Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hey mannen thnx voor het lezen(bestuderen) van het schema..
het schema hou ik nu 5 weken aan.. en is idd om te groeien...
ben deze zomer toch niet instaat om op de nederlandse stranden te paraderen met een strakke body..(ben dan aan het werk voor het land in uruzgan-afganistan) dus vette pens kan dara geen kwaad.. hehehe.
zet wel wat vet aan dat stoort me enigzins maar kan ook niet anders..
als ik terug kom zal het allemaal wel anders zijn. ivb met slechte voeding ter plekke.... maar nu kan ik nog max trainen en dus gainen!!!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment