Ik wil het nieuwe jaar goed beginnen Dus wil ik een wat completer eetschema.
Het moet wel haalbaar zijn en me doel is simpel weg groot worden .
Wat vet erbij is daarom helemaal niet erg.
Ik ben van plan wat shakes bij mijn huidige eet ritme te doen om er een ''compleet'' schema van te maken. Maar ik ben nog geen pro dus ik weet niet wat ik nog mis of wat slecht is.
De tijden waarop ik het eet is door me werk, daar valt dus niet mee te spelen.Hierdoor is het helaas wel moeilijk om op vrije dagen ook goed te eten !
Hierbij wat ik eet op werkdagen ;
8:00 250 gram kwark
10-00: broodjes + 2/3 eieren + 2 maal water
12-30:4-6 boterhammen met kipfilet + water
15-00:4 boterhammen met kipfilet + water
18-00: Mama's eten dit variert dus per dag en verander ik weinig in.
19-00 Training ( veel water drinken )
20-00 Shake
22:00 Brinta !?!
En ik neem aan dat ik rond een uur of 22-00 weer moet eten, dan zat ik weer aan kwark/ shake te denken.
Tot hoever ben ik hier goed bezig ? Is kom ik aan genoeg eiwitten enz? Graag reacties. Ik ben niet heel goed in dit gebied dus aub geen afkraak reacties, maar aanvullende reacties die me helpen !!
Mvg
ps allemaal nog de beste wensen !
Het moet wel haalbaar zijn en me doel is simpel weg groot worden .
Wat vet erbij is daarom helemaal niet erg.
Ik ben van plan wat shakes bij mijn huidige eet ritme te doen om er een ''compleet'' schema van te maken. Maar ik ben nog geen pro dus ik weet niet wat ik nog mis of wat slecht is.
De tijden waarop ik het eet is door me werk, daar valt dus niet mee te spelen.Hierdoor is het helaas wel moeilijk om op vrije dagen ook goed te eten !
Hierbij wat ik eet op werkdagen ;
8:00 250 gram kwark
10-00: broodjes + 2/3 eieren + 2 maal water
12-30:4-6 boterhammen met kipfilet + water
15-00:4 boterhammen met kipfilet + water
18-00: Mama's eten dit variert dus per dag en verander ik weinig in.
19-00 Training ( veel water drinken )
20-00 Shake
22:00 Brinta !?!
En ik neem aan dat ik rond een uur of 22-00 weer moet eten, dan zat ik weer aan kwark/ shake te denken.
Tot hoever ben ik hier goed bezig ? Is kom ik aan genoeg eiwitten enz? Graag reacties. Ik ben niet heel goed in dit gebied dus aub geen afkraak reacties, maar aanvullende reacties die me helpen !!
Mvg
ps allemaal nog de beste wensen !
Comment