Afvallen gaat moeizaam (met voedingsschema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dynamix View Post
    Ik denk dat de geloofwaardigheid van Bodynet aardig zou dalen als ze iemand die een ban heeft gehad mod gaan maken .

Je weet dat toptrainers vooral commentaar hebben op spelers in wie ze het juist zien zitten he.
    Ach, leuk toch, een beetje discussie.

Het valt jou niet eens op waarschijnlijk, maar Pescatore is het erg vaak met jou eens.
    Al uit hij dat op een andere manier dan jij, maar daar werken we hard aan.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

"Je doet dit behoorlijk vaak, in elk geval bij mij. Dus bij deze geef ik je aan dat het niet door mij wordt gewaardeerd en ik ook zeker niet naar je zal luisteren".
      M-m-maar als ie gelijk heeft dan
      MORAALRIDDER

Comment

Originally posted by marr View Post
        M-m-maar als ie gelijk heeft dan
        Meningen verschillen

Comment

Originally posted by rain View Post
          Je weet dat toptrainers vooral commentaar hebben op spelers in wie ze het juist zien zitten he.
          Ach, leuk toch, een beetje discussie.

Het valt jou niet eens op waarschijnlijk, maar Pescatore is het erg vaak met jou eens.
          Al uit hij dat op een andere manier dan jij, maar daar werken we hard aan.
          Je weet toch dat ook dat cipiers niet worden aangenomen als ze zelf ooit gevangen hebben gezeten (leuk, die metaforen, en discussies met vreemden op het web ).

Het valt me wel op; daarom is het zo apart. Mijn aanpak bevalt hem blijkbaar niet en hij voelt zich geroepen om daar herhaaldelijk commentaar op te geven (zonder gewenst effect), wat het doet overkomen alsof hij mij iets zou kunnen bijbrengen. Iedereen heeft z'n eigen manier van communiceren. Zolang de boodschap overkomt en het aanzet tot actie, dan is het effectief geweest. Jammer voor hem als hem het niet bevalt.

Comment

Je weet toch dat ook dat cipiers niet worden aangenomen als ze zelf ooit gevangen hebben gezeten (leuk, die metaforen, en discussies met vreemden op het web ).

Het valt me wel op; daarom is het zo apart. Mijn aanpak bevalt hem blijkbaar niet en hij voelt zich geroepen om daar herhaaldelijk commentaar op te geven (zonder gewenst effect), wat het doet overkomen alsof hij mij iets zou kunnen bijbrengen. Iedereen heeft z'n eigen manier van communiceren. Zolang de boodschap overkomt en het aanzet tot actie, dan is het effectief geweest. Jammer voor hem als hem het niet bevalt.
            Wow, dit is het slechtste aftreksel van iets dat op een wijsheid moet lijken dat ik in tijden van je gezien heb. Beetje wat Freud zou zeggen na een fles whiskey en een flinke lading lsd. Neem jezelf niet zo serieus, jij gekke Dynamix. Hou het nou maar bij het ombouwen van teksten van een van je helden. Zit met smacht op een nieuw orakel te wachten.

Ik zei overigens alleen dat je over de top reageert, dus hou het aub in context, weet niet waar je bovenstaande pulp nou weer vandaan haalt. Maar goed, zelfreflectie en inzicht zijn inderdaad niet je sterke kanten gebleken tot dusver.

Ben het trouwens ook niet met rain eens over het eens zijn, dat terzijde.
            Last edited by pescatore; 18-05-2015, 02:08.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Pesc for mod...fuck im out.
              Dynamix ik vind dat je het top doet hoor hard aanpakken die gasten, laat ze niet net als jou in 89 valkuilen lopen....
              Ps pic?

Comment

Originally posted by pescatore View Post

Ben het trouwens ook niet met rain eens over het eens zijn, dat terzijde.
                Mijn come together lijmpoging was iets te doorzichtig denk ik.
                Dat heb je met Pritt: soms plakt het, ,soms niet.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Goed, interessante discussie kan een vraag op een voedingsschema te weeg brengen...

Bedankt voor jullie uiterst nuttige tips, kan ik nu weer verder met het volvreten van mn lijf met McDonalds, KFC, Subway, IKEA gehaktballetjes en Pizzahut in het weekend, zodat mijn voedingsschema door de week totaal geen zin heeft.

Comment

Fijn dat je zoveel meerwaarde put uit de gegeven feedback, daar zijn forums tenslotte ook voor.
                    Tis je gegund !
                    MORAALRIDDER

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X