Cutten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er komen dan toch zeker wel foto's, want ben erg benieuwd naar het resultaat...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Purple @ Jun. 03 2003,22:41)]Er komen dan toch zeker wel foto's, want ben erg benieuwd naar het resultaat...
      Woof, waf, woof Anders bijten we Cur gewoon, lol!

Grtz

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Purple @ Jun. 03 2003,22:41)]Er komen dan toch zeker wel foto's, want ben erg benieuwd naar het resultaat...
        Plaats weer foto`s als ik "klaar" ben met cutten.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Oke...

Ja en Riki van jou verwachten we natuurlijk echt een hele hoop verschil...

Comment

Doe er vanaf vandaag 2x per week cardio bij kijken hoe dat gaat.
            Hou het voorlopig bij de cross-trainer. Ben er een half uur op bezig geweest en kwam er volledig kapot vanaf. Heb minimaal 3 liter water verloren niet heel raar met dit benauwde weer natuurlijk
            Hoop dat ik het kan volhouden want het is echt niks voor mij als voormalig kracht en massa mens

De winstrol gaat nu werken merk ik, veel pomp en erg harde spieren.
            Xenadrine merk ik nog steeds niks van en zit toch op 5 tabs per dag nu.
            Zal wel net als de vorige cycle zijn dat ik er niks van merk maar dat het wel zijn werk doet

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 04 2003,20:05)]Doe er vanaf vandaag 2x per week cardio bij kijken hoe dat gaat.
              Hou het voorlopig bij de cross-trainer. Ben er een half uur op bezig geweest en kwam er volledig kapot vanaf. Heb minimaal 3 liter water verloren niet heel raar met dit benauwde weer natuurlijk
              Hoop dat ik het kan volhouden want het is echt niks voor mij als voormalig kracht en massa mens

De winstrol gaat nu werken merk ik, veel pomp en erg harde spieren.
              Xenadrine merk ik nog steeds niks van en zit toch op 5 tabs per dag nu.
              Zal wel net als de vorige cycle zijn dat ik er niks van merk maar dat het wel zijn werk doet

Greets...
              Dat heb ik nu ook, was vroeger van de zware gewichten en compound movements, en heb dat nu weer, dat cardio gebeuren is eigenlijk nix voor mij, geef mij maar een bak eten en wat zware gewichten. Wat me wel opvalt aangaande de xena is dat het in de nacht erg goed werkt, je wordt elke morgen iets slanker wakker, zichtbaar verschil, merk wel dat je lichaam eraangewend raakt, speedachtige effecten vlakken, zit ook op 5 pills a day!

Grtz

Comment

Zal voor ik ga slapen en morgen ff in de spiegel kijken

Greets...

Comment

Morgen weer wegen en bf meten ben erg benieuwd wat mijn bf nu is.
                  Heb nog één week winstrol te gaan en ga vanaf maandag weer voor 2 weken aan de clen. Wil het opvoeren naar 175mcg mede omdat ik van 150mcg geen last of iets heb.
                  Ben door de winstrol wel een stuk harder en strakker geworden. Gewicht is iets gestegen maar mede door het cutten in combinatie met de Xenadrine en de clen niet veel.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 13 2003,20:15)]Morgen weer wegen en bf meten  ben erg benieuwd wat mijn bf nu is.
                    Heb nog één week winstrol te gaan en ga vanaf maandag weer voor 2 weken aan de clen. Wil het opvoeren naar 175mcg mede omdat ik van 150mcg geen last of iets heb.
                    Ben door de winstrol wel een stuk harder en strakker geworden. Gewicht is iets gestegen maar mede door het cutten in combinatie met de Xenadrine en de clen niet veel.

Greets...
                    Cur, meer clen heeft geen zin, belast je je systeem alleen maar mee, je zal er geen betere resultaten mee bereiken, althans volgens de literatuur. Je kan het natuurlijk uitproberen en kijken of je er iets xtra van merkt.

Grtz

Comment

• Ik weet het niet of meer geen zin heeft zeker niet gezien het feit dat ik op alle AS minder heftig reageer als de meeste andere mensen. Probeer het gewoon en als het niet goed voelt ga ik meteen terug.

Greets...

Comment

• Het gaat echt heel goed he Mr.C
                        Ik ben benieuwd naar je bf morgen.

Grtzzzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

• Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 14 2003,00:33)]Het gaat echt heel goed he Mr.C
                          Ik ben benieuwd naar je bf morgen.

Grtzzzzzzz Ax    
                          Gaat heel lekker en ben over mijn "dippie" heen. Heb me helemaal neergelegd bij het feir dat mijn massa weg is en blijft nu.
                          Over 2 uurtjes weet ik mijn bf....

Greets...

Comment

• Laat het tromgeroffel maar horen! Ben benieuwd Cur!

Grtz
                            Ps: wat ik interessanter vind, is hoe je buik er voor staat, bij mij is dat echt eenstruikelblok, mijn armen zijn zo droog, wordt er gewoon niet goe van, maar nu begint mijn onder en bovenbuik weg te trekken maar rond de navel wordt het wel kleiner maar gaat me lang niet snel genoeg. Ongeduldige type,

Comment

• Bf net onder de 13% en mijn gewicht stabiel op 109kg nu.
                              Gaat nog steeds goed en ik hoop dan ook dat mijn bf onder de 12% zit na de 2 weken clen. Zal wel teveel gevraagd zijn maar toch.

Riki ook bij mij is buik het "probleem" gebied. Net als bij de anderen op dit board inclusief jijzelf begrijp ik

Greets...

Comment

• Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 14 2003,18:20)]Bf net onder de 13% en mijn gewicht stabiel op 109kg nu.
                                Gaat nog steeds goed en ik hoop dan ook dat mijn bf onder de 12% zit na de 2 weken clen. Zal wel teveel gevraagd zijn maar toch.

Riki ook bij mij is buik het "probleem" gebied. Net als bij de anderen op dit board inclusief jijzelf begrijp ik

Greets...
                                Jup, mijn armen vind ik al te droog, lijkt als ik ze buig dat ze al erg gespannen staan, het vervelende nu is boven en onderbuik worden echt droog, maar rond navel zit nog wat, zal idd nog wel ff duren. Btw mijn complimenten met de 109 KG (mijn ideale gewicht&#33, die 12% gaat vast lukken. Suc7!

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X