Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Oh ja, Cardio heb ik ook bijna helemaal afgeschaft... Nu alleen een beetje opwarmen 15 minuutjes... Mocht ik al niet meer zoveel doen van Curiosio, maar nu ook al niet meer van de trainer...
Jaja Curiosio heeft ook wel eens gelijk hoor
Zou er inderdaad helemaal mee stoppen in ieder geval voor een maand of 2.
Als je echt niet zonder kan zou ik het op 1x in de week houden.
Sterkte...
geintje, dat ik het niet geloof hoor. Purple schat zich gewoon te vet, terwijl ze er gewoon ongelofelijk lekker uitziet
Als je echt 14% hebt is dat heel mooi, kunnen we nu dat vasthouden en opklimmen naar de 60 kg zonder dat je vet omhoog gaat. En dan voor de ms fitness uiteraard, die je met jouw talent wel gaat halen
Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 22 2003,15:40)]Purple meer ETEN!!!!!!!!!
Gezien je dieet ga ik er van uit dat je vegetarisch bent, gebruik je wel een vlees vervanger? Ook kun je evt. 1 keer per dag een weight gainer toevoegen aan je dieet.
Let maar even niet op deze post, soms heb ik moeite met lezen en zie ik van alles over het hoofd.
Purple: gewoon alles eten wat je lekker vind (niet te veel junk food) en goed trainen. Dan komt het allemaal goed met je.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment