ke dan mn eerste serieuse voedings plan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat bedoel ik nou
    En ik hoef nergens lid van te worden.
    ik studeer klinische chemie (bijna afgestudeerd) volg al een aantal jaartjes scheikunde en koolstofchemie en veel heel veel medische biologie.
    Dus ga jij mij vertellen dat ik onzin uitkraam? je doet je best maar ik wordt er niet anders van. Vind het alleen een beetje jammer voor jou.

geen zin om er dieper erop in te gaan?
    het zal je wel boven de pet gaan.
    geeft allemaal niet. ben ook niet boos ofzo maar gewoon teleurgesteld...............
    succes verder.
    groeten erik

Comment

Originally posted by erik1982
      maar gewoon teleurgesteld...............
      Het spijt me!

Comment

Geeft niet!! ieder z`n ding

Comment

Ik bedoelde het sarcastish

Comment

anders ik wel

Comment

leuk jah.
              affijn... ik ga het doen zoals hier boven staat.
              en als ik kuurde, santino at ik wel veel meer dan normaal. alleen telde ik nooit de kcals, eiwitten en vetten op. nam gwoon (te) veel eiwit en erg veel kCal. en zo weinig mogelijk vet. (wat niet juist is)
              dussss.
              dat drie uur voor je trainen eten, heb ik in diverse voedings verhalen gelezen in bladen als de flex. maar vraag me niet de details. van lange verhalen en hun uitleg onthoud ik alleen de praktische zaken. (als de uitleg me bevalt)
              thanks voor de reakties.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Eet gerust 1 uur voor de training een stevig maal

flex is trouwens een kutmagazine.

Comment

@ericje; http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...kegebruik.html

@bruce; succes gab, moge je nog vele kilo'tjes gaine

Comment

wat bedoel je er precies mee?
                    groeten eriK

Comment

Originally posted by erik1982
                      De opgenomen eiwitten zijn nog lang niet klaar om als bouprodukt te gebruiken voor welke lichaamscel dan ook. De lever kan normaal gesproken dan 20-30 gram eiwit verwerken/omzetten tot een kant en klaar produkt wat geschikt is voor de vorming van lichaamscellen. [/FONT]
                      dit zijn zeer gecompliceerde processen in de lever waarbij de eiwtten worden gespiltst in amminozuren (essentiele en niet essentiele) die weer worden opgebouwd in de juiste volgorde (waar het lichaam om vraagt). Nu is het eiwit klaar om als bouwsteen gebruikt te worden.]
                      Even ruwweg ertussen in :

Eiwitten worden gesplitst in aminozuren vnl in dunne darm. Zo splitst trypsine peptidenbindingen die de carboxylgroepen van tyrosine, tryptofaan, fenylalanine en leucine bevatten. Op die manier ontstaan er kleinere peptiden die dan verder door oa carboxypeptidase A en B, aminopeptidasen en dipeptidasen worden afgebroken tot vrije aminozuren.
                      In de dunne darmmucosa worden de aminozuren opgenomen via het bloed en via het poortadersysteem naar de lever getransporteerd. Zure aminozuren worden zonder carrier (transporter) getransporteerd. Neutrale, basische en N-gesubstitueerde aminozuren via specifieke carriers.
                      Naast aminozuren kunnen ook soms kleine peptiden (korte ketens van aminozuren) worden geabsorbeerd. Uiteindelijk wordt 95 % van de eindproducten van de eiwitvertering in de vorm van VRIJE AMINOZUREN naar de lever getransporteerd.

In de lever komen dus GEEN eiwitten meer aan die daar dan nog verder gesplitst worden!!!!

Grtz

Comment

wat een discussie. erik kerel je hebt geen gelijk klaar

Comment

@ bocca
                          klopt helemaal. maar ik wilde het simpel houden.
                          maar het ging om de opname en de verwerking van eiwitten.

@ punani
                          ?..................

Comment

Punani bedoelt dat je fout zit

En hoe lang gaan we nog dit topic volspammen ? ? ?

Comment

het is goed joh! vreet jij je maar klem aan je eiwtten!!. het zal mij aan m`n reet roesten!! het was maar een advies. en wat jij ermee doet zal me echt een zorg wezen. ga maar lekker verder met tof doen!!
                              je komt jezelf nog wel tegen.

Comment

jaja

Ga jij maar lekker 30 gram per 2 uur eten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X