ff nieuw proefschematje wat vinden jullie ervan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff nieuw proefschematje wat vinden jullie ervan?

totaal eenheden zijn

eiwit
    289

koolhydraten
    537

vet
    83

kcal
    4530

mijn voedingsschema bestaat uit
    kwark
    cashewnoten
    rijst
    bruin brood
    tonijn in olie
    kalkoenfile
    whey
    Last edited by D B B; 23-08-2006, 16:25.

Als je er groente en fruit bijzet heb je een goede basis.
    Wil je echt tips post dan een schema met wat je op welke tijden eet. Staan voorbeelden in het voedingsgedeelte.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ok
      hier is ie dan

het avond eten bestaat vaak uit groentes
      en meestal eet ik ook nog een banaan erbij
      er zitten ook btw veel vitmanines in megagrow
      Last edited by D B B; 24-08-2006, 19:19.

Comment

Ziet er verzorgd en doordacht uit maar weet zeker dat er wel members met meer kennis dan ik hiervan heb die tips hebben?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Voor/tijdens/na het trainen vind ik echt dat je overdrijft met dextrose. Dit zou ik minderen.

Verder een goed schema. Al vraag ik me af of je dit schema lang vol kan houden. Als ontbijt een whey shake met melk en kale rijst? Kale rijst met kalkoenfilet/kwark? Als dat jou goed bevalt prima. Ik zou het niet voor lange tijd vol kunnen houden.

Laat daarom ook nog even weten hoe het schema je bevalt
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

mja ik vreet zo beetje alles eigelijks
            maakt niet niet gek veel uit of er smaak aan zit ofzo
            (je moet ook nooit aan mij vragen of het lekker is ofniet :P)

maar ff over mijn totaalheden?
            vinden jullie dat genoeg of teveel?
            ik heb expres mijn koolhydraden wat opgekrikt omdat ik laaste tijd maar niet vooruit ga met het trainings gewicht
            ik heb al geprobeert om andere oefeningen te doen maar wil niet echt lukken.
            en mijn lichaamsgewicht blijft nu ook steken tot 89 kilo
            ik doe nu laast ook 20 min na krachtraining cardio erbij zo'n 3 a 4 keer per week
            dat het meschien daardoor komt???

Comment

ehm.. als je wilt aankomen lijkt het me niet verstandig om cardio training te gaan doen zowiezo is 4 of 3 keer per week best veel.
              on the road to get huge

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                ehm.. als je wilt aankomen lijkt het me niet verstandig om cardio training te gaan doen zowiezo is 4 of 3 keer per week best veel.
                okee
                hoeveel x moet ik dan doen in de week? 2x ofzo? (20 min is trouwens toch niet zo lang?)
                ik doe cardio eigelijks alleen voor het sneller herstel
                en ik heb nu aardig buikje gekregen van dat bulken dus die probeer ik nu in toom te houden

Comment

Originally posted by KeepItReal View Post
                  Voor/tijdens/na het trainen vind ik echt dat je overdrijft met dextrose. Dit zou ik minderen.

Minderen?? Na training heb je juist meer nodig 100 gram snelle koolydraten na een intensive training beste in de vorm van bv dextrose of vitagro.
                  Last edited by terror; 25-08-2006, 17:02.
                  ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

Als duursporter ja.

Als krachtsporter heb je echt niet zoveel nodig rond je training. Het getal 0,8 g/kg. lichaamsgewicht kh. komt ook uit de duursport.

big'r heeft in een sticky staan dan uit wetenschappelijke onderzoeken 0,4 g/kg. lichaamgeweicht kh. na de training optimaal zou zijn.

Maar als jij veel kh. rond de training prettig vind en er goed op gaat moet je het natuurlijk blijven doen.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by D B B View Post
                      okee
                      hoeveel x moet ik dan doen in de week? 2x ofzo? (20 min is trouwens toch niet zo lang?)
                      ik doe cardio eigelijks alleen voor het sneller herstel
                      en ik heb nu aardig buikje gekregen van dat bulken dus die probeer ik nu in toom te houden
                      ehm... je bent aan het bulken terwijl je een buikje hebt ?? naja dat moet je natuurlijk eiges weten ik denk dat het niet nodig is dan , en anders strax ga je dan toch weer cutten en dan word het allemaal weer in orde dus of eerst bulken of cutten je doet nou lijkt mij een beetje tegendraads toch ? verbeter als ik het fout heb.
                      on the road to get huge

Comment

wat hardcoremenneke ook al zegt als je aan het bulken bent is 3 a 4 keer best veel en is 1 a 2 keer meer dan voldoende om je buik in toon te houden kan je misschien 1 keer extra situps doen, alleen dan deze keer op conditie en niet op power en groeien. dus heel licht met heel veel reps, zo veel mogelijk misschien een fietsbeweging als situps train je alles rond dit gebied. werk bij mij altijd prima..

grt f
                        als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X