tonijn rijst steak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat leek mij ook het geval. Kan iemand iemand dit bevestigen? Anders ga ik morgen gewoon nog een keertje langs de liddl

Comment

als Lidl hem niet heeft heeft Aldi hem zeker. Die zijn ook supergoed en niet duur! Maar als je de mogenlijkheid hebt ga dan naar Sligro en koop groot in! Daar zijn ze vaak in de aanbieding. Vriezer volstouwen maat!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb je bij de sligro niet een pasje nodig of iets dergelijks?

Ik kom net bij de aldi vandaan en kon de tonijn daar ook niet vinden. Ik wel zeggen dat ik niet zo heel veel tijd had. Ik kwam namelijk 1 minuut voor 6 binnen en mocht eigenlijk niet meer binnen. Met een beetje zeuren toch binnen gekomen alleen kon de tijnijn niet vinden :S.

Kan iemand mij vertellen waar ik deze tonijn kan vinden? Ik ging ervan uit dat het in de koeling zou liggen bij de zalm, makreel enz.

Daarna ben ik nog naar de ah geweest, daar hadden ze wel verse tonijn alleen daar vroegen ze er €5,50 voor en dat vond ik toch wat te veel van het goede. Moet het vandaag met een pizza doen .

Comment

Niemand?? Wilde het vandaag eigenlijk eten maar dan moet ik wel voor 18:00 naar de supermarkt.

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
            Heb je bij de sligro niet een pasje nodig of iets dergelijks?

Ik kom net bij de aldi vandaan en kon de tonijn daar ook niet vinden. Ik wel zeggen dat ik niet zo heel veel tijd had. Ik kwam namelijk 1 minuut voor 6 binnen en mocht eigenlijk niet meer binnen. Met een beetje zeuren toch binnen gekomen alleen kon de tijnijn niet vinden :S.

Kan iemand mij vertellen waar ik deze tonijn kan vinden? Ik ging ervan uit dat het in de koeling zou liggen bij de zalm, makreel enz.

Daarna ben ik nog naar de ah geweest, daar hadden ze wel verse tonijn alleen daar vroegen ze er €5,50 voor en dat vond ik toch wat te veel van het goede. Moet het vandaag met een pizza doen .
            De tonijn ligt ook niet in de koeling maar in het vriesvak kerel!

Comment

Thanks!! Bij de liddle heb ik wel in het vriesvak gekeken maar niet gevonden. Volgende week nog maar een keer naar de Aldi en dan gaan we eens goed kijken.

Comment

Inmiddels heb ik het gerecht uitgeprobeerd en moet zeggen dat ik het niet echt lekker vond.
                Heb toen als een echte hollander alles door elkaar geprakt en toen ging het wel . Ik ga toch wat anders verzinnen met die tonijn.

Comment

mensen..ik grill gewoon mijn tonijn met wat zeezout en een snufje peper. Dat is echt het lekkerst vind ik! Alles draait wat vis betreft om eenvoud.

Comment

hallo mensen,
                    ik heb het gisteren gegeten en vond het erg lekker..
                    de combinatie is goed.

probeer ook eens witvis met een mostersausje en wilde rijst.
                    gr roy

Comment

Met een tonijnsteak maak je een hoop goed hoor, supervis. Meer eiwitten dan biefstuk en ontzettend weinig vet. Notenrijst is dan weer wat minder, de enige noten die ik wegkrijg zijn pistache- en kokosnoten, maar als je die weglaat is het erg lekker.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        mensen..ik grill gewoon mijn tonijn met wat zeezout en een snufje peper. Dat is echt het lekkerst vind ik! Alles draait wat vis betreft om eenvoud.

Ik had de tonijn in de oven gedaan, is ook erg lekker. Maar grill je de tonijn dan in de magnetron of gewoon op een grill ijzer?

Comment

Ik? Ik grill in een grillpan, en als het aan mij ligt op een George foreman Grill binnenkort (als ik er een kan vinden voor een redelijke prijs). Maar ik heb hier elders een discussie over lopen

Comment

ik zou een tonijnsteak niet in de oven doen, even dichtschroeien, wel zorgen dat ie lekker warm is, zodat de binnekant nog rauw is, vind ik persoonlijk ERG lekker...

Comment

Originally posted by ballieE View Post
                              ik zou een tonijnsteak niet in de oven doen, even dichtschroeien, wel zorgen dat ie lekker warm is, zodat de binnekant nog rauw is, vind ik persoonlijk ERG lekker...
                              ja pcies..

euhh ook dit:

vis zou ik niet snel grillen op een dichte gril omdat de meeste vis daar niet stevig genoeg voor is en dan breek je de vis op. Tonijn is wel een redelijk stevige vis en an het dus denk ik wel hebben maar dan moet je de vis (NIET de grilpan) goed insmeren met olie voordat je gaat grillen en niet langer dan een halve minuut op 1 kant laten grillen anders is er een grote kans op verbranding of dat je de vis kapot balt/grilt

op een open gril als een bbq kan het wel.

en het kan wel in de oven, dan zou je de pan op hoog vuur moeten zetten..olie erin..en dan 15 seconden aan beide kanten de vis dichtschroeien en dan 4 tot 5 minuten in dezelfde (ovenvaste pan) in de oven afgaren..maja

is maar net wat je zelt wilt.
                              Last edited by Spiros; 11-03-2008, 23:21.

Comment

als je de tonijn compleet gaar bakt (bijvoorbeeld in de oven) wordt de vis ontzettend droog, dan kun je net zo goed een blik open draaien. Tis hetzelfde als een biefstuk (steak) die zijn doorbakken ook niet te vreten.

2-3 minuten op hoog vuur aan elke kant bakken is meer dan genoeg (~2 cm dik, de vis), op laag vuur nog een beetje garen mocht je het te "rauw" vinden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X