Mijn dagelijkse voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn dagelijkse voeding

Hallo, dit eet ik op een dag, heb niet echt een voedingsschema aangezien ik daar echt geen tijd voor heb. Dit zal in de toekomst wel komen. Dit eet ik op een dag;

07;15 bak yoghurt (450 gram) metmuesli en een groot glas melk
    11:00 twee broodjes
    13:00 twee broodjes
    15:00 koek achtig iets
    18:00 wat de pot schaft
    20:00koek achtig iets
    21:30 meestal nog twee broodjes.
    Broodjes zijn met pindakaas of kip, af en toe ook met duopasta.
    verder eet ik 2/3 stukken fruit op een dag, meestal twee

mijn doel is om droger te worden, hebben jullie tips? Op trainingsdagen neem ik nog een eiwitshake na de training (3/4 keer pw)
    Last edited by freeleticsgastje; 21-03-2015, 08:28.

Hele hoop simpele koolhydraten, zie niet veel eiwitten of vetten. Daarnaast is het echt handig om te berekenen hoeveel KCAL je onderhoud is, en daar onder te gaan eten. Nu weet je eigenlijk niet wat je lichaam binnenkrijgt en of dat teveel of te weinig is.

Een schema maken duurt max een uurtje als je het excel bestand vanuit de stickies gebruikt. Niemand kan voor jou een schema maken dat moet je echt zelf doen Succes!

Comment

Bedankt, waar kan ik mijn onderhoud berekenen? Daar moet ik dan toch 200 kcal onder?

Comment

Dit kan in hetzelfde Excel bestand dat te vinden is bij de stickies. JE kan het ook op internet uitrekenen maar die zijn minder accuraat. En inderdaad ergens tussen de 200 - 500 kcal onder je onderhoud eten is goed voor een Cut.

Comment

Goede bezig indiana, sluit me bij zijn antwoorden aan.
          in het bestandje wat je in kan vullen staat automatisch alles ingegeven en word het voor je uitgerekend.
          een kind kan de was doen.

Comment

Oke heel erg bedankt!
            kzal binnenkort een "update" doen hier

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X