OX Nutrition kant-en-klare maaltijden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Rene,

Als je gewoon tijd hebt en je doet inderdaad boodschappen dan heeft het helemaal geen nut.
    Ik vind het nu ook meer zoeken naar de bekende weg als je op deze manier gaat beredeneren.

Persoonlijk denk ik dat de hele maaltijd pakketten weinig besteld gaan worden en al helemaal niet door de "recreant" sporter ,maar de losse maaltijden wel.

Zoals reeds al aangeven zul je op korte termijn zelf je macro's kunnen bepalen ,dus dan is het kcal verhaal wat je aangeeft ook niet meer van belang.

Bij ons staat er straks een ox nutrition koelkast en magnetron,zodat je meteen je maaltijd kan nuttigen indien je dat wil.
    De besteld pakketten zullen de volgende dag na bestelling bij ons geleverd worden.

btw OX nutrition zal vanaf nu ook alle NBBF / IFBB wedstrijden gaan sponsoren.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Tails View Post
      Het concept vind ik goed maar voor mij aan de dure kant. Kant en klaar is natuurlijk duurder maar wat dynobet al zei voor zulke kleine porties is dit gewoonweg niet betaalbaar (voor mij tenminste niet). Ik hoop dat er in de toekomst ook meet concurrentie op dit gebied zal zijn zodat er een breder aanbod is. Het lijkt mij best handig om af en toe zo'n maaltijd uit de koelkast te kunnen halen als je het bijv. heel druk hebt.

@dynobet
      Ik ben wel benieuwd hoe dat uitpakt dan en wanneer je met een update komt hierover.
      Helemaal mee eens. De verhoudingen prijs/ kwaliteit/ hoeveelheid zijn niet juist.
      ben toch wel benieuwd naar hoe ze smaken

Comment

Originally posted by Cinnamon View Post
        Helemaal mee eens. De verhoudingen prijs/ kwaliteit/ hoeveelheid zijn niet juist.
        ben toch wel benieuwd naar hoe ze smaken
        Hoe kom je bij het bold gedrukte als je ze nog nooit geproeft hebt?

Als men het te duur vind ga ik dit meteen doorspelen naar de verantwoordelijke.

Comment

Originally posted by Mvos View Post

Voedingswaarde

Comment

Originally posted by Cinnamon View Post
            Voedingswaarde
            ok dan.

Comment

Originally posted by Mvos View Post

De kwaliteit kan je inderdaad niet over oordelen, enkel over de prijs.
              Kan je niet regelen dat er een weekpakket verloot wordt bv?
              Dan moet diegene uiteraard wel een recensie schrijven over de smaak.

Hollanders he.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

haha, jij bent een echt hollander inderdaad!

Bij ons in de gym hebben Lis en ik al enkele maaltijden gehad en ze waren allemaal erg lekker.
                Zeker als je de kip neemt en in de magnetron doet en het nog steeds smaakt alsof je het zelf net gemaakt hebt.

voor de aankomende "meet" of hoe het ook gaat heten zijn we daar al mee bezig.

Comment

Haha er is al fucking veel vraag naar.
                  denk dat er even onderscheid in doelgroep gemaakt moet worden.
                  het is geen product voor basic fit/body en fit doelgroep.
                  niet dat daar iets mis mee is hoor maar ze richten zich volgens mij op mensen die gemak boven prijs stellen.

Comment

Uiteraard is het gemakkelijk(en lekker waarschijnlijk) en aangezien er(nog?) weinig tot geen concurrenten zijn met hetzelfde concept, is het zeker een toevoeging.

Waarschijnlijk ga ik ook een keer een aantal maaltijden bestellen, maar ik vind de prijs ook aan de hoge kant voor 350/400 gram.
                    Dat zal voor meer mensen zo zijn, niet alleen voor Basic Fit klanten.

Misschien kunnen ze de prijzen verlagen als het goed gaat lopen en er veel afgenomen wordt.
                    Voor mij zou +/- 5 euro voor een 550 grams maaltijd zeker een reden zijn om er meerdere per week te nemen.
                    Die 2,50 euro extra kan ik heus wel missen, daar gaat het niet om.
                    Last edited by rain; 15-02-2015, 13:08.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

@quibus
                      Als je het over die doelgroep hebt dan heb je het toch over de meerderheid van de sporters (het grotere publiek). Dat is dus niet jullie doelgroep ? Enigszins jammer want die zullen er wel belangstelling naar hebben. Ik ben benieuwd wat er uit een marktonderzoek zal komen. Als je het hebt over supplementen voor een betaalbare prijs is dit inderdaad een andere categorie.

Op B&F kan je ook sinds kort soortgelijke maaltijden kopen. Ik heb hier verder geen ervaringen bij dus kan er weinig over zeggen.

Performance Meals - Performance Meals | Body & Fitshop

Hoe Maarten het stelt is het wel begrijpelijk, als je het direct in de sportschool als post-workout kan kopen en het direct opgewarmd kan worden is dat wel handig.

Comment

Denk dat je grootste afnemers toch mensen zijn die preppen en shit of in elk geval heel serieus met trainen bezig zijn. Vind het zelf een leuk concept, doch vrij prijzig. Het geniet ook altijd mijn voorkeur om mensen zelf te laten koken omdat ze dan een betere feeling krijgen voor wat ze naar binnen stoppen, desalnietemin zou ik het ocasionally best gebruiken despite die paar euro's. Heb nou na de carnaval vanochtend bv afbakcroissantjes zitten proppen maar een vismaaltijdje uit de magnetron had er ook goed ingegaan. Eenzelfde heb ik vaak als ik gelijk vanuit de sportschool het OV wil pakken (beetje eenzelfde als wat Q dus zei zeg maar).

Voor zo'n doelgroep geldt dus ook (tipje van mijn kant ) geef inzicht in die 'ambachtelijke productieprocessen', plaats filmpjes, 'bewijs' dat jouw product "speciaal" is, dan leggen mensen er best die paar euro's meer voor neer.

Comment

Originally posted by Tails View Post

Op B&F kan je ook sinds kort soortgelijke maaltijden kopen. Ik heb hier verder geen ervaringen bij dus kan er weinig over zeggen.

Performance Meals - Performance Meals | Body & Fitshop

Hoe Maarten het stelt is het wel begrijpelijk, als je het direct in de sportschool als post-workout kan kopen en het direct opgewarmd kan worden is dat wel handig.
                          Ik denk niet echt dat je de maaltijden van B&F hiermee kan vergelijken.
                          Die komen op mij nou niet echt als 'verse'maaltijden over.
                          Je kan ze ook gewoon buiten de koelkast bewaren en je betaalt ook 5,99 euro voor maar 350 gram.
                          Dan kan je ondanks het eiwitgehalte niet over een volwaardige maaltijd praten.
                          Persoonlijk zou ik dan liever iets extra's betalen(in principe niet,want je krijgt ook meer bij HC/EHP)bij OxNutrition.

Misschien een aandachtspuntje voor OX zelf;via google is de website niet duidelijk te vinden.
                          Wel als je eerst naar facebook gaat,maar dat is niet de bedoeling lijkt mij.
                          Last edited by rain; 15-02-2015, 15:00.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Leuk idee maar mij te prijzig. Zeker voor zo weinig kcals, dan kan je ook een shake met brinta melk en whey nemen als je het niet als volwaardige maaltijden moet zien
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Tails.
                              ik praat erover maar het is niet mijn producr.
                              ik geef mijn mening, ik gok dat ze op het wat hogere segment richten.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                Tails.
                                ik praat erover maar het is niet mijn producr.
                                ik geef mijn mening, ik gok dat ze op het wat hogere segment richten.
                                Waarom zou je je-commercieel gezien-alleen op het hogere segment richten?
                                Het lijkt mij dat je voor zo'n groot mogelijke afzetmarkt kiest.
                                Zeker als het logistiek gezien makkelijk te regelen is toch?
                                Je draait toch een bedrijf om zoveel mogelijk winst te maken zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit normaal gesproken.

Of denk ik verkeerd nu?
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X