Teveel koolhydraten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pren View Post
    Dan heb je gewoon een idioot hoge vleesconsumptie.
    inderdaad, een kg per dag is veel.. al helemaal als je hiernaast nog andere eiwitbronnen eet.

Ik kom momenteel aan 200 gram kip, 200 gram rund, 80 gram whey, blikje tonijn en een bak kwark.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
      inderdaad, een kg per dag is veel.. al helemaal als je hiernaast nog andere eiwitbronnen eet.

Ik kom momenteel aan 200 gram kip, 200 gram rund, 80 gram whey, blikje tonijn en een bak kwark.
      Klopt beef zit je snel rond de 10,- per kg maar dat is voor de wedstrijdvoorbereiding en dan eet ik nog steeds 750gram per dag. 250gram Kip/gehakt/beef is voor mij bij de rijst 4x per dag heel normaal. jij eet het dan 2x en hebt nog andere bronnen. Whey heb ik ook staan maar die kan ik niet meenemen in het kostenplaatje van de dag als je me snapt

Comment

En de kwark dan? Je at ook kwark zei je.. ja goed het is een keuze die je maakt, je zou ook kunnen kiezen voor minder vlees en dan ben je goedkoper uit. Is whey gratis voor jou? Op hoeveel gram eiwit zit je, 350 ofzo?

Comment

En de kwark dan? Je at ook kwark zei je.. ja goed het is een keuze die je maakt, je zou ook kunnen kiezen voor minder vlees en dan ben je goedkoper uit. Is whey gratis voor jou? Op hoeveel gram eiwit zit je, 350 ofzo?
          Ik eet ook kwark. Ik houd het voor mezelf zo basis mogelijk maakt het voor mij makkelijker om het vol te houden. Ik ben nogal chaotische en als ik elke maaltijd wat anders moet maken dan word het niks haha. Dus lekker bezig.
          Verder supplementen die koop ik niet die krijg ik gratis van iemand die mij graag helpt mijn doelen te bereiken. En die heeft zelf ook een goedlopende zaak. Eiwit per dag exact geen idee maar probeer wel rond de 400gram te zitten inderdaad.

Comment

400 das niet niks.

ik zal maar geen opmerkingen maken over die zaak die jou gratis supplementen geeft

Comment

400 das niet niks.

ik zal maar geen opmerkingen maken over die zaak die jou gratis supplementen geeft
              Ja ik ben er heel blij mee. Sport is heel duur en alle hulp is dan ook meer dn welkom

Comment

True, hier nog één die zn sups gratis krijgt

Comment

True, hier nog één die zn sups gratis krijgt
                  Voelt lekker toch. Gewoon kijken wat heb je nodig en dan is het er ook. Geen frustratie als je whey niet smaakt zoals gehoopt dan pak je een andere smaak

Comment

Beste allemaal,
                    Na een paar weken weinig tot geen brood eten merk ik zeker het verschil. Vandaag begint het weer terug te komen en volgens een voedingsdeskundige kan het ook komen door te veel koolhydraten. Ik eet namelijk op een dag veel rijst, noedels, wafels, knäckebröd. Dit zijn allemaal koolhydraten neem ik aan. Iemand die wilt aankomen in spiermassa en geen vet, dient toch veel eiwitten binnen te krijgen (zuivel, vlees)?
                    Overmatig gebruik van koolhydraten is niet goed?
                    Groeten.

Comment

Als je te veel koolhydraten eet, kan dat betekenen dat je te weinig eiwitten of vetten eet. Te veel koolhydraten wil zeggen dat meer dan 70% van de calorieën uit koolhydraten komt. Dat is niet goed voor de gezondheid.

Bron: voedingscentrum

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X