d.
      Sorry hoor, maar je hoeft geen kilo's rijst en kip mee te nemen. Ik ben ook student en neem wel een rugtas mee, met daarin mijn brood en shakebeker met havermout. Probeer een beetje creatief te zijn met de planning van je voeding, dan valt het allemaal best mee. Als het je verder niet waard is dan houdt het natuurlijk op.
      All time PRs: 195/135/232,5
      Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Ik ben ook student, op kamers en doe mijn eigen boodschappen. Geen idee hoe jij qua inkomsten zit maar het is meer dan prima te doen. Heb zelf vaak zat op budget gezeten qua voeding maar heb altijd mn benodigde voedingswaarde kunnen halen

4 euro per dag is gewoon te doen, das nog minder dan wat mijn huisgenoten die nog nooit van een voedingsschema hebben gehoord uitgegeven.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Whey is overigens een van de cheapste eiwitbronnen die er is, als je de centen per gram eiwit bekijkt.

Ja is zo erg geweest dat ik dat allemaal eens langs elkaar heb gezet lol.
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik moet hier toch even op reageren. Ik ben nu een maand of 3 aan het bulken en ik was altijd een brood eter, zo ook tot een maand geleden, dagelijks consumeerde ik ca. 16-20 stukken volkorenbrood en ik had af en toe ook last van een zwaar opgeblazen gevoel -> maag/darmen. Sinds een drietal weken heb ik een groot gedeelte van het brood geschrapt (8 per dag) en eet ik kip/rijst/groente ipv mijn middagmaaltijden brood en ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen last weer heb gehad van datzelfde gevoel. Of dit nu tussen de oren zit of niet, bij mij heeft verandering in spijs doen helpen.

Comment

Originally posted by dennenappel View Post
              Ik moet hier toch even op reageren. Ik ben nu een maand of 3 aan het bulken en ik was altijd een brood eter, zo ook tot een maand geleden, dagelijks consumeerde ik ca. 16-20 stukken volkorenbrood en ik had af en toe ook last van een zwaar opgeblazen gevoel -> maag/darmen. Sinds een drietal weken heb ik een groot gedeelte van het brood geschrapt (8 per dag) en eet ik kip/rijst/groente ipv mijn middagmaaltijden brood en ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen last weer heb gehad van datzelfde gevoel. Of dit nu tussen de oren zit of niet, bij mij heeft verandering in spijs doen helpen.
              Is ook aardig wat zout, misschien had het daarmee te maken? Niet zo zeer aan de carbs, want je hebt gewoon een andere carbbron genomen..

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                Ik ben ook student, op kamers en doe mijn eigen boodschappen. Geen idee hoe jij qua inkomsten zit maar het is meer dan prima te doen. Heb zelf vaak zat op budget gezeten qua voeding maar heb altijd mn benodigde voedingswaarde kunnen halen

4 euro per dag is gewoon te doen, das nog minder dan wat mijn huisgenoten die nog nooit van een voedingsschema hebben gehoord uitgegeven.

Inderdaad, misschien iets minder leuk voor de smaakpapillen maar waar een wil is, is een weg.
                Gelukkig heb ik de ruimte om wat meer uit geven aan voeding. En dan valt het nog wel mee, zo'n 8/10 euro denk ik.

Comment

Ik weet niet hoe mensen dat doen hoor 4-5 euro in de bulk ?
                  Ik heb nu goede deals met de slager dat haalt mijn dagprijs naar beneden. Moet ook zeggen een kilo kip of rundvlees wat ik dus al standaard kost normaal al tussen de 5 en 7 euro en dan komt er nog rijst kwark etc etc bij.
                  In de cut ben ik wel wat goedkoper uit.

Comment

goedkope rund, of koop je gehakt?

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                      goedkope rund, of koop je gehakt?
                      Gehakt of hamburgers. Ligt een beetje aan waar ik zin in heb. Ik betaal nu niet meer dan 2.50 per kg dat is echt voor een kostprijs. Maar goed heb dan ook 7kg per week nodig

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                        Gehakt of hamburgers. Ligt een beetje aan waar ik zin in heb. Ik betaal nu niet meer dan 2.50 per kg dat is echt voor een kostprijs. Maar goed heb dan ook 7kg per week nodig
                        Dan heb je gewoon een idioot hoge vleesconsumptie.
                        Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                          Dan heb je gewoon een idioot hoge vleesconsumptie.
                          Komt ik probeer echt zoveel mogelijk uit voeding te halen. Uiteraard heb ik ook soms wel een dag dat ik met het gezin weg ben en dan eet ik minder. Maar ik moet gewoon heel veel eten om massa aan te zetten. Ik begon met trainen op 65kg met 1.86m en nu zit ik rond de 113kg

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                            Komt ik probeer echt zoveel mogelijk uit voeding te halen. Uiteraard heb ik ook soms wel een dag dat ik met het gezin weg ben en dan eet ik minder. Maar ik moet gewoon heel veel eten om massa aan te zetten. Ik begon met trainen op 65kg met 1.86m en nu zit ik rond de 113kg
                            Dat snap ik, maar het hoeft niet allemaal uit vlees te komen. Je hebt immers ook nog zuivel, eieren en noten waar je eiwitten uit kunt halen. En gewone whey natuurlijk. Kom je ook zonder moeite aan de 250 gram.
                            Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                              Dat snap ik, maar het hoeft niet allemaal uit vlees te komen. Je hebt immers ook nog zuivel, eieren en noten waar je eiwitten uit kunt halen. En gewone whey natuurlijk. Kom je ook zonder moeite aan de 250 gram.
                              Klopt dat kan ook. Zal niet zeggen dat het niet kan. En dat is ook iets wat ik weleens doe ter afwisseling. Ik ben gewoon dol op vlees denk ik. Kan het makkelijk op en geen last van maag of darmen

Comment

dan ben je nog goedkoop uit, maar dat is niet vreemd met hamburgers en gehakt... zijn wel een hoop kcals dan.
                                ik koop rund, betaal je makkelijk 10+ per kg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X