Originally posted by ProsseN
View Post
2min Whey muffin
Collapse
X
-
Gister één gemaakt. Was eigenlijk een gerezen, gebakken ei met vanillesmaak .
Maar toch, leuk en makkelijk voor ff wat eiwitjes."Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Comment
-
Leuk idee, heb net geprobeerd en was verschrikkelijk lekker!
- heb 1 scoop melk genomen
- 1 scoop whey ( vanille smaak )
- 1 ei zonder eigeelLast edited by Steff_Hens; 22-08-2012, 13:58.
Comment
-
Oke, bij deze even mijn bevindingen
Eerste poging: ei eiwit, schepje whey, klein beetje water tot het dik papje werd, goed mengen zodat klonten eruit gingen, en 1.5 minuut in magnetron. Resultaat: soort droog brood
Tweede poging: Ik bedacht me dat hij nu korter in magnetron moest, dus zelfde recept, en dan 1 minuut in magnetron. De grap is dat ik uitschoot met het water, en wilde het eigenlijk door gootsteen spoelen. Toen dacht ik van ''kan het altijd proberen'' dus gooide hem in magnetron totdat ie mooi omhoog kwam, en resultaat: echt super lekker. Het is dan missschien niet echt een muffin, maar kan het zeker aanbevelen! Kunst is dus om er best veel water bij te doen, en niet te lang in magnetron.
Benieuwd wat jullie ervan vinden!
Comment
-
Even een bumpje
Net even gemaakt, hardheid was goed, maar met de sunny peach whey perfection niet echt lekker.
Volgende eens met chocolade whey maken. Want dit is een lekker makkelijk tussendoortje.One hour of pain every day, produces a lifetime of pride!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
2 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
4 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
3 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment