OX Nutrition kant-en-klare maaltijden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vind het concept van Vosgym super, een goede maaltijd direct na de training te kunnen nuttigen. Over de prijs is altijd te discuseren, als dit een waardevolle toevoeging is voor jouw dan is de prijs waarschijnlijk acceptabel. Vindt het een mooi concept.
    ik roep ook maar wat !!!

Comment

Ben benieuwd naar de smaak.! , vond de maaltijden van kris gethin ook zeer goed smaken.

Comment

Verschil tussen een brand willen worden of gewoon een sell out willen zijn en hetzelfde willen doen als iedereen.
        Allebei niks mis mee ,maar sommige willen iets meer dan de meute volgen.

Je impliceert hier toch mee dat andere bedrijven sell-outs zijn die de meute volgen (dit interpreteer ik als - onze visie is superieur), niks mis mee want als jij daar niet van overtuigd zou zijn zou je wel in een basicfit staan. Maar wat dat betreft vind ik een wat meer bescheiden toon t.o.v. 'de anderen' gepast.

Punt is dat je niet voor de sport gaat. Je spreekt gewoon een ander segment aan. Wil ik stofzuigers verkopen ga ik op de huishoudbeurs staan en verbind ik daar mijn naam aan.
        Als jullie het uit liefde voor de sport doen zou er dus genoegen worden genomen met breakeven (of zelfs verlies). Als dit laatste het geval neem ik de laatste zinnen van mijn vorige post terug.

@Q Kijk 1 van mijn werkpapers (artikelen) is ook wereldwijd gelezen (zij het slechts enkele keren ), maakt dit mij tot een succesvolle wetenschapper in spe? Ik vind het een supertof concept enzo hoor heel dat Fox Gym maar een kritische noot van mijn kant is niet meteen een aanval hoor.

Comment

Kennelijk heb je potentie en doe je iets goed dat anderen dat willen lezen.
          een wetenschapper in spe als jij dat wilt.
          ik ben zelf voorstander om altijd positief te blijven en te doen wat je leuk vind waar mogelijk.
          als ik dus nu besluit dat ik chirurg wil worden ben ik wat mij betreft een astronaut in spe.

kritisch mag altijd maar omdat je de zin begon met dat je flauw wilde doen heb ik rest van je post zo benaderd.
          denk echt dat je geen ide hebt als je zegt dat het hun niet om de sport te doen is.
          Je opent niet zomaar effe een nieuwe zaak daar wordt je de eersre jaren echt geen miljonair van.
          daarna ook niet trouwens

Comment

Om maar weer gewoon ontopic te gaan.

Vandaag in de gym wat mensen gevraagd naar hun mening aangaande de prijs en er werd verschillend op gereageerd,maar iedereen was het wel eens dat het concept alszijnde de koelkast/magnetron wel een goede toevoeging was.

Vandaag zelf de bolognese op en die was erg lekker.
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Of het duur is, is maar net waarmee je het vergelijkt. Vergelijk je het met zelf maken, dan is t al snel duur. Maar vergelijk het eens met zogenaamde gezondere maaltijden, waar altijd meer troep in zit. Dan valt de prijs best mee. Als je nagaat dat mensen best willen betalen voor gezond, gemak en lekker, dan valt t in mijn ogen nog wel mee. Maar niemand die verplicht is he

Het is nog nieuw en onbekend. Tijd zal leren of het wel of niet een succes wordt, maar ik geloof best dat er een aardige markt voor is.
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                @Rene,

Als je gewoon tijd hebt en je doet inderdaad boodschappen dan heeft het helemaal geen nut.
                Ik vind het nu ook meer zoeken naar de bekende weg als je op deze manier gaat beredeneren.

Persoonlijk denk ik dat de hele maaltijd pakketten weinig besteld gaan worden en al helemaal niet door de "recreant" sporter ,maar de losse maaltijden wel.

Zoals reeds al aangeven zul je op korte termijn zelf je macro's kunnen bepalen ,dus dan is het kcal verhaal wat je aangeeft ook niet meer van belang.

Bij ons staat er straks een ox nutrition koelkast en magnetron,zodat je meteen je maaltijd kan nuttigen indien je dat wil.
                De besteld pakketten zullen de volgende dag na bestelling bij ons geleverd worden.

btw OX nutrition zal vanaf nu ook alle NBBF / IFBB wedstrijden gaan sponsoren.
                Bekende weg? Vond het nochtans een prima argument gezien het gemiddelde forumlid hier nog op een studiebeurs leeft en, je het hier aan prijst.
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Doelgroep is vast breder dan studenten. En als je nagaat dat iets zoals hello fresh vele malen duurder is (€11 pp als je alleen woont), en dat dat ook enorm groeit, dan lijkt mij dat dit best mogelijkheden geeft. Ik heb echt een schurfthekel aan koken, dus ik zou het ideaal vinden voor bijvoorbeeld in t weekend

Oh, en bij hello fresh moet je nog zelf koken ook. Je hoeft dan allee. Geen boodschappen te doen, en het zelf niet te bedenken.
                  Concept van abonnement vind k wel geinig bedacht. Misschien iets om mee te stoeien? Abonnement en losse verkoop ofzo.
                  Last edited by Patriciaaa; 17-02-2015, 11:16.

Comment

Uiteraard is er een markt voor, maar wat versta je onder 'aardige markt'.
                    Ik heb een goede baan en verdien niet slecht, maar als ik +/- 8,50 euro moet betalen voor een goede maaltijd, vind ik aan de hoge kant.
                    Ik werk 3 avonden per week, dus dat zou uitkomen op +/- 25 euro per week.
                    Uiteraard is goed eten dat waard, maar was het bedrag geweest, lager zou ik niet eens twijfelen.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                      Uiteraard is er een markt voor, maar wat versta je onder 'aardige markt'.
                      Ik heb een goede baan en verdien niet slecht, maar als ik +/- 8,50 euro moet betalen voor een goede maaltijd, vind ik aan de hoge kant.
                      Ik werk 3 avonden per week, dus dat zou uitkomen op +/- 25 euro per week.
                      Uiteraard is goed eten dat waard, maar was het bedrag geweest, lager zou ik niet eens twijfelen.
                      Je valt in herhaling
                      Denk ook dat je als ondernemer de fout in gaat als je het alleen vanuit je eigen perspectief bekijkt. Maar tijd zal t leren of het wel of geen succes wordt. Ik zou het ook niet 3x pw halen. Maar als ik moet kiezen tussen bv thais thuisbezorgen op een luie zondag, of zoiets, dan is de keus voor mij heel makkelijk. Maar mijn voorkeur hoeft ook niets te zeggen

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                        Bekende weg? Vond het nochtans een prima argument gezien het gemiddelde forumlid hier nog op een studiebeurs leeft en, je het hier aan prijst.
                        Inderdaad de bekende weg, aangezien dat altijd voordeliger zal zijn ,maar dat heeft met het product niets te maken.
                        De keuze zal dus voor de student erg makkelijk zijn,aangezien die inderdaad weinig te besteden hebben.
                        Daarom zeg ik ook niet dat het argument niet correct is.

Ik heb niks met ox te maken behalve dat ik van hun dienst gebruik maak en verders niks.
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Klopt.

Maar je leert mensen pas wat,als je iets vaak herhaalt.

Ik ben ook een erg slechte kok,dus het zou een uitkomst kunnen zijn.
                          (Kut,nou val ik weer in herhaling).

Als Dynobet nou eens werk maakt van de vrouw van zijn collega,zou het interessant kunnen worden.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Nou ik heb zelf eens gekeken en ik verwacht niet dat mensen die bijvoorbeeld bij MuscleMeat bestellen dat hier ook gaan doen. Dat hele kant en klaar idee van de laatste tijd laat zien hoe lui mensen eigenlijk zijn geworden. Niks zo gezond als je eten vers bereiden en niet uit de diepvries. De prijs is ook wat hoog voor deze markt. Een student zal nog eerder een kipsalade bij de AH halen wat rijst erdoor doen en klaar voor ongeveer 4,-. Maar goed hoop voor de mensen dat het wel een succes word natuurlijk gun het iedereen. Ik blijf bij mijn koken.

Comment

Gaan muscle-meat klanten hier niet bestellen denk jij?
                              Nee, musclemeat is gelukkig niet uit de dievries.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                                Gaan muscle-meat klanten hier niet bestellen denk jij?
                                Nee, musclemeat is gelukkig niet uit de dievries.
                                Nee want bij MuscleMeat bestel je gewoon je vlees en als extra hebben ze ook kant en klaar maaltijden. Dus groter assortiment en de prijzen zijn wat gunstiger.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X