Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Zoals jullie zien ben ik nieuw op de site (zie even voorstellen)
    Ik ben al een goed half jaar bezig om verder aan te komen maar ik zit momenteel volgens mij helemaal aan.
    Ik heb al van alles geprobeerdt andere voedings en trainingsschema's maar ik blijf op de ca 100 kg steken.Ik ben dan in de afgelopen 2 jaar ook wel ca 20 kg aangekomen door het volgen van een voedings schema.

Momenteel ziet mijn voedingsschema er als volgt uit:

6.30 uur 120 gr brinta
    1 stuk fruit naar keuze
    eiwit shake

9.15 uur 6 sneden tarwe brood -beleg kipfilet
    1 stuk fruit

12.30 uur 300 gr rijst
    150 gr kipfilet
    100 gr groenten naar keuze

15.00 uur 6 sneden tarwe brood beleg kipfilet of appelstroop

17.00 uur 400 gr gekookte rijst/aardap./spaghetti of macaronie
    150 gr vlees naar keuze.( vaak kipfilet)
    100 gr groente naar keuze

18.00 uur Trainen
    na trainen eiwit shake

20.30 uur 300 gr rijst of bami
    1 stuk fruit naar keuze.

Wat vinden jullie er van...en is er volgens jullie nog iets dat ik beter kan aanpassen....

Alvast bedankt

Net schema. Alleen mis ik de vetten, ik zou dus wat producten als vette vis, noten, olie, enz. toevoegen.

Voor het slapen gaan zou ik nog kwark nemen.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Eens met KIR.
      Ben daarnaast ook wel benieuwd naar de totalen en je behoefte, aangezien je zegt niets meer aan te komen en te willen gaan kuren. Dan zul je toch op zijn minst zeker moeten weten dat je voldoende eet, want na twee jaar trainen zit nog niemand op zijn max.

Comment

Ik train nu al zeker 5 jaar en heb de laatste tijd van alles geprobeert...
        Het blijft gewoon echt steken op dit gewicht.... Wou ook dat het anders was...

Wat zeggen jullie er van dan en wat zouden jullie nog aan mijn schema aanpassen?

Comment

Originally posted by Mister99 View Post
          Zoals jullie zien ben ik nieuw op de site (zie even voorstellen)
          Ik ben al een goed half jaar bezig om verder aan te komen maar ik zit momenteel volgens mij helemaal aan.
          Ik heb al van alles geprobeerdt andere voedings en trainingsschema's maar ik blijf op de ca 100 kg steken.Ik ben dan in de afgelopen 2 jaar ook wel ca 20 kg aangekomen door het volgen van een voedings schema.

Momenteel ziet mijn voedingsschema er als volgt uit:

6.30 uur 120 gr brinta
          1 stuk fruit naar keuze
          eiwit shake

9.15 uur 6 sneden tarwe brood -beleg kipfilet
          1 stuk fruit

12.30 uur 300 gr rijst
          150 gr kipfilet
          100 gr groenten naar keuze

15.00 uur 6 sneden tarwe brood beleg kipfilet of appelstroop

17.00 uur 400 gr gekookte rijst/aardap./spaghetti of macaronie
          150 gr vlees naar keuze.( vaak kipfilet)
          100 gr groente naar keuze

18.00 uur Trainen
          na trainen eiwit shake

20.30 uur 300 gr rijst of bami
          1 stuk fruit naar keuze.

Wat vinden jullie er van...en is er volgens jullie nog iets dat ik beter kan aanpassen....

Alvast bedankt
          Mijn mening! Idd kwark voor je gaat slapen, en tussendoor gewoon een handje noten eten kan nooit kwaad, doet al veel.
          Maar als je nu toch zo vroeg eet smorgens (6.30), dan kan je misschien om 8.30 nog iets eten, om 9.30 je maaltijd die je nu hebt staan en dan zo verder gaan met lunch,enzovoort. Dan heb je er toch nog een maaltijd tussen, moet niet overdreven veel zijn, maar alle beetjes helpen,toch? En stel dat je stipt om 18.00 uur begint met trainen dan ben je ongeveer klaar rond 19.00 uur als je 45-60 minuten traint, dan ken je misschien een 15 minuten na je shake of samen met je shake ook nog een kleinigheidje eten. En dan erna die maaltijd met bami en stuk fruit.

Zijn maar paar voorstellen, weet ook niet of het goed is omdat ik niet superveel ervaring heb, probeer maar te helpen

Btw om 17.00 uur eet je iets, uurtje later train je maar dan 2,5 uur later pas eet je die rijst enzo, bij vele andere voedingsschema's werd er gezegd dat je koolhydraat voorraad toch zo snel mogelijk weer moest aanvullen na je training, dus ofwel zoals ik al zei, samen of iets later met je shake nog iets eten en dan de rijst met fruit, of anders de rijst sneller eten, want 2,5 uur vind ik persoonlijk wat te laat.

Comment

owja klein foutje, dus je ontbijt om 6.30 dan om 8.30 weer iets eten en dan om 10.30, ik had 9.30 getypt, iets te snel op elkaar die maaltijden, dus laat er 2 uur tussen dan kan je dus nog een extra maaltijd nemen.

grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X