Zoete aardappel is koud ook lekker als het om de carbs gaat. 20-30 min in de oven van 180 graden of puree ervan maken nadat je het gekookt hebt, wat je lekker vindt
Kurkdroge kip
Collapse
X
-
Originally posted by gentjuh View PostBeste lezer,
hoe doen jullie dit nou? Als ik mijn meals prep doe ik dit voor vijf dagen, maar als ik de kip met rijst uit de vriezer haal is het niet meer te vreten, ik heb minstens een liter water nodig om het weg te krijgen..
heeft iemand een idee hiervoor?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by gentjuh View PostKippendijen? is dat alleen verkrijgbaar bij een slager?
en inferno, Kip is toch maar twee dagen houdbaar in de koelkast als het gebakken is??
Comment
-
Originally posted by zapdis View PostAnders de kant-en-klare kipfiletblokjes van musclemeat eens proberen, die zijn echt goed te eten i.t.t kipfilet uit de supermarkt die een dag na bereiden al een hele andere smaak krijgen.Originally posted by zapdis View PostHeb ik nog nooit eerder last van gehad en heb toch al wel 100kg+ kip besteld daar. Alleen als ik hem ontdooi in de magnetron is die wat droger, maarja das logisch
Da's voor mij geen optie bij het avondeten.
Zodra je het opwarmt, trekt het vocht eruit omdat er geen zetmeel is toegevoegd.
En het is voorgekookt ipv gebakken.
Voor mij kan het absoluut niet tippen aan zelfgebakken kip.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostDus ben je verplicht om het koud op te eten.
Da's voor mij geen optie bij het avondeten.
Zodra je het opwarmt, trekt het vocht eruit omdat er geen zetmeel is toegevoegd.
En het is voorgekookt ipv gebakken.
Voor mij kan het absoluut niet tippen aan zelfgebakken kip.
Maar dat ik de kip van musclemeat lekkerder vind dan die van uit de supermarkt kan ook aan mijn kip-bak-kunsten liggen
Comment
-
Rijst opwarmen in een magnetron? Beetje water over de rijst besprenkelen (niet te veel, anders blijft het liggen in het bakje) en dan opwarmen. Af en toe doe ik een stuk huishoudfolie over mijn bord en dan prik ik wat gaatjes met een vork. Werkt ook, maar water is beter. Succes!" Sky high stacks " - Jesse Pinkman
Comment
-
Originally posted by rain View PostJij vroeg pas nog of wij ideeën wilden aandragen voor nieuwe artikelen op jouw website.
Maar lijkt'Hoe overleef ik in godsnaam een wedstrijdprep'?jou niet interessant?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Beachboy View Postwat minder lang bakken voordat je het invriest.
moet nog sappig van binnen zijn, het gaard nog na als het staat af te koelen. ik vries per 4 weken al mijn bereidde kip en rijst in. en heb echt geen droge kip ^^BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by rain View PostJij vroeg pas nog of wij ideeën wilden aandragen voor nieuwe artikelen op jouw website.
Maar lijkt'Hoe overleef ik in godsnaam een wedstrijdprep'?jou niet interessant?Originally posted by inferno_0666 View PostHet zou helemaal leuk zijn als hij zelf aan een wedstrijd zou meedoen, want dan is het allemmaal veel geloofwaardiger. En alles zo nauwkeurig mogelijk loggen. Niet alleen training en voeding, maar ook de zeer heftige emoties die hij moet doorstaan.Last edited by pescatore; 05-01-2016, 19:24.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment