Bulking time

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulking time

Het is eindelijk zo ver. De knoop is doorgehakt.

Voedingsschema is in elkaar gezet met de nodige aandacht.

Zien jullie nog verbeter tips? Graag met motivatie zodat ik er nog iets van kan opsteken.

Bijgevoegd document staat alles in.

Belangrijk om te weten ondanks me hogere vp.. ik kom van de ruim 25% (denk op de top 27%, maar toen nooit gemeten).
    Ik zet door tot max 20% waarna het vetpercentage weer naar beneden zal gaan tot 10-11%

Bulk 2-6-2015.doc

Sorry, maar ik begrijp get niet helemaal.
    Waarom ga je in godsnaam bulken tot 20%?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Eens met opa rain! je staat nu op 14,5% maar waarom kies je er nu niet al voor om naar 10% te gaan?

Ik zeg: blijf nu door cutten tot 10% en ga vanaf dan weer bouwen. Klinkt inderdaad niet leuk maar is naar mijn mening wel het verstandigste van wat je nu kan gaan doen.

echt niet naar 20% kerel, is echt geen verstandig. Straks weer bulken en dan tot max 15% anders word het echt teveel. 15% vind ik zelf al veel tbh
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Gewoon beginnen, niet veel mis mee. Kunt altijd gaan mierenneuken maar is op zich prima. Probeer rond de 1 kg per maand aan te komen dan zit je altijd goed. Hou daarnaast je taille in de gaten.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by emielos View Post
          Eens met opa rain! je staat nu op 14,5% maar waarom kies je er nu niet al voor om naar 10% te gaan?

Ik zeg: blijf nu door cutten tot 10% en ga vanaf dan weer bouwen. Klinkt inderdaad niet leuk maar is naar mijn mening wel het verstandigste van wat je nu kan gaan doen.

echt niet naar 20% kerel, is echt geen verstandig. Straks weer bulken en dan tot max 15% anders word het echt teveel. 15% vind ik zelf al veel tbh
          Dit hadden we al in een eerder topic voorgesteld maar kennelijk kiest hij hiervoor. Heeft wss geen zin zelfde discussie opnieuw aan te gaan.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Dit hadden we al in een eerder topic voorgesteld maar kennelijk kiest hij hiervoor. Heeft wss geen zin zelfde discussie opnieuw aan te gaan.
            Andere topic even vergeten haha. Thx voor de reminder
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Ik snap heel goed wat jullie zeggen, maar het is mentaal een belangrijke zet om te doen.

Ik weet van mezelf dat ik de cut aan kan. Niet voor niets 12% eraf. En echt in een tijd waarin ik slechts voor 70% kon letten op voeding. Dat zal de volgende keer heel anders zijn en zal dit sneller gaan.

Daar naast als ik nu door cut dan komt het rekenkundig verrot uit met de zomermaanden. Dusbvandaar.

Ik bulk op +300 en mik idd op 1kg per maand erbij.

Het kan ook zo zijn dat ik hierop kan gainen en vrijwel geen vet aan te zetten. 0.8 om 0.2 zou mooi zijn. Dan kan de bulk doorgaan en zal me vp weinig stijgen

Comment

Pfff, ik kan al die topics toch niet onthouden.

Dan is het inderdaad eigen keuze.
                Het gaat er dan tenslotte niet om wat in theorie het beste zou zijn, maar wat jij het fijnste vindt.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X