Tussendoortjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tussendoortjes

Kan je bij je voedings schema verder nog wat eten ik hou bv veel van yoghurt met cruesli kan ik dat bv na het eten nemen?? of andere tussen doortjes zoals fruit ??

Mvg Mark

mijn tussendoortjes varieren van fruit, magere yoghurt, magere kwark, volkoren crackers etc. etc.

Comment

mij vooral gezoute pinda's
      on the road to get huge

Comment

Vervangen door ongezoute

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

uhm..ik vind yoghurt met meusli een rdelijk groot tussendoortje.

als je dat zo lekker vind neem dan een Grote kom yoghurt met lekker veel meusli en honing erdoor! hm als ontbijt.

Voor massa zou je kunnen kiezen voor de choclade/caramel creusli..die is ong. LEKKER! ja het bevat suikers..maar die verbruik je wel omdat je het 's ochtends eet + het bevat de meeste vetten (ook goede vetten) van alle andere meusli's (op de 4 noten meusli na dan)

ennuh als tussendoortje kan je denken aan.

- Cashewnoten (ongezouten! want cahew's zijn ongezouten ook erg lekker!), Pistache noten.

- eetlepel's pindakaas (of pindakaas op je 'snelle suikers' wit brood maaltje vlak na de training)

- rozijnen / krenten

- ontbijtkoek (Van die Snelle Jelle snack-koeken)

- koude of warme pannenkoek

- kwark (maar niet een hele 500 gram bak, gewoon de helft met wat honing en ongezouten noten erdoorheen, echt heel lekker)

en nog veel meer, keuzes genoeg dus.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X