ik wil mijn dieet gaan aanpassen op laag /midden khy dagen ,nu is mijn vraag als ik bv 40 brinta heb op de hoge dagen hoeveel moet ik dan nemen op de lage dagen ?zou ik dan bv 25 gram brinta moeten nemen ,wie kan mij advies geven hiervoor zodat ik verder kan met het maken en aanpassen van mijn dieet bedankt alvast.
vraag voeding
Collapse
X
-
re
heb gelezen dat dit een goede manier is om je lichaam te laten schikken en het vooral goed zou werken om droger te worden (ik zelf weet niet of dat ook echt zo is )maar ik heb het gelezen vandaar
je lichaam moet zich op deze manier namelijk constand aanpassen .
mijn kcal behoefte is per dag ongeveer 1680 kcal
Comment
-
Het zou kunnen dus als je wilt gewoon proberen.
Kan je er verder niet mee helpen omdat ik er net als Corina niet in geloof, hou mezelf gewoon aan mijn dieet met één junkdag in de week. Die junkdag heeft uiteraard wel ongeveer dezelfde functie maar blijft bij eentje per week, die ook veel minder strak gestructureerd is dan de andere dagen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment