Er komen dan toch zeker wel foto's, want ben erg benieuwd naar het resultaat...
Cutten
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Purple @ Jun. 03 2003,22:41)]Er komen dan toch zeker wel foto's, want ben erg benieuwd naar het resultaat...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Doe er vanaf vandaag 2x per week cardio bij kijken hoe dat gaat.
Hou het voorlopig bij de cross-trainer. Ben er een half uur op bezig geweest en kwam er volledig kapot vanaf. Heb minimaal 3 liter water verloren niet heel raar met dit benauwde weer natuurlijk
Hoop dat ik het kan volhouden want het is echt niks voor mij als voormalig kracht en massa mens
De winstrol gaat nu werken merk ik, veel pomp en erg harde spieren.
Xenadrine merk ik nog steeds niks van en zit toch op 5 tabs per dag nu.
Zal wel net als de vorige cycle zijn dat ik er niks van merk maar dat het wel zijn werk doet
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 04 2003,20:05)]Doe er vanaf vandaag 2x per week cardio bij kijken hoe dat gaat.
Hou het voorlopig bij de cross-trainer. Ben er een half uur op bezig geweest en kwam er volledig kapot vanaf. Heb minimaal 3 liter water verloren niet heel raar met dit benauwde weer natuurlijk
Hoop dat ik het kan volhouden want het is echt niks voor mij als voormalig kracht en massa mens
De winstrol gaat nu werken merk ik, veel pomp en erg harde spieren.
Xenadrine merk ik nog steeds niks van en zit toch op 5 tabs per dag nu.
Zal wel net als de vorige cycle zijn dat ik er niks van merk maar dat het wel zijn werk doet
Greets...
Grtz
Comment
-
Morgen weer wegen en bf meten ben erg benieuwd wat mijn bf nu is.
Heb nog één week winstrol te gaan en ga vanaf maandag weer voor 2 weken aan de clen. Wil het opvoeren naar 175mcg mede omdat ik van 150mcg geen last of iets heb.
Ben door de winstrol wel een stuk harder en strakker geworden. Gewicht is iets gestegen maar mede door het cutten in combinatie met de Xenadrine en de clen niet veel.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 13 2003,20:15)]Morgen weer wegen en bf meten  ben erg benieuwd wat mijn bf nu is.
Heb nog één week winstrol te gaan en ga vanaf maandag weer voor 2 weken aan de clen. Wil het opvoeren naar 175mcg mede omdat ik van 150mcg geen last of iets heb.
Ben door de winstrol wel een stuk harder en strakker geworden. Gewicht is iets gestegen maar mede door het cutten in combinatie met de Xenadrine en de clen niet veel.
Greets...
Grtz
Comment
-
Ik weet het niet of meer geen zin heeft zeker niet gezien het feit dat ik op alle AS minder heftig reageer als de meeste andere mensen. Probeer het gewoon en als het niet goed voelt ga ik meteen terug.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Axor B. @ Jun. 14 2003,00:33)]Het gaat echt heel goed he Mr.C
Ik ben benieuwd naar je bf morgen.
Grtzzzzzzz Ax  Â
Over 2 uurtjes weet ik mijn bf....
Comment
-
Laat het tromgeroffel maar horen! Ben benieuwd Cur!
Grtz
Ps: wat ik interessanter vind, is hoe je buik er voor staat, bij mij is dat echt eenstruikelblok, mijn armen zijn zo droog, wordt er gewoon niet goe van, maar nu begint mijn onder en bovenbuik weg te trekken maar rond de navel wordt het wel kleiner maar gaat me lang niet snel genoeg. Ongeduldige type,
Comment
-
Bf net onder de 13% en mijn gewicht stabiel op 109kg nu.
Gaat nog steeds goed en ik hoop dan ook dat mijn bf onder de 12% zit na de 2 weken clen. Zal wel teveel gevraagd zijn maar toch.
Riki ook bij mij is buik het "probleem" gebied. Net als bij de anderen op dit board inclusief jijzelf begrijp ik
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 14 2003,18:20)]Bf net onder de 13% en mijn gewicht stabiel op 109kg nu.
Gaat nog steeds goed en ik hoop dan ook dat mijn bf onder de 12% zit na de 2 weken clen. Zal wel teveel gevraagd zijn maar toch.
Riki ook bij mij is buik het "probleem" gebied. Net als bij de anderen op dit board inclusief jijzelf begrijp ik
Greets...
Grtz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...21 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: