OX Nutrition kant-en-klare maaltijden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rain View Post
    Waarom zou je je-commercieel gezien-alleen op het hogere segment richten?
    Het lijkt mij dat je voor zo'n groot mogelijke afzetmarkt kiest.
    Zeker als het logistiek gezien makkelijk te regelen is toch?
    Je draait toch een bedrijf om zoveel mogelijk winst te maken zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit normaal gesproken.

Of denk ik verkeerd nu?
    Zou je dan met een kleine hardcore gym als die van mij in zee gaan?
    Of met F4F en basic fit?

Aangezien wij het gaan voeren lijkt me het antwoord duidelijk toch
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Zoals met zoveel zaken, voor luxe en gemak betaal je.
      zelf zou ik deze maaltijden niet kopen wanneer ik wedstrijden zou voorbereiden o.i.d. Zelf maken is vele malen goedkoper, dat weerhoudt me van het kopen van dit soort maaltijden.

Waarom zou iemand die bereid is te betalen voor Dit soort maaltijden niet kiezen voor een bedrijf dat deze maaltijden goedkoper aanbiedt?
      Ik denk wel dat er vraag is naar dit soort maaltijden en dat dit best wel eens kan gaan lopen. Zeker als je bekend net in het wereldje.

Comment

Zoals ik al zei, zou ik proberen zoveel mogelijk af te zetten maar wel je naam en kwaliteit hooghouden.
        Dat je dan in een -hardcore-sportschool start, snap ik ook nog.
        Maar als ik mijn product via de basic fits/all in fitness ketens zou kunnen verkopen, graag!!
        Daardoor kan je misschien met iets kleinere marges werken waardoor nog meer mensen het kopen.
        Al dan niet via de sportschool of via internet.
        En internet biedt natuurlijk aardig wat mogelijkheden, maar dat hoef ik OX niet te vertellen.

Vandaar dat ik de vraag stelde ,ik ben benieuwd naar de gedachte erachter.

@Erik: momenteel is er zo goed als geen concurrentie op dit gebied.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Is het in de toekomst ook mogelijk om grotere porties te kopen? 50gr koolhydraten vind ik namelijk niet echt high carb.
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Je jiest als ondernemer voor een segment.
            je kan niet aan alles voldoen en dat wil je ook niet volgens mij
            hoog bijenkorf/luxe winkels/duur restaurant minder klanten meer marge
            laag action/die cheap ass kledingwinkel (kom niet op de naam) veel klanten lage marge
            midden v&d/hema/blokkerallemaal naar de klote

Comment

Maar als ik mijn product via de basic fits/all in fitness ketens zou kunnen verkopen, graag!!
              En internet biedt natuurlijk aardig wat mogelijkheden, maar dat hoef ik OX niet te vertellen.
              Hun bedrijfsfilosofie is dat ze dus niet met F4F / BF willen werken gezien die bedrijfsfilosofie niet past binnen hun plan.

Originally posted by Gus View Post
              Is het in de toekomst ook mogelijk om grotere porties te kopen? 50gr koolhydraten vind ik namelijk niet echt high carb.
              Heb het al 3x gezegt Gus,maar binnenkort kun je geheel je eigen macro's samenstellen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Je jiest als ondernemer voor een segment.
                je kan niet aan alles voldoen en dat wil je ook niet volgens mij
                hoog bijenkorf/luxe winkels/duur restaurant minder klanten meer marge
                laag action/die cheap ass kledingwinkel (kom niet op de naam) veel klanten lage marge
                midden v&d/hema/blokkerallemaal naar de klote
                Originally posted by Mvos View Post
                Hun bedrijfsfilosofie is dat ze dus niet met F4F / BF willen werken gezien hun bedrijfsfilosofie neit past binnen hun plaatje.

Heb het al 3x gezegt Gus,maar binnenkort kun je geheel je eigen macro's samenstellen.
                Duidelijk.

Als dat de filosofie is, is het mooi als je het zo redt.
                Maar het lijkt mij dat je best wel aantallen moet draaien om het rendabel te maken, ondanks de hogere marges.

Maar willen ze ook niet via internet veel verkopen of is dat ook niet echt de bedoeling?
                Als je dan nl een goedkopere aanbieder krijgt met een soortgelijk produkt, wordt het lastig.
                Maar binnenkort bestel ik er een paar en plaats mijn reactie dan wel .
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Duidelijk.

Als dat de filosofie is, is het mooi als je het zo redt.
                  Maar het lijkt mij dat je best wel aantallen moet draaien om het rendabel te maken, ondanks de hogere marges.

Maar willen ze ook niet via internet veel verkopen of is dat ook niet echt de bedoeling?
                  Als je dan nl een goedkopere aanbieder krijgt met een soortgelijk produkt, wordt het lastig.
                  Maar binnenkort bestel ik er een paar en plaats mijn reactie dan wel .
                  alles is bijna gebaseerd op internet aangezien je daar je macro's straks kunt aanpassen en nu dus je 7/14 enz maaltijden in elkaar kan zetten.

Wij worden een afhaalpunt voor Rotterdam en hebben buiten dat ook altijd een lading in de koelkast /magnetron voor directe verkoop.

Comment

Nee joh rain een bedrijf met dergelijke opzet heeft bijna geen kosten en extreem hoge marges hè, je draait al vlot winst hoor als je bedrijfsvoering enigszins klopt. Ik ga in elk geval wel wat uitproberen zodra het via internet bestelbaar is

Comment

Originally posted by akito View Post
                      Nee joh rain een bedrijf met dergelijke opzet heeft bijna geen kosten en extreem hoge marges hè, je draait al vlot winst hoor als je bedrijfsvoering enigszins klopt. Ik ga in elk geval wel wat uitproberen zodra het via internet bestelbaar is
                      Dat is ook zo.
                      Maar als je dan je winst kan ver-tienvoudigen ,waarom zou je dat niet willen?
                      Dat bedoel ik er mee.

Als ik een goed product zou verkopen ,zou het mij niet uitmaken wie het zou bestellen.
                      Of het nou een huisvrouw is die 3 x per week een half uurtje op de loopband staat en soms geen zin heeft om te koken, of een wedstrijd bodybuilder die in een prep zit.
                      Maar misschien ben ik niet idealistisch genoeg.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat is ook zo.
                        Maar als je dan je winst kan ver-tienvoudigen ,waarom zou je dat niet willen?
                        Dat bedoel ik er mee.
                        Als ik een goed product zou verkopen ,zou het mij niet uitmaken wie het zou bestellen.
                        Verschil tussen een brand willen worden of gewoon een sell out willen zijn en hetzelfde willen doen als iedereen.
                        Allebei niks mis mee ,maar sommige willen iets meer dan de meute volgen.

Bij Ox zie je al dat het om de sport gaat - sponsoren al een team en verkopen in een kleine hardcore gerichte gym.
                        Daarbij sponsoren ze ook dus alle nbbf / ifbb wedstrijden.
                        Last edited by Mvos; 15-02-2015, 18:44.

Comment

Ik mag niks flauws meer zeggen omdat ik dan weggejorist wordt maar je spreekt over een nog niet functionerend bedrijf in een officieel nog ongeopende sportschool. Beetje minder hoogmoed en neerbuigende attitude tov de collega bedrijven zou gepast zijn. Ook OX wil maximale winst hoor alleen snijdt een ander segment aan

Comment

Ik mag niks flauws meer zeggen omdat ik dan weggejorist wordt maar je spreekt over een nog niet functionerend bedrijf in een officieel nog ongeopende sportschool. Beetje minder hoogmoed en neerbuigende attitude tov de collega bedrijven zou gepast zijn. Ook OX wil maximale winst hoor alleen snijdt een ander segment aan
                            Ik snap jouw probleem in deze niet?

Ik zeg toch gewoon dat met allebei niks mis is ,maar sommige gaan voor de 1 en andere voor het andere.
                            Ox gaat voor de psort met de punten die ik heb aangeven en dat heb ik bij de andere (welke het ook mogen zijn) nog niks van vernomen.

Misschien heb je daar overheen gelezen dus kun je je verdere opmerkingen terug nemen.
                            Last edited by Mvos; 15-02-2015, 18:54.

Comment

Toch word er al wereldwijd fox kleding gekocht en gedragen.
                              En ze zijn nog geeneens officieel open.
                              Er komen teams van andere coaches trainen met hun complete team ondanks dat niet eens officieel open zijn.
                              dat vind ikzelf een prestatie op zich dus laat staan waar ze over een jaar staan.
                              fox is een gym die niet te vergelijken is met basic fit etc en zo profileren ze zich ook.

@rain niet iedereen gaat puur voor de cash, sommige gaan voor hun passie.
                              Maarten en lis iig wel of ox er ook zo instaat weet ik niet maar ik vermoed van wel.
                              daarbij als je niet voor huisvrouwen kiest maar voor een hoger segment of meer het wedstrijdgebeuren omdat dat je passie is en je kunt er van leven is dat genoeg.
                              als jij bv elke zaterdag en zondag overwerkt heb je meer cash maar minder gezin.
                              in dat geval is je gezin je passie (en terecht) maar zul je minder verdienen.

@akito waarom zou je dan zo graag iets flauws willen zeggen want je kunt je punt ook op een normale manier maken toch?

Comment

Ik ben echt super benieuwd naar de smaak. Ben zelf al vaste klant bij musclemeat maar OX maaltijden lijkt me wel een fijne toevoeging.
                                Bodybuilding tanktops vanaf €13,-
                                doyouevenhoist.com

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X