voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema

haai,

5 maand bezig, probeer goed op mn voeding te letten
    ben 1.78 en weeg 80kg vetpercentage weet ik niet (maar de mag best wel wa af)
    dit is mijn voeding schema de laatste 2 maand

8.00

100gr muesli
    whey shake (400cl magere melk + dikke soeplepel whey)

10.00

blik tonijn(natuur)

12.00/13.00

4 boterhammen (bruin) met kaas of kipfilet
    150 gr kwark (me twee suikertjes - vind ik anders ni te vreten)
    stuk fruit
    glas jus

14.00/15.00

banaan
    2 potjes yoghurt/ of 200kwark

18.00

glas jus of iets me wat suiker
    Training

19.30

whey shake (zelfde als 's morgens)
    avond eten, zowat alles, veel groentjes, meestal pasta

22.00

250gram kwark (met suiker)

int weekend komt er van dit schema spijtig genoeg ni veel van in huis. omdat mn ritme ook volledig anders is, en ik heb geen zin om rond 8 uur op te staan.Mijn bedoeling is bijkomen in spiermassa, en niet in vet aankomen. voorlopig nog zeker niet dieeten.

moet hier nog aan gesleuteld worden, of kan ik hier nog een tijdje mee doorgaan? GRTZZ

Aardig schema zo. Ik zou wel meer vetten nemen, die heb je ook nodig. Dus noten, vis (oliecaps), olie enz. toevoegen.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by lorenzo lamaz View Post
      haai,

5 maand bezig, probeer goed op mn voeding te letten
      ben 1.78 en weeg 80kg vetpercentage weet ik niet (maar de mag best wel wa af)
      dit is mijn voeding schema de laatste 2 maand

8.00

100gr muesli
      whey shake (400cl magere melk + dikke soeplepel whey)

10.00

blik tonijn(natuur)

12.00/13.00

4 boterhammen (bruin) met kaas of kipfilet
      150 gr kwark (me twee suikertjes - vind ik anders ni te vreten)
      stuk fruit
      glas jus

14.00/15.00

banaan
      2 potjes yoghurt/ of 200kwark

18.00

glas jus of iets me wat suiker
      Training

19.30

whey shake (zelfde als 's morgens)
      avond eten, zowat alles, veel groentjes, meestal pasta

22.00

250gram kwark (met suiker)

int weekend komt er van dit schema spijtig genoeg ni veel van in huis. omdat mn ritme ook volledig anders is, en ik heb geen zin om rond 8 uur op te staan.Mijn bedoeling is bijkomen in spiermassa, en niet in vet aankomen. voorlopig nog zeker niet dieeten.

moet hier nog aan gesleuteld worden, of kan ik hier nog een tijdje mee doorgaan? GRTZZ
      Tussen 14.00/15.00 en je training zelf zou ik persoonlijk toch iets meer eten, denk met die banaan,yoghurt/kwark en je jus, kan je toch nooit optimaal trainen? Denk dat je toch 2 uur ervoor een serieuze maaltijd moet nuttigen, met meer koolhydraten. Je neemt wel vlak voor je training "jus" maar die koolhydraten heb je na 1 reeks gewichtjes heffen al weg gewerkt imo. En om 10 uur zou ik zelf ook meer eten, maar aangezien je zelf zegt dat je vet% wat hoog is, weet ik niet hoeveel je kan eten per dag.

Comment

okidokli, nog 2 vraagjes

ja ga ik op letten, zeker die maaltijd voor de training. ik zou wel meer willen eten, maar hier moet ik al proppen hoor.
        nog twee vraagjes:

kan ik dit schema aanhouden in de week, en twee dagen 'rusten'(zou eerder zondigen zeggen). of is het dan voor niets geweest?
        Kunnen die +/- 6 suikertjes per dag erdoor, of moet ik hier in minderen?

Comment

Originally posted by lorenzo lamaz View Post
          ja ga ik op letten, zeker die maaltijd voor de training. ik zou wel meer willen eten, maar hier moet ik al proppen hoor.
          nog twee vraagjes:

kan ik dit schema aanhouden in de week, en twee dagen 'rusten'(zou eerder zondigen zeggen). of is het dan voor niets geweest?
          Kunnen die +/- 6 suikertjes per dag erdoor, of moet ik hier in minderen?
          Het zal niet voor niks zijn geweest en het hangt af wat je dan eet in die twee dagen, als je je dan volledig laat gaan dan denk ik dat het niet veel zin heeft, maar ieder heeft daar zijn eigen mening over, ikzelf probeer echt gezond te bulken of te cutten, maar sommige andere kijken er niet echt naar, ze eten wel gezond, maar op sommige dagen durven ze wel eens een hamburgertje te eten met patat of iets dergelijk. Het vet dat je er bij krijgt moet je er gewoon terug af krijgen en vet gaat altijd wat moeilijker he .

Ik bekijk het altijd zo, al het vet dat je tijdens het bulken eet, moet je zowiezo er terug af krijgen door cardio tijdens je cut periode. Bij lang cutten heb je kans om op te geven ofzo, denk ik dan, dus hoe minder vet, hoe minder lang dat je moet cutten des te sneller je de spiertjes gaat zien.
          Je moet het dus zelf zo wat bekijken, er zijn er die volledig gezond bulken en er zijn er die af en toe iets "ongezond" eten, als je 1 keer iets ongezond eet, kan het niet veel kwaad, maar als ik iets ongezond eet dan heb ik meestal zin in meer

Comment

wat je misschien kan doen in het weekend als je niet vroeg wil opstaan, is gewoon al je maaltijden opschuiven, in plaats van om 10 uur tonijn te eten, eet je dan wel een serieuze maaltijd met koolhydraten, zoals havermout/brinta, boterhammen met kipfilet. En na de middag zou ik die tonijn eten aangezien je zoals ik ervoor al zei alleen maar yoghurt en een stuk fruit eet en dan gaat trainen.
            Gewoon een maaltijd van maken, tonijn met groenten en noten gemixed ofzo en eventueel als je dan savonds toch pasta eet, kan je misschien in de na middag voor je training (2 uur ervoor) ook wat pasta eten. Dus gewoon die yoghurt met dat 1 stuk fruit weg laten, en dan pasta met groenten,noten en tonijn, mix van maken en eten maar zou ik zeggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X