mijn voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn voedingschema

Ik geef jullie hierbij mijn voedingsschema van wat ik ongeveer eet per dag. Ik zit nu ook al in mijn 4de week van mijn creatinekuur + arnold iron cuts kuur. Ik ben van de 78 kilo naar de 74 kilo gegaan en ik vind mezelf mooi droog op het moment.

ochtend: 4 eieren waarvan 1 met dooier + 2 dunne plakjes kipfilet met 1 tomaat, wat knooflookpoeder en bosui. Supps: 1 halve schep creatine, 1 multivitamine pil + 3 capsules iron cuts

tussen ochtend/middag: 1 eiwitreep met 1 stuk fruit

middag: boterhammen met jonge kaas, kipfilet en 1 high protein breaker, soms ook ei of stukken gebakken kipfilet maar het ligt er meestal aan of ik op het werk zit of thuis. supps: 3 capsules iron cuts + 1 visolie cap

namiddag: noten/fruit/eiwitreep

avondeten: ik eet mijn avond eten meestal redelijk vroeg ( +/- 17:00) omdat dit perfect uit komt voor mij en ik altijd teveel honger heb. het ligt eraan of mijn vriendin al eten heeft gemaakt, maar anders maak ik heel vaak voor mezelf rijst in mijn stomer met broccoli en 1 stuk kipfilet of zalm. (minimaal 300 gram aan vlees) supps: 1 capsule zinc 30 mg

voor het trainen (rond 19:00 uur): half schepje creatine, soms ook wat agmatine als extre oppepper 1 pakje chocomelk en 1 banaan. ( als ik niet in mijn cuttijd zit pak ik 1 boterham met pindakaas en banaan)

post workout ( rond 22:00) ligt eraan hoeveel honger ik heb, meestal sowieso 1 eiwitshake + 1 bak kwark met blauwe bessen of een banaan) supps: 1 capsule vitamine D, 1 capsule Magnesium/calcium, 1 capsule biotine.

ik train in dit schema 6x per week en ik pak alles spiergroepen 2x. ik ben aan het cutten en ben al wat afgevallen zonder cardio en ben eigenlijk al blij met het resultaat. Ik zie mijn abs gewoon zonder het aanspannen al een beetje, en met aanspannen al helemaal. Ik ben helaas een klein beetje kracht verloren.. nu bench ik maar 100 kg voor 4 reps, voorheen was dit wel wat meer.. maja volgend jaar in de winter weer ff goed massa kweken!

Dit is geen voedingsschema maar een opsomming van producten. Daarnaast is het zo onoverzichtelijk opgeschreven dat wss weinig mensen het gaan lezen.

Wat is je vraag overigens?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

wtf man, een voedingschema is toch iets waarin staat wat ik eet enzo.. volgens mij staat dit er gewoon... of heb je schijt in je ogen. Mijn vraag was wat jullie ervan vinden. Ik kan ook moeilijk via me iPhone een perfect ding gaan typen, tis gvd geen schoolwerkstuk maar een voedingschema voor bodybuilding.

Comment

Het lijkt mij verstandig dat jij hier niks meer post.

Als je zo snel op je pik getrapt bent en dit stoer vindt, kan je beter lekker op social(… )media gaan zitten.

Roidrage?
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Roidrage xD, met mijn 74 kg bodyweight en zielige 100kg voor 4 reps, ik zou me schamen als ik met deze zielige prestaties aan de roids zat.. Ik ken mensen die aan de roids zitten maar dat zijn vaak gastjes met slechte zelfvertrouwen en genetics waar je zelfmoord door zou plegen, bij mij zit het gelukkig allemaal goed. Helaas heb ik niet veel aan jullie, ik ga wel terug naar gewoon zelf shit op internet zoeken zonder deze ''leuke'' forum -.-

Comment

Simpele ziel :')
            Ik doe een gok

Comment

Hahaha, wat een idioot

----------

en voor dit?
              Dit is geen voedingsschema maar een opsomming van producten. Daarnaast is het zo onoverzichtelijk opgeschreven dat wss weinig mensen het gaan lezen.

Wat is je vraag overigens?
              Dat wordt wat in de grotenmensenwereld straks.

Originally posted by dnz32 View Post
              bij mij zit het gelukkig allemaal goed.
              Ik wil hier toch wat vraagtekens bij zetten
              Last edited by pescatore; 21-05-2015, 16:03.

Comment

Hahahaha dat lijkt me inderdaad beter voor iedereen

Comment

Roidrage xD, met mijn 74 kg bodyweight en zielige 100kg voor 4 reps, ik zou me schamen als ik met deze zielige prestaties aan de roids zat.. Ik ken mensen die aan de roids zitten maar dat zijn vaak gastjes met slechte zelfvertrouwen en genetics waar je zelfmoord door zou plegen, bij mij zit het gelukkig allemaal goed. Helaas heb ik niet veel aan jullie, ik ga wel terug naar gewoon zelf shit op internet zoeken zonder deze ''leuke'' forum -.-
                  Als jij niet eens door hebt dat jouw manier van communiceren op kleuter niveau is, dan missen we er niks aan.
                  Doei!
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Wtf is deze dan Dit tovert wel een glimlach op mijn gezicht door het tokkie gehalteXD
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by emielos View Post
                      Wtf is deze dan Dit tovert wel een glimlach op mijn gezicht door het tokkie gehalteXD
                      Ja maar ook totaal uit het niks als een hondsdolle beginnen te schuimbekken

Comment

wtf man, een voedingschema is toch iets waarin staat wat ik eet enzo.. volgens mij staat dit er gewoon... of heb je schijt in je ogen. Mijn vraag was wat jullie ervan vinden. Ik kan ook moeilijk via me iPhone een perfect ding gaan typen, tis gvd geen schoolwerkstuk maar een voedingschema voor bodybuilding.
                        hahah ging even stuk... je eet als een klein kind man... creatine er uit laten , te veel sides voor je

Comment

ik vind het bagger

Comment

Ik zou pakjes chocomelk verhogen naar 3. Zit verder wel snor.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Hahahah, wel grappig
                              In between obsessed periods

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X