Nadat ik vorige week in snee in m'n pink heb opgelopen,heb ik nu een infectie in m'n pink(gaat lekker zo. )Nu is het probleem dat ik medicijnen heb gekregen waarbij je ze voor een goede opname 1 uur voor de maaltijd of 2uur erna moet innemen.nu kom ik met m'n schema,vooral om 11 uur,in de knel.Zou ik m'n maaltijd(4 bruin brood,2kipfilet,2 honing,melk en 50 gr. noten)op 1 of andere manier kunnen verspreiden over de maaltijden van 9 en 12.30?En zou ik dan dezelfde hoeveelheden moeten aanhouden?Of bijv. i.p.v 4 brood 1 ervan bij de 9 uur maaltijd en 1 + de noten bij de 12.30?
medicijnen
Collapse
X
-
Originally posted by kaido View PostNadat ik vorige week in snee in m'n pink heb opgelopen,heb ik nu een infectie in m'n pink(gaat lekker zo. )Nu is het probleem dat ik medicijnen heb gekregen waarbij je ze voor een goede opname 1 uur voor de maaltijd of 2uur erna moet innemen.nu kom ik met m'n schema,vooral om 11 uur,in de knel.Zou ik m'n maaltijd(4 bruin brood,2kipfilet,2 honing,melk en 50 gr. noten)op 1 of andere manier kunnen verspreiden over de maaltijden van 9 en 12.30?En zou ik dan dezelfde hoeveelheden moeten aanhouden?Of bijv. i.p.v 4 brood 1 ervan bij de 9 uur maaltijd en 1 + de noten bij de 12.30?
ERG VOORZICHTIG ZIJN ALS JE GAAT SPORTEN MET EEN INFECTIE
je kan (als er lichaams-bacterien van iemand anders op de sportschool bij komt door bv zweet etc. Je kan dan MRSA oplopen
MRSA is een beginnende infectie die doormiddel van lichaams-bacterien van andere mensen of van jezelf zelfs zoals zweet,slijm,snot je hele imuum systeem kan aantasten, het kan je uiteindelijk ook doode
NOU wacht, nu denk je vast ja lekker overdreven en het gebeurt haast nooit
wrong! het komt vaker voor dan je denkt en er zijn al veel sterfgevallen !
deze bacterie bestaat nog niet zo lang! maar ik waarschuw je alleen dat dit op te lopen is op sportscholen etc etc.
best gevaarlijk en ik overdijf echt niet!
goed schoonhouden dus.
bewijs/bron:
Other Diseases & Ailments
(klik de link en lees artikel) alle pagina's je zult echt geschokt zijn!
Comment
-
thnx voor de waarschuwing Spiros.
Bij mij is het volgende het geval;
Vorig jaar ben ik het topje van m'n pink tijdens werkzaamheden kwijtgeraakt(nou,niet echt kwijt,hij zat nog in m'n handschoen )Nu lopen de zenuwen daar dus dood.Ik kreeg (ook tijdens werk)in sneetje op die plek,en aangezien ik in de metaal werk,is het bij ons altijd een stofboel.Zodoende die ontsteking.Heb hier nu dus een kuur voor gekregen.Ik weet het,ik train sinds 3maanden pas weer,maar heb toch besloten de kuur af te maken .Kuur ik ook een keer.Zou ik nu beter eerst de kuur af kunnen maken en daarna weer trainen of zal het in dit geval zo'n vaart niet lopen?
Comment
-
kan best hoor
een antibiotica kuur is ok
maaruh kijk wel uit want sommige infecties kunnen erger worden omdat je antibiotica die in je lichaam zit niet gericht is ..dus als je spierschade oploopt tijdens trainen (wat normaal..een gewone zaak is :]) kan die antibiotica denken HE dara is iets mis. En kan er een nare situatie ontstaan waat je en je spieren slecht mee behandelt en je infectie heelt minder snel.
ik zeg het kan! ik weet het niet zeker of dat 100% het geval zou zijn..
raadpleeg zoiezo je doktor en vraag hiernaar :]
beter voorkomen dan oplossen maar he !
maja zal je net zien dat het bij jou gebeurt haha..is toch altijd zo bij dat soort dingen :P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment