Originally posted by pescatore
View Post
Cutten of Bulken?
Collapse
X
-
Originally posted by rain View PostWelkom.
Je 1e schema lijkt moeilijker dan dat het is.
Je vult gewoon in wat je per dag eet en daarna post je het hier ter beoordeling.
De macro's en kcal worden vanzelf berekend.
Maar let op: de macro's van de tabel komen vaak niet helemaal overeen met de verpakking.
Dat moet je dan wel zelf handmatig aanpassen.
Wat ook erg handig is, is de app 'MyFitnessPal'.
Als je die download op he tablet of telefoon, gaat het echt makkelijk.
Comment
-
Heb eindelijk voedingsschema af, hoe vinden jullie hem?Attached Files
Comment
-
Ik weet niet of ik en Gus hetzelfde schema zien maar ik vind het niet zo prima. Te veel maaltijden/tussendoortjes. Veel van deze maaltijden bevatten bijna geen eiwitten. Ook zou ik er voor kiezen flink te cutten totdat je rond een vetpercentage van 15% zit, maar het liefst nog wat lager zodat je daarna nog ruimte hebt om te bulken zonder gelijk weer te vet te worden.
Probeer dagelijks 176 gram eiwitten binnen te krijgen en ik zou kiezen voor een absoluut minimum van 44 gram vet. De rest van je calorien kan zowel uit koolhydraten als uit vetten bestaan. Probeer zoveel mogelijk voedingstoffen uit hele producten te verkrijgen om een verzadigd gevoel te behouden. Zo heb je ook niet 8 maaltijden/tussendoortjes nodig. Ik zou er in jou geval voor kiezen in ieder geval 30 gram eiwitten per maaltijd binnen te krijgen. Om dit voor elkaar te krijgen zou ik er voor kiezen niet meer dan 4 maaltijden per dag te eten.
Samengevat:
Stop met tussendoortjes zoals een croissant met melk en kies voor 4 goede maaltijden per dag.
Eet 176 gram eiwit per dag en minimaal 30 gram per maaltijd.
Je kan rustig flink cutten totdat je een acceptabel vetpercentage hebt bereikt.Ernstig noh!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment