heb ik ongeveer 16 jaar over gedaan.......
Mijn eerste schema
Collapse
X
-
Originally posted by davy_gZo iedere dag ga ik ook nog 130gr tonijn naar binnen werken voor mijn goede vetten.
En het is ook nog eens lekkerrrrrr
zucht...
tonij ..ok!
maar ..zucht weer.. je moet niet doen als : oh in tonijn zit eiwit dan prop ik muh daar wel mee vol
maak gewoon een schema beginnend op de dag met lekker wat brood ..of meusli met magere yoghurt (wel een goeie bak )
en dan w/e supplement je daarbij ineemt
dan goede protie ontbijtkoek of brood..
etc etc
's middags 1 blikje tonijn is meer dan genoeg... vis is goed maar teveel vis is ook niet goed..geld ook voor zuivel!
neem ;smiddags ofzo 2/3 gebakken eiren of gekookt..met of zondder eigeel.. op wat boterhammen
sjam..stroop...kip gerookt vlees etc.
hier zitten veel eiwitten in:
- Tonijn
- Koolvis
- Heilbot
- Kabeljauw
- Kipfilet
- Kalkoenfilet
- Tartaar
- Gerookt vlees
- Rosbief
- Lever
- Kwark
- Noten
- Eieren
- Sojabonen
niet overdrijven ..gevarieert dingen eten voor de eiwitten.. goed verdeeld over de dag eten..niet tussendoor ..je lichaam de tijd geven het voedsel goed tot zich te nemen etc etc.,.
veel succes
Comment
-
Originally posted by davy_gZo iedere dag ga ik ook nog 130gr tonijn naar binnen werken voor mijn goede vetten.
En het is ook nog eens lekkerrrrrr
Wel ff opletten dat je het ook meeneemt in de berekening van je totalen hè, zorg dat die niet teveel uit balans raken!
Comment
-
als je moeite heb om te eten en toch je goede vetten binnen wil krijgen ken je ook omega 3-6-9 capsules halen bij je drogist daar zitten alle goede vetten in die je nodig hebt. en die neem je de eerst maand 3 keer daags bij je maaltijd in en na de eerte maand hoef je dat maar 1 keer of 2 keer daags te doen om het maar bij te houden. .sterkte.
grz.
Comment
-
Goede vetten kun je niet 'opladen' ofzo, daar heb je een constante toevoer van nodig. Als je dus volgens je voedingsschema tekort komt kun je ze op die manier aanvullen maar dat je er in het begin meer zou moeten nemen dan later kan niet kloppen.
Comment
-
Ik probeer na het trainen altijd whey gainer te nemen, 1 schep en volgens de verpakking is dat 40gr.
Die neem ik in tegen half 9 - 9 uur.
Is dat teveel in 1 keer of geeft dit geen probleem? Ik ga meestal tegen 11 uur slapen.
Of misschien moet ik het in 2 keer verdelen over de dag?
Zou ik dat iedere dag moeten nemen of alleen op trainingsdagen?
Zodra die pot leeg is (dan zal ik wel op de 80kg zitten) dan neem ik een pot gewone whey (dus zonder extra kh).
Voor de duidelijkheid even de voedingswaarden voor 40gr:
23gr kh
14gr eiwitten
1gr vet
10gr fructoseLast edited by davy_g; 25-04-2006, 21:16.
Comment
-
Dit kan wel hoor na de training.
Eventueel kun je elders op de dag ook nog een portie nemen als je wilt (extra dus ipv splitsen) maar dat hangt van je verdere voeding af. Als je al voldoende binnen krijgt en goed groeit hoeft het niet natuurlijk.
Comment
-
Originally posted by ShannasseDit kan wel hoor na de training.
Eventueel kun je elders op de dag ook nog een portie nemen als je wilt (extra dus ipv splitsen) maar dat hangt van je verdere voeding af. Als je al voldoende binnen krijgt en goed groeit hoeft het niet natuurlijk.
Comment
-
Hmm weet niet of het normaal is maar in 2 maanden ben ik al 5,5kg bijgekomen
En ik heb niet het gevoel dat ik teveel eet.
Ik weeg nu 78, ben 1.82m.
24% bf
30% spieren
Eet nu:
8:30 grote appel en banaan
10:00 blik tonijn (120gr)
12:00 bruine broodjes met beleg (kaas of gehakt ofzo), 150gr kwark en een eitje en een halve liter drinkyoghurt.
15:00 120gr kwark
18:00 avondmaaltijd
21:00 na training whey gainer en banaan, op niet trainingsdagen alleen de banaan.
Soms eet ik een beetje cashewnootjes.
Is dit verklaarbaar en goed?
Of eet ik nog steeds te weinig? hehehe.
Heb wel een kantoorbaan dus zit de hele dag op mijn luie reet en sporten deed ik eerlijk gezegd maar 2x per week (had teveel spierpijn maar bleek dat ik te zwaar trainde).
Zat toch altijd iedere keer 1 uur krachttraining in.Last edited by davy_g; 15-05-2006, 21:34.
Comment
-
Originally posted by ShannasseWat is je behoefte en wat zijn de totalen van dit schema?
Mijn behoefte is 2850kcal dus dat lijkt me in orde.
Is dit 5,5kg normaal dan om bij te komen?
Comment
-
ik vind het een beetje veel maar het is niet zo dat je veel vet eet. Maarja dat hoeft ook niet..
Zelf ben ik in 2 maanden 3 kilo aangekomen, waarbij mijn vet hetzelfde is gebleven. Ben er blij mee maar vind 5,5 kilo bij jou een beetje teveel voor jou om alleen spier te zijn.
G
r
T
zVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...23 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-