Eiwit supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwit supplementen

Neemt iemand hier die aminoampullen of eet men weleens eiwitrepen I
    Ik zelf neem van eas, myoplex carbsense repen met 30 gram eiwit. en gebruik zo nu en dan een amino ampul van M double U, waar 10 gram eiwit omgerekend in zit.

Hoe zit het nou met deze repen en ampullen? Wanneer kan je ze het best gebruiken, of moet ik ze mijden of kan ik beter mijn eiwit uit dierlijke bronnen halen?

je amin'os kun je voor en na het trainen nemen, en je eiwitten na het trainen voor herstel.. amino's is ook voor herstel maar geeft ook meer kracht.. het maakt niet uit of je je eiwitten uit repen of shakes haalt of uit je voeding, maar het is makkelijker om het idd met een reep of shake te doen zo heb je veel eiwitten in verhouding met tot wat je eet..

Comment

Originally posted by RiseandShine View Post
      amino's is ook voor herstel maar geeft ook meer kracht..
      Wat een gelul kerel. Ben zeer benieuwd waar je die onzin vandaan haalt, want eiwitten worden namelijk afgebroken tot aminozuren, waardoor het onmogelijk is dat je van aminozuren sterker wordt dan van eiwitten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

amino's

aminozuren bevorderen alleen de spiergroei maar je wordt er niet sterker van maw je krijgt niet per definitie meer kracht. dit zou wel kunnen met bv creatine maar dit werkt ook niet altijd en bij iedereen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X