Shakebeker in magnetron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shakebeker in magnetron

Beste sportfananten,

ik zit hier op mijn werk met een shakebeker, wat havermout, magere melk en een magnetron. Maar het enige dat ontbreekt is een bord om de pap in klaar te maken. Ik vraag me dus af of ik de pap ook in de shakebeker kan klaarmaken. Weet één van jullie daar iets van? Gaan er gekke dingen gebeuren als ik de shakebeker in de magnetron doe of zal dit geen problemen veroorzaken?
    Let me know,

Ciao

Originally posted by Richardson View Post
    Beste sportfananten,

ik zit hier op mijn werk met een shakebeker, wat havermout, magere melk en een magnetron. Maar het enige dat ontbreekt is een bord om de pap in klaar te maken. Ik vraag me dus af of ik de pap ook in de shakebeker kan klaarmaken. Weet één van jullie daar iets van? Gaan er gekke dingen gebeuren als ik de shakebeker in de magnetron doe of zal dit geen problemen veroorzaken?
    Let me know,

Ciao
    Geen idee. het moet erop staan, dat het in de magnetron kan.
    Dus stop het er maar niet in, want anders wordt het nog pap met een plastic korstje.

Comment

Shakebeker is plastic...plastic dingen doe je niet in een magnetron zover ik weet.

Comment

Ik heb ook een maatbeker van plastic, die prima in de magnetron kan. niks aan het handje. Alleen wordt er wel altijd bij vermeld of het geschikt is voor de magnetron of niet. Shakebakers zijn om te shaken en niet om pap in te maken, dus grote kans dat het smelt of andere rare dingen gaan gebeuren.

Comment

Inmiddels een half uur later...heb je het gedaan of niet?
          Persoonlijk zou ik het zaakje koud naar binnen mikken, dingen laten exploderen in een magnetron vind ik niet zo'n probleem maar weekmakers in mijn eten wel. Of dat je het helemaal niet meer kunt opeten als het in stukjes verspreid in de magnetron ligt.

Comment

shakebeker gaat hier tot nu toe nog goed in de magentron.. ik verwarm mijn melk 2.30min in de magnetron (500ml)

Comment

heb het inmiddels gewoon koud gedronken met water en eiwitpoeder,, normaal doe ik het in de blender maar het was zo ook wel te drinken,, biosyn,, om 4 uur mag ik weer eten dus dan probeer ik het gewoon en dan laat ik je weten hoe en wat,, want het verhaal van posseltje heeft me wel een beetje gerustgesteld,,
              thnx in ieder geval,,

Comment

Shakebeker kan in ieder geval tegen de vaatwasser, is toch ook best heet geloof ik. Dus ik denk dat de magnetron ook best goed zal gaan. Gewoon in de gaten houden, gaat ie inzakken deurtje open, eerst een beetje af laten koelen en dan pas eruit. Anders smelt het plastic om je vingers heen en da's niet fijn kan ik je vertellen!
                30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Comment

Originally posted by Richardson View Post
                  heb het inmiddels gewoon koud gedronken met water en eiwitpoeder,, normaal doe ik het in de blender maar het was zo ook wel te drinken,, biosyn,, om 4 uur mag ik weer eten dus dan probeer ik het gewoon en dan laat ik je weten hoe en wat,, want het verhaal van posseltje heeft me wel een beetje gerustgesteld,,
                  thnx in ieder geval,,
                  dit soort spul is sowieso koud heel goed te doen, ik weet eigenlijk niet eens waarom je het op zou willen warmen. En als er weekmakers uit het plastic in je eten terecht komen kan het nog wel zo zijn dat je niets merkt, en heel veel zal het wel niet kunnen zijn maar het is toch rommel.

Comment

Echt smelten zal nietzo snel gebeuren maar je kunt wel hebben dat ie vervormt en dus niet meer goed afsluit, heb het idee dat ze er niet voor gemaakt zijn maar het eventueel wel kan met wat geluk.
                    He who keeps silent consents.

Comment

tuurlijk worden dingen voor gebruikt waar ze neit voor bedoeld zijn zolang het goed gaat gaat het goed maar met de shakebeker hij werd wel wat warm. na minuut roer ik ff en is echt ruim een maand geod gegaan. dus ik ga er ook gewoon mee verder. ( beker stond overigens niet op de bodem maar iets erboven op zo'n ijzeren rooster dat lijkt me wel handig aangezien de bodem alitijd zeer heet word.)

Comment

Als het er niet opstaat dat hij in de magnetrom mag dan zou ik het ook niet doen omdat er giftige stoffen kunnen vrijkomen bij opwarming en die gaan dan in de inhoud van je shake gaan trekken die jij vervolgens opdrinkt.
                        Nor19 sucks

Comment

Originally posted by Hallodaar View Post
                          Als het er niet opstaat dat hij in de magnetrom mag dan zou ik het ook niet doen omdat er giftige stoffen kunnen vrijkomen bij opwarming en die gaan dan in de inhoud van je shake gaan trekken die jij vervolgens opdrinkt.
                          ahjoh dood ga je toch :S niet overal bang voor zijn angst voor ziekte creerd ook ziektes

Comment

ik sluit me aan bij posseltje,,
                            heb het inmiddels geprobeerd en er is niets misgegaan,, althans,, zo lijkt het. Maar goed,, toch bedankt voor de nuttige feedback

ciao

Comment

at/dronk het overigens niet koud omdat ik altijd het gevoel heb dat 60 gram havermout in papvorm me veel meer vult dan 60 gram havermout in een shake!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X