Clenbutarol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbutarol

Hallo iedereen.

Ik ben Anne Marijs en ik ben nieuw hier op deze site, ik heb een vraag aan jullie.

Mijn vriend wist dat ik wou gaan afvallen en heeft voor mij Clenbutarol bestelt nu was mijn vraag heeft iemand hier misschien ervaring met Clenbutarol of misschien dat je iemand kent die het gebruikt of gebruikt heeft.

Ik zou er graag meer over te weten te komen. Dankjewel!!!!

welkom.

Regels, stickies en plaats je vragen in het juiste topic.

En zou je niet eerst gewoon fatsoenlijk gaan eten en trainen alvorens aan allerlei spullen te gaan waarvan je niet eens weet wat het is?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Clenbuterol? is die vriend van je gestoord of zo? Dat is een illegaal middel wat voor het gemak onder anabolen gebruik valt. Het is een astma produkt zo sterk dat je het zo goed als niet krijgt tenzij er ECHT geen andere oplossing is voor de dokters. Daarna wordt het ook gebruikt als paardenmiddel. Het is pas na een paar dagen dat het afval effect van clenbuterol in werking treed. Je gebruikt het dan een korte tijd en dan weer lange tijd niet.

Kortom...blijf van die troep af tenzij je een ervaren anabolen gebruiker bent en het tijdens een kuur om te cutten wilt gebruiken. Bodybuilding.com - Big Cat - In Depth Clenbuterol Profile!

Om af te slanken staat er al meer dan genoeg op het forum om je op weg te helpen. Goed voedingsschema en intensief sportschema is het enige wat je nodig hebt.
      Last edited by Falstyr; 06-10-2008, 14:51.

Comment

Originally posted by --Anne-- View Post
        Hallo iedereen.

Ik ben Anne Marijs en ik ben nieuw hier op deze site, ik heb een vraag aan jullie.

Mijn vriend wist dat ik wou gaan afvallen en heeft voor mij Clenbutarol bestelt nu was mijn vraag heeft iemand hier misschien ervaring met Clenbutarol of misschien dat je iemand kent die het gebruikt of gebruikt heeft.

Ik zou er graag meer over te weten te komen. Dankjewel!!!!
        aub anne, blijf van dit spul af.. om dezelfde reden dat fal zei and many more

Comment

Lees eerst even de regels door Anna. Stel je daarna even voor en kom dan gerust met vragen. Maar nu gaat er een slotje op dit topic.

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X