Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gister één gemaakt. Was eigenlijk een gerezen, gebakken ei met vanillesmaak .
Maar toch, leuk en makkelijk voor ff wat eiwitjes.
"Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Eerste poging: ei eiwit, schepje whey, klein beetje water tot het dik papje werd, goed mengen zodat klonten eruit gingen, en 1.5 minuut in magnetron. Resultaat: soort droog brood
Tweede poging: Ik bedacht me dat hij nu korter in magnetron moest, dus zelfde recept, en dan 1 minuut in magnetron. De grap is dat ik uitschoot met het water, en wilde het eigenlijk door gootsteen spoelen. Toen dacht ik van ''kan het altijd proberen'' dus gooide hem in magnetron totdat ie mooi omhoog kwam, en resultaat: echt super lekker. Het is dan missschien niet echt een muffin, maar kan het zeker aanbevelen! Kunst is dus om er best veel water bij te doen, en niet te lang in magnetron.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment