ik ben net 17 weeg 77,5 kg en me lichaamsvet is 5,9 hoe kan ik er voor zorgen dat het lichaamsvet (snel) omhoog gaat ?? ik ben al wel 4 maanden bezig met bulken en me vetpercentage is ook wel beetje toegenomen maar ik wil tussen de 10 en 12 lichaamsvet komen
lichaamsvet
Collapse
X
-
Gewoon een Mac dieet volgen, een maand lang 3x per dag naar de Mac moet jij eens opletten hoe je bf stijgt.
Serieus, op zo kort mogelijke termijn je bf zo veel mogelijk willen laten stijgen gaat natuurlijk nergens over hè, is bijna nog onzinniger dan je bf heel erg hard te willen laten zakken.
Gewoon zorgen dat je ruim boven je behoefte eet en het hoeft niet super schoon maar wel gewoon gezond, dan stijgt je bf zoals je zelf al aangeeft rustig maar gestaag. Is een stuk gezonder en verstandiger!
Zoals met alles binnen deze sport heb je geduld nodig, als je dat niet op kunt brengen is het misschien beter wat anders te gaan proberen.
-
Originally posted by Shannasse View PostGewoon een Mac dieet volgen, een maand lang 3x per dag naar de Mac moet jij eens opletten hoe je bf stijgt.
Serieus, op zo kort mogelijke termijn je bf zo veel mogelijk willen laten stijgen gaat natuurlijk nergens over hè, is bijna nog onzinniger dan je bf heel erg hard te willen laten zakken.
Gewoon zorgen dat je ruim boven je behoefte eet en het hoeft niet super schoon maar wel gewoon gezond, dan stijgt je bf zoals je zelf al aangeeft rustig maar gestaag. Is een stuk gezonder en verstandiger!
Zoals met alles binnen deze sport heb je geduld nodig, als je dat niet op kunt brengen is het misschien beter wat anders te gaan proberen.The Training is Nothing...The Will is Everything !!
Comment
-
Deze wil van stijging van het lichaamsvet is een prachtige kans om tijdens zeer goede trainen je spieren optimaal te voeden! Ik zal soon wat poste voor je als ik met mezelf helemaal klaarben. Maar zorg ervoor dat je je lichaamsvet niet zomaar laat stijgen, laat je spieren er dik van mee profiteren! Train optimaal en voed je spieren optimaal! Ga ervoor
Wat ben je? endo/ecto/meso? (natuurlijk niet 100% van een maar waar zit je erges?)Last edited by Dealer; 04-10-2006, 22:37.
Comment
-
Je bf stijgt niet door simpel bepaalde producten te eten, maar gewoonweg door in het totaal ruim boven je behoefte te eten.
Je doet er dus het beste aan om te berekenen wat je behoefte is en vervolgens een volledig voedingsschema op te stellen, de totalen daarvan te berekenen en te zorgen dat die flink boven je behoefte zitten.
Post als je dat gedaan hebt het schema even, compleet met je stats, behoefte, de totalen en je doel dan krijg je er vast de nodige tips bij.
Comment
-
@ Dealer : ik weet niet wat een ecto meso of endo is heb je misschien een voorbeeld ?
@ Shannasse : ik zag mijn dagelijkse behoeften berekenen , dan moet ik toch hoeveelheid eiwitten , koolhydraten , vetten enz berekenen ?The Training is Nothing...The Will is Everything !!
Comment
-
[quote=Teun;362379]@ Dealer : ik weet niet wat een ecto meso of endo is heb je misschien een voorbeeld ?
ecto is iemand die een snelle verbranding heeft en dus slank is en dat loopt zegmaar op tot endo die hebben een trage verbranding en zijn dus met evenveel voedsel dikker omdat ze lang neit zo veel verbranden.on the road to get huge
Comment
-
Originally posted by Teun View Postik ben net 17 weeg 77,5 kg en me lichaamsvet is 5,9 hoe kan ik er voor zorgen dat het lichaamsvet (snel) omhoog gaat ?? ik ben al wel 4 maanden bezig met bulken en me vetpercentage is ook wel beetje toegenomen maar ik wil tussen de 10 en 12 lichaamsvet komeneen gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostHoelang ben je? en hoe weet je hoe je bf is?The Training is Nothing...The Will is Everything !!
Comment
-
Zoals Shannasse al aangeeft(Zoals met alles binnen deze sport heb je geduld nodig) En boven je dagelijkse behoefte gaat zitten, en GEDULD komt het wel tzt.Je bent jong en met de juiste voeding lukt het wel.maar geduld heb je zeker nodig.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment