OX Nutrition kant-en-klare maaltijden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maarten zegt toch dat het ook niet gericht is op studenten.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Het is voor de serieuze sporter maar die kan bij MuscleM kiezen uit vlees een groot assortiment. Ik heb nog niet begrepen waarom het daar bestellen beter zou zijn buiten het feit dat je eten al voor je bereid is. En dus niet echt op je persoonlijke smaak is afgesteld en redelijk duur is. Makkelijker is gewoon je eten kopen zelf klaar maken etc.

Comment

Nee idd men valt totaal niet in herhaling....

Comment

Je zei dat Foxgym een afhaalpunt zal worden. Betekent dat dat je dus niks aan huis bezorgd krijgt? Dan wordt het namelijk net zo onpraktisch als boodschappen doen, want het maakt niks uit of je nou naar de winkel gaat of naar de gym om je maaltijd op te halen. Bovendien zit je dan ook nog met reiskosten.
          Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
            Je zei dat Foxgym een afhaalpunt zal worden. Betekent dat dat je dus niks aan huis bezorgd krijgt? Dan wordt het namelijk net zo onpraktisch als boodschappen doen, want het maakt niks uit of je nou naar de winkel gaat of naar de gym om je maaltijd op te halen. Bovendien zit je dan ook nog met reiskosten.
            Ik neem aan dat ze in de moderne tijd ook een webshop zullen krijgen. En dat misschien buiten de post om je als je het makkelijk vind je het in de gym op kan halen. Klinkt allemaal best leuk maar heb al best wat van dit soort bedrijfjes voorbij zien komen en gaan eigenlijk

Comment

m'n vraag van pagina 1 blijft nog steeds staan Bigdude....

@bigdude: noem ze eens op dan, als het er zo veel zijn die complete maaltijden aanbieden met een keuze in macro's
              Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
                B&F shop?

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  En studenten die heel serieus bezig zijn met de sport?
                  Originally posted by Neproadie View Post
                  Als zelfs jij in herhaling valt, kan er een slotje op dit topic
                  Zoals al mijn gestarte discussies de laatste tijd.
                  Mijn eigen logje zal binnenkort wel volgen.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Vechtsporter View Post
                    B&F shop?
                    hij had het over heel veel....en over complete....dus de 80% complete maaltijden van B&F zal hij het niet over hebben :P
                    Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Leuk initiatief en ik denk dat het voor jou een goede toevoeging zal zijn om in je eigen gym te hebben. Denk dat bij jou in de (hardcore) gym mensen hier eerder gebruik van maken dan in de plaatselijke basic-fit bijvoorbeeld

Comment

Waarom zijn de maaltijden van B&F maar 80% compleet dan?
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Zit veel gebakken lucht in...

Topic gaat weer flink van t padje af.

Comment

Originally posted by Pren View Post
                            Geen idee of ze thuisbezorgd kunnen worden ,aangezien ik niks te maken heb met dit bedrijf.
                            ik neem aan dat je ze gewoon (eventueel tegen bezorgkosten) thuisgebracht kunt krijgen.

Geen idee wie er thuis blijft de hele dag om op een pakket te wachten ,want de meeste mensen zullen gewoon de hele dag moeten werken.

als je dan toch naar de gym gaat kun je meteen je bestelling ophalen.

Nogmaals ik denk dat de losse maatijden een goede toevoeging zijn in een gym en hoe de pakketten het gaan doen is geheel aan OX.
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Net m'n eerste bestelling mogen ontvangen van OXNutrition, nou ik neem alles terug de smaak is die extra euro's meer dan waard!

Comment

Denk dat het concept een leuk en goed idee is. voor de mensen die erg lui zijn en behoefte hebben aan een gemakkelijke maaltijd.
                                ze spreken duidelijk het duurdere segment aan en onderscheiden zich hierin met hun prijs. benieuwd hoe de zelf samen te stellen gerechten gaan worden.

Er zit zeker potentie in het bedrijf en denk dat de optie is om het bij de gym ophalen voor regio Rotterdam een goed middel is. verwacht dat ox nutrition verder wel iets van bezorgen zal inplannen want neem aan dat ze de ambitie hebben om dit product in heel Nederland te kunnen distribueren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X