Pindasaus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pindasaus

Goedemiddag allemaal!

Tijdje terug zat ik in het recepten topic te lezen en toen vond ik een recept over pindasaus, toen gewoon verder gelezen......
    Maar nu wil ik morgen pindasaus maken maar... kan ik nergens meer het recept vinden..

Heeft iemand een goed recept voor pindasaus?
    ZONDER toevoeging van suiker aub.. die had ik wel gevonden maar wil geen suikers

Groet,
    Ricardo

Bedoel je niet gewoon satesaus?

Comment

zoek gewoon op internet naar recepten en doe er geen suiker bij als dit er wel vermeld staat.
      klaar!
      smaakt goed.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Alexanderr View Post
        Bedoel je niet gewoon satesaus?
        ja zo kan je het ook noemen haha, voor mij is het hetzelfde

Comment

Mijn recept (allemaal op gevoel)
          Pindakaas met een scheut ketjap laten smelten, aanlengen met melk, scheutje azijn erdoor, honing en sambal naar eigen smaak toevoegen.

Comment

-Pinda
            -zoet soja/ketjap
            -melk
            -zout
            -peper
            -chili
            -knoflook
            Pinda's malen tot korrels/poeder. (poeder niet echt maar iig fijner als korrel).
            Dan verhit je de pan met melk, voeg daar aan toe de pinda die je hebt gemalen.
            Laat het effe sudderen tot het wat dikker wordt (niet al te veel melk gebruiken), dan voeg je er wat neutrale maizema aan toe en de peper/zout/knoflook/chili/ketjap, laat het nog effe opstaan en voila pindasaus
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Probeer het eens met kokosmelk in plaats van melk. Erg lekker. En een beetje gember.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X