Goedenavond allemaal,
Ik ben sinds vorige week begonnen met mijn carbcycle schema. ik weeg 78 kilo, skinnyfat en wil graag eerst dalen in vetpercentage voordat ik ga bulken.
Ik heb mijn behoefte uitgerekend via de formule van t-nation (de BMR formule).
Mijn onderhoud komt uit op 2380 kcal.
In de bijlage heb ik mijn voedingsschema gezet. Graag ontvang ik tips van jullie omdat ik niet weet of het helemaal goed is. Ik heb 3 moderate dagen in de week, 2 high en 2 low.
High:
Eiwit: 218
Koolhydraten: 253
Vet: 75
Kcal: 2567
Moderate:
Eiwit: 211
Koolhydraten: 215
Vet: 72
Kcal: 2361
Low:
Eiwit: 185
Koolhydraten: 74
Vet: 82
Kcal: 1781
16660 is kcal per week voor onderhoud
15779 is kcal per week met gemaakte schema
Zelf twijfel ik of ik te veel eiwit in neem. Ik heb het deels overgenomen van t-nation (die veel eiwitten aanbeveelt in zijn Carb Cycle Codex). Vetten liggen iets hoger op de low dagen.
Moderate dag Sander.xlsLOW dag Sander.xlsHigh dag Sander.xls
Ik ben sinds vorige week begonnen met mijn carbcycle schema. ik weeg 78 kilo, skinnyfat en wil graag eerst dalen in vetpercentage voordat ik ga bulken.
Ik heb mijn behoefte uitgerekend via de formule van t-nation (de BMR formule).
Mijn onderhoud komt uit op 2380 kcal.
In de bijlage heb ik mijn voedingsschema gezet. Graag ontvang ik tips van jullie omdat ik niet weet of het helemaal goed is. Ik heb 3 moderate dagen in de week, 2 high en 2 low.
High:
Eiwit: 218
Koolhydraten: 253
Vet: 75
Kcal: 2567
Moderate:
Eiwit: 211
Koolhydraten: 215
Vet: 72
Kcal: 2361
Low:
Eiwit: 185
Koolhydraten: 74
Vet: 82
Kcal: 1781
16660 is kcal per week voor onderhoud
15779 is kcal per week met gemaakte schema
Zelf twijfel ik of ik te veel eiwit in neem. Ik heb het deels overgenomen van t-nation (die veel eiwitten aanbeveelt in zijn Carb Cycle Codex). Vetten liggen iets hoger op de low dagen.
Moderate dag Sander.xlsLOW dag Sander.xlsHigh dag Sander.xls
Comment