Dieet purple

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toch heb je straf verdient
    Maar een mens moet ook leven en je kan het hebben dus..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Purple @ Mei. 20 2003,21:06)]Bevalt op zich goed, maar niet aangekomen....

Gisteren op de sportschool vetpercentage proberen te meten maar dat lukte dus niet... Hij gaf aan dat het niet te meten was... Volgens de trainer zit ik erg laag en moest ik dus meer eten... hij probeerde met zijn handen een schatting te maken, waarschijnlijk rond de 15%... En ik dacht dat ik wel 25-30 % zat, maar ik heb er ook geen verstand van...

Deze of volgende week wordt het even goed gemeten en wordt het schemaatje erop aangepast...
      Purple 15% bf is echt heel goed, zou echt niet lager gaan. Onder de 10% is ongezond voor vrouwen, je menstruatie kan dan stoppen, bij veel vrouwen stopt dat al bij onder de 12%. Natuurlijk kun je denken 'mooi dan heb ik dat probleem niet meer' maar het kan wel je vruchtbaarheid aantasten.

Ik vind nog steeds dat 53KG bij 1.70 meter veel te licht is. 60KG past veel beter bij jou lengte.
      What's the difference between your wife and your gear?
      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Diet2ever. Ben natuurlijk bezig om een beetje meer spiermassa te krijgen dus zal nog wel wat kg aankomen. Maar 53 is niet te weinig is gewoon slank, woog eerst nog minder...

Heb trouwens ook 70kg gewogen, maar ben netjes afgevallen...

Comment

Heel netjes
          Zou er ook tussen gaan zitten op een kilo of 60 inderdaad. Als je spiermassa aan gaat komen komt dat vanzelf goed.

Greets...

Comment

Als je jezelf er maar goed bij voelt, is het belangrijkste natuurlijk.
            Neemt niet weg dat het volgens alle statistieken wel behoorlijk aan de lage kant is en een beetje meer waarschijnlijk geen kwaad zou kunnen.
            Kreeg trouwens van een dietiste hetzelfde te horen toen ik net zo veel woog als jij, bf te laag zou wat hoger mogen. Vond mezelf toen ook echt te licht dus had geen problemen met dat oordeel!

Comment

Ik ben altijd een dunne meid geweest alleen 1 jaar ben ik teveel naar de Mac geweest en woog ik op een gegeven moment 70-kg, sporte niet... daarna gewoon weer terug naar 50 kg... Ik heb altijd wel goed gegeten...

Merk dat ik sinds ik weer sport zwaarder wordt maar daar gaan we maar vanuit dat dat spiermassa is...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Purple @ Mei. 21 2003,15:34)]Ik ben altijd een dunne meid geweest alleen 1 jaar ben ik teveel naar de Mac geweest en woog ik op een gegeven moment 70-kg, sporte niet... daarna gewoon weer terug naar 50 kg... Ik heb altijd wel goed gegeten...

Merk dat ik sinds ik weer sport zwaarder wordt maar daar gaan we maar vanuit dat dat spiermassa is...
                Mag graag zien dat een meid wat vlees heeft, te dun voor dames is niet echt mooi, daarintegen een echt gespierde vrouw alla die miss fitness figures rockx, suc7 met je doel Purple.

Grtz

Comment

Kun je zeker wel van uitgaan hoor Purple. Ik heb hetzelfde, als ik train word ik zwaarder.
                  Is ook niet vreemd natuurlijk, de meeste vrouwen vallen af als ze gaan trainen omdat ze vet kwijtraken. Als je al heel laag in je bf zit gebeurt dat nauwelijks maar de spieren bouwen wel op. En spieren zijn zwaar, dus...

Comment

Eigenlijk zou je helemaal niet naar gewicht moeten kijken, de spiegel zegt je veel meer

Greets...

Comment

Tuulk, gewicht is meer een hulpmiddel.
                      Maar zeker als je weinig vet te verliezen hebt zijn de resultaten niet altijd even snel en goed te zien in de spiegel en als je dan weet dat je netjes gegeten hebt en toch wat aankomt...
                      Dan moeten het wel spieren zijn!  

(Beetje vreemde opmerking trouwens van een vent die jaren lang niets anders heeft gedaan dan naar de weegschaal kijken...   )

Comment

En dat doe ik nog elke zaterdag bij Mart.

Toch zie je ook resultaat als je droog bent hoor. Veel betere en mooiere spierdefenities.

Greets...

Comment

Uiteraard zie je wel resultaat. Alleen niet altijd even snel, spiergroei duurt immers even en je ziet niet alles direct.
                          Dan is het wel prettig als de weegschaal zegt dat je toch wat vooruit gaat...
                          Vind ik tenminste hoor!

Comment

Ik ook anders stond ik er niet elke zaterdag op

Greets...

Comment

Ik kijk ook alleen naar de weegschaal in hoop dat ik zwaarder ben geworden, dat is namelijk de bedoeling...

Ik kijk meer naar de spiegel, volgens de spiegel krijg ik een mooier figuur...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Purple @ Mei. 21 2003,21:11)]Ik kijk ook alleen naar de weegschaal in hoop dat ik zwaarder ben geworden, dat is namelijk de bedoeling...

Ik kijk meer naar de spiegel, volgens de spiegel krijg ik een mooier figuur...
                                Kan ik jouw spiegel ff lenen dan..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X