Voedingsschema Bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema Bulk

Goedemorgen,

even kort, ben al lange rop het forum maar toch mijn stats:
    197cm
    100kg
    bf +- 12/13%

ik zit een beetje in de weer met voedingsschema's.
    mijn wekelijkse trainingsroutine:
    ma: fitness en voetbal
    di: rust
    wo: fitness en voetbal
    do: rust
    vri: fitness
    zat: wedstrijd voetbal
    zon: rust

Ik ben begonnen met een nieuw bulk schema wat is uitgemeten met vitamines en mineralen enz enz.. Echter heb ik het gevoel dat ik redelijk veel suikers binnen krijg en weinig vlees/eieren eet.

Wat vinden jullie van het schema ?

Alvast bedankt!
    Mvg

Je kast gaat iig vol met blikken staan . Voor de rest erg veel eiwit en saaie producten, weinig opties. Iedere dag een blik tonijn zou ik ook mee oppassen ivm zware metalen. Iedere dag een bik kersen en een blik ananas lijkt me ook niks. Al met al zal je er wel op gainen hoor, als je echter gaat inzoomen niet echt een top schematje imho.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Je kast gaat iig vol met blikken staan . Voor de rest erg veel eiwit en saaie producten, weinig opties. Iedere dag een blik tonijn zou ik ook mee oppassen ivm zware metalen. Iedere dag een bik kersen en een blik ananas lijkt me ook niks. Al met al zal je er wel op gainen hoor, als je echter gaat inzoomen niet echt een top schematje imho.
      thanks voor je reply, wat zou jij adviseren ?

Comment

Originally posted by laurens1 View Post
        thanks voor je reply, wat zou jij adviseren ?
        Beetje brede vraag. Hoe bedoel je?

Comment

Beetje brede vraag. Hoe bedoel je?
          ipv de tonijn en de suiker houdende producten.. Ik vraag me af of ik de whey (behalve die na me training) niet kan vervangen door gewoon vlees

Comment

Als je genoeg eiwitten binnen krijgt, hoef je geen whey toe te voegen aan je voedingsschema. Het zijn enkel makkelijke eiwitten als je te kort komt.
            Ipv tonijn kun je van alles doen: kip, koolvis of biefstuk bijv.

Dat fruit in blik zit idd boordevol suikers, beter pak je vers fruit

Comment

Fruit uit blik. Foei toch. Bij Lidl kun je een flinke berg fruit kopen voor een lage prijs en de kwaliteit is prima.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Fruit uit blik. Foei toch. Bij Lidl kun je een flinke berg fruit kopen voor een lage prijs en de kwaliteit is prima.
                heey, ik heb is zitten puzzelen en nog een schema samen gesteld, wat vind je van deze ?
                Attached Files

Comment

Haal er 100 gr eiwitten vanaf. Dit is gewoon dure energie op deze manier. Daarnaast heeft al dat volkoren en zilvervlies geen meerwaarde. Eet gewoon wat je lekker vindt en pas dit aan aan de macro's die je wilt behalen. Schuin oog naar je micro's maar dat komt grotendeels goed met voldoende groenten en wat fruit.

En even praktisch, 5 ml olijfolie is vrijwel niks he, een eetlepel is ongeveer 15 ml.

Je voeding hoeft er niet "bodybuilderig" uit te zien om exact dezelfde resultaten te behalen.
                  Last edited by pescatore; 16-10-2015, 14:40.

Comment

heey, ik heb is zitten puzzelen en nog een schema samen gesteld, wat vind je van deze ?
                    Waarom maizena?

Comment

Originally posted by Chefferson View Post
                      Waarom maizena?
                      Dat maizena verhaal was inderdaad achterhaald. Er werd een tijdje flink wat verdiend werd aan "speciale" maizena bij fitness winkels die duurder was dan wat al jaren in de rekken staat bij de supermarkten.

wat zou jij doen ipv volkoren en zilvervlies dan ? 100 gram eiwitten eraf nog ? Oke ga ik nog even puzzelen
                      Je hoeft dat volkoren spul en die zilvervlies rijst er niet uit te halen. Punt is dat je het niet hoeft te eten als je het niet lust. Het is dus geen verplichting. Als je het lekker vindt dan kun je het er gewoon in laten. Heb je liever witte rijst, dan kun je dat ook eten.
                      Last edited by inferno_0666; 16-10-2015, 14:47.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Haal er 100 gr eiwitten vanaf. Dit is gewoon dure energie op deze manier. Daarnaast heeft al dat volkoren en zilvervlies geen meerwaarde. Eet gewoon wat je lekker vindt en pas dit aan aan de macro's die je wilt behalen. Schuin oog naar je micro's maar dat komt grotendeels goed met voldoende groenten en wat fruit.

En even praktisch, 5 ml olijfolie is vrijwel niks he, een eetlepel is ongeveer 15 ml.

Je voeding hoeft er niet "bodybuilderig" uit te zien om exact dezelfde resultaten te behalen.
                        wat zou jij doen ipv volkoren en zilvervlies dan ? 100 gram eiwitten eraf nog ? Oke ga ik nog even puzzelen

Comment

Originally posted by Chefferson View Post
                          Waarom maizena?
                          dit gebruik ik als snelle koolhydraten

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Dat maizena verhaal was inderdaad achterhaald. Er werd een tijdje flink wat verdiend werd aan "speciale" maizena bij fitness winkels die duurder was dan wat al jaren in de rekken staat bij de supermarkten.
                            ja ik kan gewoon die uit de supermarkt gebruiken toch ?

Comment

Maizena is nutteloos. Lijkt nergens op, trap dat er gewoon uit.

Ipv zilvervlies en volkoren neem je gewoon iets als basmati rijst en een degelijke normale pasta en/of bruinbrood. Tenzij je zegt ik vind dit veel lekkerder. Ik vind zilvervliesrijst namelijk maar droge zooi persoonlijk.

Voedingsvezels hoef je je namelijk geen zorgen om te maken als je voeding een beetje op orde is en glycemische index (buiten dat die ook niet echt boeit) gaat niet op bij mixed meals zoals je deze nu in je schema hebt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X