avond snack

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb ik dan weer geen probleem mee. Enige wat ik als "probleem" ervaar is dat er niet genoeg melk in zit zodat de whei niet 100% oplost. Maar ik kan niet meer melk nemen aangezien dan me kcal wordt overschreden :S

Comment

Ik heb het geprobeerd maar vind het erg veel 3 eiwitten, kreeg het niet allemaal op!
      het is weer eens iets anders en met ee beetje kaneel erdoor is het ook goed te eten.

ciaoo
      The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Heb ik dan weer geen probleem mee. Enige wat ik als "probleem" ervaar is dat er niet genoeg melk in zit zodat de whei niet 100% oplost. Maar ik kan niet meer melk nemen aangezien dan me kcal wordt overschreden :S
        Moet je je shake met water maken en de melk ernaast drinken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je de eiwitten nu eens niet opklopt dit vult minder en je krijgt net zoveel binnen of zeg ik nu iets stoms?

Comment

Het ging er juist om om ze dan met canderel te mengen tot een smakelijk hapje.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

als ik ´s avonds laat honger heb eet ik meestal een bakje hutten kase met 1 of 2 eetlepels SUIKERVRIJE jam.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Gekookte eiwitten zijn nutteloos met dit recept.
                als je gekookte eiwit in een mixer stopt komen ze er bij mij niet heel uit hoor!

Comment

haha wat een gedoe over die eieren...

koop gewoon vloeibaar eiwit van het merk coco-vite (jumbo)

verpakt in..

250 ml. =10 ei-witten .... 100ml bevat 10,52g protein
                  1liter . 40 ,,
                  2liter . 80 ,,

zijn gepasteuriseerd dus je hebt ook geen kans op salmonela en zijn vaak 8weken houdbaar ...

Comment

Best lekker dat EIwit schuim, het vult m'n maag in iedergeval goed. Zal wel door de lucht komen van het op kloppen.
                    Het wordt weer zomer

Comment

werd bij mij niet echt schuim meer een heel klein laagje schuim :S
                      bench press :80 dead lift :140 squat : 120

Comment

Eisplitsers doen ook wonderen (en kosten nog geen euro bij de Xenos)!
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Mensen...Klop de eiwitten op -au bain marie- Weg samonella..en klopt sneller ook..maar moe wel met de hand..2 jaar koks opleiding doet wonderen

Comment

Alleen jammer dat je er geen datums hebt leren lezen... Dit is van bijna een jaar terug
                            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by kees View Post
                              Waarom niet koken? de aanwezige eiwittensrtuctuur verandert toch niet? Ik zou geen risico lopen met de salmonella
                              idd ik liever ook niet, dan liever een gekookt eitje

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Gekookte eiwitten zijn nutteloos met dit recept.
                              haha lol
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ok, slotje erop maar.
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X