in gevallen gezicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• in gevallen gezicht

Hoi Allemaal,

Ik zit met een probleem en hoop dat er iemand een oplossing heeft.

Ik heb een aantal maal getracht een sport dieet te volgen. Het wasbord-in-zes-weken-dieet en het body-for-life prgramma. Die werken wel, maar doordat ik vetvrij ga eten, valt mijn hele gezicht in. Mijn lichaam veranderd, maar mijn geizcht wordt steeds smaller en spitser. Het is zo erg dat mensen echt opmerkingen gaan maken. Het is ook leterlijk geen gezicht. Dus om die reden stopte ik steeds.
    Heeft er iemand een tip of oplossing om binnen de "beloofde" weken toch een mooi lichaam op te bouwen zonder dat mijn gezicht helemaal invalt.

Groet,

Leon

Hey leon, stel je eerst even voor in het daarvoor bedoelde gedeelte.

Ik weet hier zelf niet zoveel van, maar ik denk dat als je naar een gezond vetpercentage(zet 10 to 15%) streeft, en rustig afvalt, het allemaal goed moet komen. Het is nooit gezond om te snel af te vallen, aangezien je lichaam dat helemaal niet aankan.

Grtz, David
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Is sowieso vaak een probleem, zodra je vet gaat verliezen gaat het er altijd het eerste af op de plaatsen waar je het juist niet wilt, zoals dus in je gezicht...
      Overigens is het wel zo dat dit effect vaak flink versterkt wordt als je (te) snel gaat afslanken wat voor veel meer dingen slecht is en dus niet aan te raden.
      Beste advies zal zijn om niet te ver onder je behoefte te eten, zeer gezond en goed uitgebalanceerd te eten en daarnaast flink aan krachttraining te doen. Uiteraard heb je een vrij laag vetpercentage nodig voor echt goede definitie, maar als je voldoende spiermassa aan je lichaam hebt zitten ziet het er al snel een stuk beter uit, zelfs met een beetje meer vet.

Dat 'ingevallen' gezicht is trouwens vaak ook een beetje een kwestie van wennen hoor, is dus een extra voordeel als je niet al te snel afvalt, dan heb jezelf en de mensen om je heen steeds de tijd om even aan je iets smallere gezicht te wennen. Voordat het weer nog smaller wordt...

Comment

volgens mij is het normaal dat je gezicht verandert als je aankomt of juist afvalt. kijk maar naar de pro's hoe die er offseason uitzien en hoe shredded in de zomer, dan zie je ook dat hun gezicht verandert.
        als je genoeg post hebt kun je mss een foto plaatsen hoe het eruit zag voordat je gezicht "inviel' en een erna foto. zo kunnen wij mischien oordelen of het normaal is of dat je er iets aan kunt doen.
        in ieder geval veel succes met trainen

grtz
        Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

ben ook bang dat je er niet veel aan kunt veranderen
          bij de een gaat het vet eerst van het gezicht bij de ander van de armen enz enz
          is niet echt te zeggen.
          Who's the Chef

Comment

Bij de meeste mensen verdwijnt als eerste het vet in het gezicht. Hier kun je niks aan doen. Het zijn je hersenen die bepalen waar het vet vandaan komt dat je verbrand. het laatst zal dit zijn op je buik (bij mannen dan).Dus rustig afvallen en gezond eten. Als je lamgzaam afvalt is het resultaat vaak makkelijker te behouden.

gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X